Gateway klämmer in 14"-skärm i 13"-dator

Permalänk
Medlem

GRYMT nice. Hoppas ni som sitter med era dell's från 2005 (eller nåt) är nöjda med era
Men sitt inte och predika om datorer som inte ens är i samma klass.

Varken design eller prestanda spelar i samma serie. Att inte datortillverkade har gjort något liknande
tidigare

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk

Riktigt imponerande av gateway! Lenovo har just lyckats med det inverterade konststycket att klämma in en 13 tums skärm i ett 14 tums chassie med sin X1 Annan typ av prioritering gissar jag på.

Visa signatur

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Dem har köpt varsin studs matta. Dem köpte ochså en katt och döpte hon till maria. Katten tycker att det är kul och hoppa studs matta.

Permalänk
Skrivet av Fire_Ice:

Är det bara jag som föredrar lite fetare datorer som håller längre, som är lättare att sköta om och bättre komponenter?
Älskar min D800
http://zwee1.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2010/02/Dell...

+1 Sitter på min D800 och ser dig vissa D800 som du har i ägo

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk

Fin bärbar stör mig bara kvaliten på dom flesta bärbara som HP på ett år har en batteri gått sönder och nu den 3dje laddare.
Lenovo har väl den finaste kvaliten av alla bärbara kan jag tänka mig, men den här var väldig stil ren kanske borde fråga morborn hämta en till mig

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem

Vad bra, Nu fattas det bara att de fixar det till vanliga stationara skarmar.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Grym lösning för skärmen, dock lite skeptisk att de använder Intel i3/i5-processorer. Sjukt mycket problem med coil whine på den modellen!

Permalänk

Är väl bra med lättare laptops, lite jobbigt när de förstör tangentborden på det där sättet för att göra dem tunnare. Att folk köper sånt övergår mitt förstånd. Går de på "Men du, kolla vilken tunn kaaant!"-effekten och får en dator som är skit att skriva på och får dras med den 10 timmar om dagen i 3 år?

Optimal skärmstorlek för laptops dock, tycker jag.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk

Fanns inte gateway i sverige någon gång under 90- talet ?

Permalänk
Medlem

Bra försök Gateway

Är det bara jag som reagerade på att deras pressbilder verkar vara lite photoshopade?

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kyre:

Är det bara jag som reagerade på att deras pressbilder verkar vara lite photoshopade?

http://dl.dropbox.com/u/3997472/nice_try_gateway.png

Det var inte det första man såg. Illa. Nu vill vi ju veta hur det värkligen är

Visa signatur