Kör Path Finder men den segar över nätvärk!

Permalänk
Medlem

Kör Path Finder men den segar över nätvärk!

Har kört Path Finder rätt länge nu, var ett av dom första programen jag köpte till min mac, har funkat bra länge och jag har varigt nöjd med det.
Men nu tycker jag det strular lite, jag köpte en extern disk som jag lägger allt på och den e trög som fasen att komma åt med just Path Finder, tar tid att komma in i mappar ..eller ja allt tar tid. Det är en stor disk på 8 TB så det finns mycket info på den.

Kör jag Finder så funkar det mycket bättre och testar jag från min bärbara med windows 7 så flyter det skitbra.

Så någon som har ett tips på en bättre hanterare än path finder?

ELLER vad som kan stula? datorn går klockrent annas har precis tryckt i Lion i den.

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

Har det kommit nån uppdatering av pathfinder som fixar ev. kompatibilitetsstrul med Lion? Jag kan tänka mig att det kan behövas iaf.

Funkade det bra då du hade Snow Leopard?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perc:

Har det kommit nån uppdatering av pathfinder som fixar ev. kompatibilitetsstrul med Lion? Jag kan tänka mig att det kan behövas iaf.

Funkade det bra då du hade Snow Leopard?

det har kommigt uppdatering och problemet fanns innan uppgraderingen.

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive