Permalänk
Avstängd
Skrivet av klasvonklas:

Jag får väll också bli en av dem som klagar på ljuset, hehe

Jag håller med att det är lite för mycket ljus, men prova att bara ha en eller max två lysrör så att det bara lyser upp utters lite. Placera dem också så att man inte ser dem genom fönstret, det tycker jag är mycket snyggare.

som sakt, har gjort en ström brytare så jag kan stänga av dom synliga, den i toppen syns inte när sidan e på.

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Skrivet av Koolance94:

som sakt, har gjort en ström brytare så jag kan stänga av dom synliga, den i toppen syns inte när sidan e på.

Jo jag såg att du skrev det, men personligen skulle jag tycka det var för mycket ljud om jag hade så i mitt chassi. Om du har strömbrytare eller ej... tjaa jag vet inte vad man ska säga. Det känns onödigt att sätta dit en bara för att andra klagar på att det lyser för mycket Gå efter det du tycker är snyggt. Men som sagt, jag tror ändå att det kan bli snyggare om man bara har nått eller ett par lysrör som bara gör en medveten om att det finns något ljus där, inte som lyser upp så mycket. Man vill ju ha ljuset på, det är ju därför man monterat det

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon142735:

Tackar:)

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk

Släng dina lysrör åt helvete och köp två vita att sätta in toppen, du ett poäng av mig din tågluffare

Visa signatur

Main: Antec P280 - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i7 2600k - ASUS Direct CU II GTX 560ti SLI - 8GB Corsair Vengeance CL9 1600 mhz - Antec H2O 620 - Corsair Force F120 - Corsair TX650
Mobil: Samsung Galaxy S III
Laptop: HP Probook 4320s

Permalänk
Medlem
Skrivet av DiddeBanana:

Släng dina lysrör åt helvete och köp två vita att sätta in toppen, du ett poäng av mig din tågluffare

Han förtjänar jävligt mycket mer en ett poäng för helvete jävla troll gå trolla någon annanstans där folk uppskattar det och inte på någons album! VÄX UPP

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Förövrigt så jävligt snyggt bygge och lyssna inte på vad andra tycker om ljusrör tycker man om det så gör man det ska man ha så jävla highend komponenter klart man vill lysa upp skiten och inte ha det bäck mörkt.
5/5 utan minsta lilla tvekan!

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Skrivet av Chosz:

Han förtjänar jävligt mycket mer en ett poäng för helvete jävla troll gå trolla någon annanstans där folk uppskattar det och inte på någons album! VÄX UPP

Vad vet du om vad Adam uppskattar och vad jag har röstat? Älskar människor utan koll som ändå ska uttala sig, precis sådana som dig.

Visa signatur

Main: Antec P280 - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i7 2600k - ASUS Direct CU II GTX 560ti SLI - 8GB Corsair Vengeance CL9 1600 mhz - Antec H2O 620 - Corsair Force F120 - Corsair TX650
Mobil: Samsung Galaxy S III
Laptop: HP Probook 4320s

Permalänk
Medlem

Vill du sänka ljudvolymen på det där bygget kan jag rekommendera dig att köra på 4(8)x180 mm fläktar istället...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.