Koppla in H.D.D led och Power sw i moderkortet!

Permalänk
Medlem

Koppla in H.D.D led och Power sw i moderkortet!

Tjena jag har ett problem jag håller på och sätter ihop en lite äldre dator (Scaleo X)
Och nu är problemet att jag hittar inte vart hdd led och power sw kablarna ska sitta, har letat över hela moderkortet och hittar inget kopplings schema eller enns namnet på moderkortet.

Vad ska jag göra??

MVH
ANTE

Visa signatur

Burn Rubber Not Your Soul

Permalänk
Hedersmedlem

Bild på moderkortet kanske hjälper?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Bild på moderkortet kanske hjälper?

där haru en bild, duger den?

http://img713.imageshack.us/img713/7633/imag0569n.jpg

Visa signatur

Burn Rubber Not Your Soul

Permalänk
Medlem
Skrivet av ante93:

EDIT: Tycker mig faktiskt kunna se kontakten längst ner till höger nu bara för det. Precis på botten av chassit. Den vita kontakten med massa piggar på.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Längst ner till höger på mitt, så där sprack den teorin. Men normalt sätt är de väl alltid längst ner iaf.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

hittade en lapp där det stod D2175-a12 gs 2

menhittar ingen info om den

Visa signatur

Burn Rubber Not Your Soul

Permalänk
Medlem

Sitter en hel radda stift uppe till höger bredvid minnesplatserna ovanför den stora kontakten.
Nån info om dem??

Permalänk
Medlem
Skrivet av bahama:

Sitter en hel radda stift uppe till höger bredvid minnesplatserna ovanför den stora kontakten.
Nån info om dem??

vet menar du?

Visa signatur

Burn Rubber Not Your Soul

Permalänk
Medlem

Står det någonting runt dem på själva kortet?