Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem

Har helt glömt bort hur jäkla bra Threshold är. Tragiskt att sångaren dött...
(Läs mer: Blabbermouth)

Visa signatur

How strange it is, to see a life that slips away. How strange it is, in darkness blood is black, not red - King Diamond - Emerencia
Antec P183 | Intel Core i7 4790K@4.0GHz | Asus Maximus VII Hero | 16 GB Corsair Vengeance | Gigabyte GeForce GTX470 SOC | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

3 Doors Down - Time of my life. Hela albumet är riktigt trevligt

http://open.spotify.com/album/47S9ygE3AtE7r6qRdCEFFY

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk

Kollade/lyssnade på live streaming av Zelda. Dock var de en jobbig tjej som satt o fejkade massa stön och skit Blev lite hardstyle istället nu på webbradion

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Lyssnar på P3. Det är nått fjompigt popsnöre som blir intervjuad nu. Danny tror jag han heter?

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hail Kings. The new Kings. Stronger than all.

Permalänk
Medlem

Mike Oldfield - Tubular Bells

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

CyriusG: Riktigt bra album.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av davidrone:

Lyssnar mest på radio kanalen bandit rock 106.3 just nu, kan ju gissa vad det är för musik

Me to! Dock är det ju 105.7 här:-P
men favorit bandet just nu är väl Hardcore Superstar vad ska vi välja för låt då hm... Moonshine eller split your lip båda är ju riktigt gryma;-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Danko Jones - I Think Bad Thougts

Är nog favoritbandet för tillfället, faaan så bra dom är!

Edit: Kan tipsa er om låten Had Enough med Danko Jones. En av dom bättre låtarna jag hört.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Underbar låt, ryser så det ryker om det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Kollade/lyssnade på live streaming av Zelda. Dock var de en jobbig tjej som satt o fejkade massa stön och skit Blev lite hardstyle istället nu på webbradion

Inte ensam om hardtyle på webradion Vilken kanal kör du? Jag lyssnar mest på Neradio.com

Permalänk
Medlem

Precis lämnat Texas bakom oss på roadtripen men lite musik har vi fått med oss.

Permalänk
Skrivet av sweturbo:

Inte ensam om hardtyle på webradion Vilken kanal kör du? Jag lyssnar mest på Neradio.com

Innan lyssnade jag på typ allting man hittade där ute men nu är de mycket Neradio långt ifrån den bästa man har hört typ alla låtar de spelar där så kommer snart att byta till playdio's Den var bättre för ett par år sedan. eller så letar jag upp något from over there. Lyssnat mycket på Goa och harddance, trance spycadelic (stavning) FF föreslår Spackelspade!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Innan lyssnade jag på typ allting man hittade där ute men nu är de mycket Neradio långt ifrån den bästa man har hört typ alla låtar de spelar där så kommer snart att byta till playdio's Den var bättre för ett par år sedan. eller så letar jag upp något from over there. Lyssnat mycket på Goa och harddance, trance spycadelic (stavning) FF föreslår Spackelspade!

Tackar, ska kollas upp.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram