Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Det händer ofta att deras kampanjpriser är högre än många andra webbutikers standardpriser också, tyvärr...

Känns lite som att de försöker lura kunderna.

Har nog blivit nåt fel där, ingen tar 1399kr för den.
Inet tar drygt 200kr mer, så det är nog ingen som blir lurad.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=844282

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SUMITOMO:

Har nog blivit nåt fel där, ingen tar 1399kr för den.
Inet tar drygt 200kr mer, så det är nog ingen som blir lurad.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=844282

Det var inte direkt denna incident jag pratade om, det jag pratade om har jag sett många gånger nu.

Har också fått svar från dustin själva att dem skall kolla upp det och komma tillbaks, men det har aldrig gjorts

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

ni skulle kunna snabba på med att betala tillbaka mina pengar för en skärm jag köpte förut och bestämde mig för att göra återköp på, har gått en vecka nu och har ej fått några pengar :S köpte en ny skärm innan jag hade fått pengarna i förhoppning på att jag skulle få dom för den jag blev missnöjd med snabbare. den nya modellen fungerar kanon iallafall

Visa signatur

• AMD Phenom II x4 B50 @ 3.7GHz • Noctua NH-U12P SE2 • Kingston HyperX 8Gb 1600MHz • MSI GTX 560 Ti 1GB • ASUS M4A88T-V EVO • Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 • Western Digital Caviar Blue 500GB • OCZ Agility 3 120GB • Western Digital Caviar Green 2TB • Sapphire FirePSU 625W • Dell U2311H • ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♣ ♠ ♣ ♦ ○ ◘ • ♠ Google Galaxy Nexus ♠

Permalänk
Medlem

Hej Dustin!

Jag vet inte om ni ingick i alliansen som förde diskussioner med Copysweden ang. privatkopieringsavgifter på hårddiskar och USB-minnen, men oavsett vilket så tror jag inte att jag är helt ensam om att vilja att ni tydligt skriver ut på era produktsidor skriver ut att si och så många kronor av priset på denna vara är copyswede-avgift.. Jag som kund vill gärna veta vad jag betalar för..
Med vänliga hälsningar

Permalänk
Avstängd

Ni skrämmer bort potentiella nya kunder med den nya layouten på eran nuvarande hemsida.:P Så ni vet.:) Heeelt hopplös och jobbig att navigera i.xD

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tdksweden:

Jag är inte den som är den men vad sysslar dustinhomes packingspersonal med? såhär såg min senaste leverans ut från dustinhome - http://defragmentera.nu/dustinhome.html - jag tycker att det inte är ok, vet inte vad ni andra tycker? men själv hade jag uppskattat lite förpackningsmaterial i kartongen så moderkortetskartongen slipper åka runt i förpackningskartongen från kant till kant. Ni vet väl om att Metro är gratis och kan lätt "knôs" ner i lådan (ifall ni nu tycker att förpackningsmaterial är dyrt så var det ett tips) på ena kanten så moderkortslådan slapp leka limbo hela vägen hem till mig.

Just my two cents.

Ps. detta drar mig från att beställa från Dusthinhome i framtiden. En tappad kund är ju alltid en tappad kund. Ds.

I de senaste 2 beställningarna såg paketeringen ut på liknande sätt. Fick reklamera ett moderkort just på grund av att det blev skadat under frakten.

Otroligt dåligt i mina ögon. Hädanefter blir det att beställa någon annanstans ifrån..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

dock svagt att det inte är ifyllt vem som packat ordern

Alla de ordrar jag gjort från dustin de senaste åren (20+) så har aldrig "packat av" fältet varit ifyllt

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk

Vad hände med kampanjen?? http://www.dustinhome.se/intel-320-series-25-120gb-ssd-sata-3...
gällde den inte tom 4/9?

den kostar 1699kr nu, 1499kr i går kväll och ni annonserar fortfarande med priset 1499kr:

när jag skrev meddelandet låg denna annonsen under.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Jag måste tyvärr instämma med en del tidigare talare angående kundservicen; den är verkligen inte snabb. Skickade en allmän fråga i tisdags och har ännu inte fått svar (och jag kan väl knappast vänta mig ett svar förrän tidigast på måndag?). Som konsument är man på många håll bortskämd när det gäller kundservice och väntar sig ett svar inom 24h, nu måste man i stället oroa sig för att kampanjen på produkten tar slut innan man får ett svar.

Visa signatur

ny signatur kommer snart

Permalänk
Medlem

Jag fick vänta 5månder på att få tillbaks min dator från dustin och när jag fick tillbaka den hade dom byt ut moderkortet och grafikkortet och grafikkortet dom hade byt till funkar inte-.- så datorn funkar inte efter att ha varit på lagning hos dem i 5 månder :/

Permalänk

Hej!

Skrivet av tdksweden:

Jag är inte den som är den men vad sysslar dustinhomes packingspersonal med? såhär såg min senaste leverans ut från dustinhome - http://defragmentera.nu/dustinhome.html - jag tycker att det inte är ok, vet inte vad ni andra tycker? men själv hade jag uppskattat lite förpackningsmaterial i kartongen så moderkortetskartongen slipper åka runt i förpackningskartongen från kant till kant. Ni vet väl om att Metro är gratis och kan lätt "knôs" ner i lådan (ifall ni nu tycker att förpackningsmaterial är dyrt så var det ett tips) på ena kanten så moderkortslådan slapp leka limbo hela vägen hem till mig.

Just my two cents.

Ps. detta drar mig från att beställa från Dusthinhome i framtiden. En tappad kund är ju alltid en tappad kund. Ds.

Vanligtvis fylls dessa inte i, men jag skickar ärendet vidare till dem på utleverans så de kan se över hur paketeringen kan förbättras.

Skrivet av 02dino:

ni skulle kunna snabba på med att betala tillbaka mina pengar för en skärm jag köpte förut och bestämde mig för att göra återköp på, har gått en vecka nu och har ej fått några pengar :S köpte en ny skärm innan jag hade fått pengarna i förhoppning på att jag skulle få dom för den jag blev missnöjd med snabbare. den nya modellen fungerar kanon iallafall

PMa över ditt order- eller RMAnummer så får jag kika på ditt ärende.

Skrivet av MacEnkronan:

Ni skrämmer bort potentiella nya kunder med den nya layouten på eran nuvarande hemsida.:P Så ni vet.:) Heeelt hopplös och jobbig att navigera i.xD

Ja, vi har fått en hel del åsikter över hemsidan. Alla typer av åsikter och/eller förbättringsförslag kan ni maila in till vår webmaster (webmaster@dustinhome.se), men utveckla gärna vad det är som kan förbättras.

Skrivet av Saandberg:

Vad hände med kampanjen?? http://www.dustinhome.se/intel-320-series-25-120gb-ssd-sata-3...
gällde den inte tom 4/9?

den kostar 1699kr nu, 1499kr i går kväll och ni annonserar fortfarande med priset 1499kr:
http://img195.imageshack.us/img195/9199/skrmklippn.jpg

när jag skrev meddelandet låg denna annonsen under.

/S

Ja, tyvärr låg bannern kvar längre än den skulle. Priset som gäller är dock det som står i kassan när man kommer dit. Bannern ska ni vara borttagen.

Skrivet av Nyman:

Jag måste tyvärr instämma med en del tidigare talare angående kundservicen; den är verkligen inte snabb. Skickade en allmän fråga i tisdags och har ännu inte fått svar (och jag kan väl knappast vänta mig ett svar förrän tidigast på måndag?). Som konsument är man på många håll bortskämd när det gäller kundservice och väntar sig ett svar inom 24h, nu måste man i stället oroa sig för att kampanjen på produkten tar slut innan man får ett svar.

Kundservice har tyvärr haft lite längre svarstid än normalt senaste veckan. Vanligtvis så ligger de på en svarstid mellan 24-36 timmar.
Om ni har bråttom så är det dock bäst att ringa in och få besked med en gång.

För frågor gällande kampanjer inför en orderläggning är det dock orderavdelningen ni kontaktar, via telefon är det 08-553 44 900.

Skrivet av Minern:

Jag fick vänta 5månder på att få tillbaks min dator från dustin och när jag fick tillbaka den hade dom byt ut moderkortet och grafikkortet och grafikkortet dom hade byt till funkar inte-.- så datorn funkar inte efter att ha varit på lagning hos dem i 5 månder :/

Jag skulle gärna vilja kolla på ditt ärende som tog fem månader, kan du PMa ditt RMAnummer till mig? Ta med en felbeskrivning på hur felet uppenbarar sig idag, så ska jag se vad vi kan göra.

MVH
Annica
Dustin/Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Blev lite ledsen i ögat. Beställde en vara medan den fortfarande fanns i lager. Men nu helt plötsligt står den som restnoterad.

Är inte tanken att beställningar som görs när varan ligger i lager inte skall restnoteras? Fail

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Dustin
Skrivet av dreams_in_digita:

Blev lite ledsen i ögat. Beställde en vara medan den fortfarande fanns i lager. Men nu helt plötsligt står den som restnoterad.

Är inte tanken att beställningar som görs när varan ligger i lager inte skall restnoteras? Fail

Hej!

Det är inte ofta det händer men ibland så... Det finns en viss risk att någon annan kund beställer samma vara och är lite snabbare på avtryckaren och är det sista artikeln på hyllan så skapas det automatiskt en restnotering hos oss så att inköp skall köpa in etc etc. Tyvärr är det en sak som är svår att ändra på och risken, om än liten, kommer nog alltid att finnas!

Mvh
Mikael C

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

@MikaelC

Jag hittar inte Alienwares laptopar hos er längre? har ni slutat sälja dessa?

Permalänk
Medlem

Segt

Beställde ett antal produkter förra veckan. Leveransen gick fort, låg på posten dagen efter.

Dock saknades en produkt tog genast kontakt med kundservice dagen efter (fredag 9 sept) Fick svaret att hon skulle maila lagret så skulle det ordna sig senare under dagen eller senast nästa vardag.

Har ringt varje dag då jag ej fått någon information eller saknad produkt. Får samma svar varje gång vi väntar på svar från lagret. Idag skulle de ringa lagret sedan höra av sig. Då de inte hörde av sig ringde jag upp igen och fick då svaret att de talat in ett meddelande på telefonsvaren då det ej är någon som svarar på lagret.

Min fråga är det normalt att ni under nästan en veckas tid ej lyckas få tag på ert lager?

Börjar bli smått frustrerad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusr:

Min fråga är det normalt att ni under nästan en veckas tid ej lyckas få tag på ert lager?

Börjar bli smått frustrerad.

HHhhhmmmmmmmmmmmmm.
Det är ju sånt här som gör att man verkligen funderar på om man ska handla där igen.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Observera att den här forumdelen inte är till för diskussioner om enskilda supportärenden, se http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8.... Jag har tagit bort ett sådant inlägg.

Dustin, jag beklagar den långa handläggningstiden på anmälningen av inlägget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flugfarfar:

Jag fick ett ganska konstigt telefonsamtal ifrån Radiotjänst idag där de påstod att jag köpte en TV från er för en månad sedan. Nu kanske felet låg på deras sida, men om vi ponerar att det inte gjorde det så tycker jag allt att ni får se över era rapporteringar. Jag har då inte beställt någon TV men det kändes som att tanten på andra sidan luren inte riktigt trodde på mig vilket inte var en så rolig känsla.

Om du inte beställt någon form av mottagare (digitalbox/TV-kort/DVD-inspelare/TV/annan enhet med mottagningsmöjlighet) så verkar det bra märkligt ja

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Jag har skickat in min dator med RMA men det syns ingenting i aktiva returärenden på hemsidan (datorn skickades i tisdags - framme onsdag), är funktionen inte igång eller dröjer det bara innan det registrerats?

Permalänk
Medlem

Vill tacka dustinhome för ett väl bemötande och bra lösningar till problem Bra priser (om man är student) och bra kundservice!

Citat:

Hej,

Vi väljer att göra ett undantag och krediterar köpet. Erhållen produkt behöver ni inte returneras till oss.

Med vänliga hälsningar / Best regards
L**** L***

Permalänk
Skrivet av Steffe:

Om du inte beställt någon form av mottagare (digitalbox/TV-kort/DVD-inspelare/TV/annan enhet med mottagningsmöjlighet) så verkar det bra märkligt ja

Just det, ja, jag kom på vad det var nu. Jag beställde en ny box till morsan, fast hon betalar avgift redan. Kopplade inte eftersom att radiotjänst fick för sig att det var en TV. Ber om ursäkt.

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/spel/page/4768

Hur är det tänkt att man ska kunna lista alla spel?

Permalänk
Medlem

Hej Dustin Home,

Jag undrar vad som har hänt med er?
För ett år sen kunde jag rekommendera er för alla bekanta, både privat och genom mitt jobb. Jag har haft problem med enstaka produkter tidigare, och då har det löst sig på mindre än 24h.
I år har jag beställt i flera omgångar ifrån er, dels i maj och dels förra veckan då det har strulat och jag har behövt kontakta kundservice. Första ärendet (det saknades en (1) gummiplopp för dämpning av hårddisk till ett Fractal Design Define R3) tog 4 dagar att få svar på och det gick ut på att ni skickade en lapp så att jag skulle skruva ur allt ur chassit, packa ner chassit och posta det till er. Jag kontaktade då tillverkaren själv och fick 10 nya gummiploppar på posten dagen därpå, innan jag hade fått er lapp.

Det andra ärendet gäller ett par minnen, där en av två moduler blev restnoterade som jag först fick ett datum på (16 sept), som vardagen därpå ändrade sig till 29 september. Beställningen ifråga skedde den 10 september. Då kontaktade jag er service om att antingen 1) göra en delleverans, eller 2) en delånger, så jag bara får den minnesmodul som fanns i lager.
Detta tog fyra dagar innan jag fick svar, och då hade ni redan skickat paketet (kredd!). Nu visade sig att jag har köpt fel minnen (Jag skulle ha obuffrade DDR3 ECC-minnen, inte register DDR3 ECC-minnen) och har nu tagit kontakt med er om saken via eran kundportal.
Jag hoppas innerligt att jag får svar snart, för annars kommer jag att byta huvudleverantör (de övriga komponenterna till mitt system är special-grejer och tas in av ett fåtal i Sverige, chassiet har jag fått importera ifrån Holland!).

Orsaken till att jag har handlat genom er är huvudsakligen servicen och leveranstiden och har därför gärna betalat ett par kronor extra men nu tvivlar jag mer och mer på att ni är värda detta. Jag har handlat för nästan 33 000 kr ifrån er under en tvåårsperiod och anser därför mig vara en rätt trogen kund.

Jag kan snart heller inte längre rekommendera er som leverantör av ovan nämda skäl om inte jag märker av en uppryckning, jag vet att jag har genom mina rekommendationer åstadkommit en försäljning hos er om ytterligare cirka 50 000-60 000 kronor.

Jag (och antagligen övriga Sweclockers-medlemmar) ser fram emot ert svar,
Vänliga hälsningar
Zyberzero

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

De har fullt upp på kundsupportsidan och svarar inte på mail direkt och är därför djävulen själv?
Antagligen är deras förfarande vid en så tidig felanmälan att byta ut produkten mot en ny. Då är det inte deras fel att du får "skruva ut allt" igen. Och att du inte får svar direkt kan som sagt ha att göra med en full vecka eller så. Och just där förstår jag inte problemet. De gjorde ju som du ville men innan du hann fråga?
Sen är inte detta vad distansavtalslagen är till för. Den är inte till för att du skall hinna ångra dig för att du köpt fel saker. Den är till för att man skall ha samma rätt att se över en vara innan köp som vid lokal handel.
Att inte kolla upp vilka minnen man skall ha och därför skicka tillbaka dem gör bara saker dyrare för alla kunder.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Dustin AB

Inte omöjligt, har ställt frågan till produktteamet.

Skrivet av Likvid:

@MikaelC
Jag hittar inte Alienwares laptopar hos er längre? har ni slutat sälja dessa?

För tillfället har vi inga sådana i sortimentet men om det finns intresse för specifika modeller så kan vi kolla på det.

Skrivet av Oscarsson:

Jag har skickat in min dator med RMA men det syns ingenting i aktiva returärenden på hemsidan (datorn skickades i tisdags - framme onsdag), är funktionen inte igång eller dröjer det bara innan det registrerats?

Det brukar ta 1-2 dagar mellan den fysiska inleveransen på lagret och hanteringen av returen hos returavdelningen. Maila mig gärna om det fortfarande ser konstigt ut.

Skrivet av slaski:

Vill tacka dustinhome för ett väl bemötande och bra lösningar till problem Bra priser (om man är student) och bra kundservice!

Skrivet av aluminium:

http://www.dustinhome.se/spel/page/4768
Hur är det tänkt att man ska kunna lista alla spel?

Eftersom spelen är uppdelade i olika kategorier så är det knepigt, ska kolla om det går på något sätt.

Skrivet av zyberzero:

Hej Dustin Home,

Jag undrar vad som har hänt med er?
För ett år sen kunde jag rekommendera er för alla bekanta, både privat och genom mitt jobb. Jag har haft problem med enstaka produkter tidigare, och då har det löst sig på mindre än 24h.
I år har jag beställt i flera omgångar ifrån er, dels i maj och dels förra veckan då det har strulat och jag har behövt kontakta kundservice. Första ärendet (det saknades en (1) gummiplopp för dämpning av hårddisk till ett Fractal Design Define R3) tog 4 dagar att få svar på och det gick ut på att ni skickade en lapp så att jag skulle skruva ur allt ur chassit, packa ner chassit och posta det till er. Jag kontaktade då tillverkaren själv och fick 10 nya gummiploppar på posten dagen därpå, innan jag hade fått er lapp.

Det andra ärendet gäller ett par minnen, där en av två moduler blev restnoterade som jag först fick ett datum på (16 sept), som vardagen därpå ändrade sig till 29 september. Beställningen ifråga skedde den 10 september. Då kontaktade jag er service om att antingen 1) göra en delleverans, eller 2) en delånger, så jag bara får den minnesmodul som fanns i lager.
Detta tog fyra dagar innan jag fick svar, och då hade ni redan skickat paketet (kredd!). Nu visade sig att jag har köpt fel minnen (Jag skulle ha obuffrade DDR3 ECC-minnen, inte register DDR3 ECC-minnen) och har nu tagit kontakt med er om saken via eran kundportal.
Jag hoppas innerligt att jag får svar snart, för annars kommer jag att byta huvudleverantör (de övriga komponenterna till mitt system är special-grejer och tas in av ett fåtal i Sverige, chassiet har jag fått importera ifrån Holland!).

Orsaken till att jag har handlat genom er är huvudsakligen servicen och leveranstiden och har därför gärna betalat ett par kronor extra men nu tvivlar jag mer och mer på att ni är värda detta. Jag har handlat för nästan 33 000 kr ifrån er under en tvåårsperiod och anser därför mig vara en rätt trogen kund.

Jag kan snart heller inte längre rekommendera er som leverantör av ovan nämda skäl om inte jag märker av en uppryckning, jag vet att jag har genom mina rekommendationer åstadkommit en försäljning hos er om ytterligare cirka 50 000-60 000 kronor.

Jag (och antagligen övriga Sweclockers-medlemmar) ser fram emot ert svar,
Vänliga hälsningar
Zyberzero

Skönt att det löste sig med tillverkaren, det är alltid bra att kolla med tillverkarens service då de kan i många fall erbjuda bra lösningar jämfört med de stadgade servicerutinerna som finns mellan återförsäljare och distributör/tillverkare. Vår Kundservice ligger i fas så du bör ha fått svar inom 24h. Om du inte har fått det får du gärna maila mig.

Mvh
Jüri Martoja
jm@dustin.se
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Tack dustin home.

Jag vill tacka dustin home för följande saker: Snabb leverans, Mycket mycket bra telefonsystem. Man får noggrant reda på hur man ligger till i kön, klara och tydliga val när man ringer in.. och ingen irriterande musik när man väntar ... TACK..

Även så hanterade ni mitt RMA ärende smidigt och bra.

Permalänk
Dustin AB

Uppe nu;
5010609974 STARTECH DISK CLONER 2.5/3.5" USB 2.0/ESATA
http://www.dustinhome.se/startech-disk-cloner-25-35-usb-20-es...

Skrivet av hackeron:

Jag vill tacka dustin home för följande saker: Snabb leverans, Mycket mycket bra telefonsystem. Man får noggrant reda på hur man ligger till i kön, klara och tydliga val när man ringer in.. och ingen irriterande musik när man väntar ... TACK..

Även så hanterade ni mitt RMA ärende smidigt och bra.

Skönt att höra

Mvh,
Jüri Martoja (jm@dustin.se)
Dustin AB

Visa signatur

Med vänliga hälsningar,
Jüri Martoja, Dustin AB

:. Dustin Home på Facebook
:. www.dustinhome.se | www.dustin.se

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag undrar om ni skulle kunna ta in denna igen?
http://www.dustinhome.se/cooler-master-atc-840-sidopanel-svar...

Permalänk

Tja, Dustin. Jag skickade iväg ett mail häromdagen, men fick inget svar på den :/ Det jag undrade var när ni skulle få in Onkyo NR-809 i svart igen?

Visa signatur

Eeeeeeh.