Någon som fortfarande lirar COD4? (Första modern warfare)

Permalänk

Ingen som är intresserad av att skapa ett litet lag? Jag menar inte att hoppa in och spela CB direkt, men kanske ändå spela ihop sig?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av M4D4SS:

Ingen som är intresserad av att skapa ett litet lag? Jag menar inte att hoppa in och spela CB direkt, men kanske ändå spela ihop sig?

Jag är gärna med på det
Jag är inte jätte bra men man kan förbättra sig

Permalänk
Medlem

jiggaren, spelar inte så mycket cod4 nu när datorn ska dampa sönder och frysa så fort man kommer in i en match.

Jag är med på ett CoD4 lag.

Permalänk
Medlem

Jag spelar fortfarande v1.7

Skryter lite med min bästa score någonsin på 42 pers TDM på Pipeline. 70-5 med MP5 Silenced, bandoiler, Stopping Power & Extreme Conditioning.

Någon av er kanske har kört på en server som heter (102)Public TDM EU eller nåt liknande. Tillhör den klanen o går under namnet (102)AxXiDeNT.

Spelar fortfarande väldigt ofta jag med. Är gärna med på ett lag ifall ni känner för det

Steam: 102axxident

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Axxident:

Jag spelar fortfarande v1.7

Skryter lite med min bästa score någonsin på 42 pers TDM på Pipeline. 70-5 med MP5 Silenced, bandoiler, Stopping Power & Extreme Conditioning.

Någon av er kanske har kört på en server som heter (102)Public TDM EU eller nåt liknande. Tillhör den klanen o går under namnet (102)AxXiDeNT.

Spelar fortfarande väldigt ofta jag med. Är gärna med på ett lag ifall ni känner för det

Steam: 102axxident

Har kört på den servern, dock så har jag inte sett dig där.

Permalänk

Jag kör, just 4 fun. Lite open Promod lobbies, och CodJumper för det mesta.
Är gärna med om ni ska spela ihop.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Har kört på den servern, dock så har jag inte sett dig där.

Har inte kunnat spela sen i början av Januari, så kan nog vara därför
Men jag beställer mina delar idag, så jag ska nog vara tillbaka snart iaf

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Axxident:

Har inte kunnat spela sen i början av Januari, så kan nog vara därför
Men jag beställer mina delar idag, så jag ska nog vara tillbaka snart iaf

Nice
Jo jag har spelat ibland på den servern från i Februari eller något ^^

Permalänk
Medlem

Händer väl att man lirar ibland
finns på steam: qhrizz (finns direktlänk via min profil)
Detsamma gäller xfire: qhrizz (dock inte inne där så ofta)

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk

Appropå denna tråd. Går det att köpa COD MW fortfarande i butik någonstans i sthlm? Är ju stort fan av spelen men mitt ex av COD4 har kommit bort.

Visa signatur

Cooler Master HAF X | Intel i7 930 + Corsair H50 | Asus P6X58D Premium | Corsair HX1000W | 3x2GB Corsair Dominator 1600Hz | XFX5770 XXX | Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion | Intel SSD80GB | Windows 7 Professional 64bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Nice
Jo jag har spelat ibland på den servern från i Februari eller något ^^

Okej, vad tycker du om den då?

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av lupachiotto:

Appropå denna tråd. Går det att köpa COD MW fortfarande i butik någonstans i sthlm? Är ju stort fan av spelen men mitt ex av COD4 har kommit bort.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=146386

går även att köpa via steam

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Svingammal tråd minsann, men jag upptar frågan igen på nytt: Är det någon idag som lirar cod4 modern warfare längre? Det har ju visst kommit ut mw2 och black ops, men jag och langrabbarna har insett att cod4 är fantastiskt roligt! Finns det folk på nätet som lirar än, eller är det bara black ops som gäller nu?

Visa signatur

"If it ain't broke, don't fix it"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av xNidas:

Svingammal tråd minsann, men jag upptar frågan igen på nytt: Är det någon idag som lirar cod4 modern warfare längre? Det har ju visst kommit ut mw2 och black ops, men jag och langrabbarna har insett att cod4 är fantastiskt roligt! Finns det folk på nätet som lirar än, eller är det bara black ops som gäller nu?

Mw2 och Black ops = Griefing material. ^^

Mw1 är det bästa spelet by far. Jag spelar rätt mycket MW1 så det är bara att adda mig på XFIRE om du vill köra en match.
XFIRE: Morpiha

Permalänk
Inaktiv

Som sagt så är man inte så bra på COD ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av xNidas:

Svingammal tråd minsann, men jag upptar frågan igen på nytt: Är det någon idag som lirar cod4 modern warfare längre? Det har ju visst kommit ut mw2 och black ops, men jag och langrabbarna har insett att cod4 är fantastiskt roligt! Finns det folk på nätet som lirar än, eller är det bara black ops som gäller nu?

Svingammal???
Tråden är skapad 2011-03-12

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Lirar ibland när jag får tid till det.
När jag lirar så lirar jag främst på "92.48.91.81:1024
e|K Hardcore S&D" med polare.
Men kör dock helst inte HC, då jag föredrar att kunna aima bätttre än den jag dödar och inte bara behöva se honom först..

Har ni lust så kan ni ju adda: sweanzen på Xfire.

Permalänk
Medlem

cod 2 och 4an är dom bästa i serien båda är fortfarande stora men man ska köra promod på cod 4 om nåt

Permalänk

Ni som var sugna på att eventuellt skapa ett lag, hur många av er har Promod (PCW) erfarenhet?

Nickar cryckan90 på xfire.

Permalänk
Medlem

Jag spelar det en hel del fast bara på helgarna, om ingen har något emot det är jag gärna med i laget.

Permalänk
Inaktiv

Jag ska spela lite COD 4 just nu
Adda Morpiha på XFIRE om nån vill spela

Permalänk

På tal om CoD4... Admin gillar inte att jag, brutalt men simpelt, uttrycker mig om mitt hat mot Marty och Grenade launchers... Resultat:

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Kör både Call of Duty 2 och Call of Duty 4

Visa signatur

Computerless

Permalänk

Naturligtvis, spelar COD4 dagligen, dock aldrig public utan endast PCW:er med polarna.

Underbart spel.

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk
Medlem

jag lirar mer eller mindre dagligen, fast på random tyska servrar med blandat resultat har dock inte xfire.. Något man borde skaffa kanske?

Visa signatur

"If it ain't broke, don't fix it"

Permalänk
Medlem

Vore skoj, har erfarenhet från pcw och mixar gärna när tiden finns, Joonte på Xfire

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem

fråga kolon: fungerar xfire även om man inte råkat köpa spelet? ;P eller bör jag göra detta först? Inte för att det är dyrt på något sätt, är en väldigt tjock människa bara :>

Visa signatur

"If it ain't broke, don't fix it"