Vanilla 1.12 lite hjälp !

Permalänk
Medlem

Vanilla 1.12 lite hjälp !

Hejsan här på forumet, jag har tappat bort lite saker sen jag spelade vanilla sist. Försöker nu komma ihåg / googla information angående just patch 1.12. Jag saknar lite råfakta som jag inte verkar hitta på t.ex elitist jerks.

Dessa frågor gäller Warrior´s.

Hitcap gul skada: 9% vs lvl 63 säger mitt minne, för att vara exakt 8,64.
Hitcap vit skada mainhand: 14% vs lvl 63
Hitcap vit skada Offhand: 27% vs lvl 63
Critcap = 41,5%

Är dessa nummer korrekt för denna patch ?

Edit: Vill inte bryta mot några forumregler.

Permalänk

Varför vill du ha reda på det? Finns ju inga vanilla servrar som är "lagliga" och privata servrar får man inte diskutera här vad jag vet.

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

Varför vill du ha reda på det? Finns ju inga vanilla servrar som är "lagliga" och privata servrar får man inte diskutera här vad jag vet.

Är det mot reglerna att diskutera HUR man spelar en speciel patch?

Visa signatur

Signatur raderad av GAPa. V.v. läs bl.a. § 1337 i reglerna.

Permalänk
Skrivet av gretahunter:

Är det mot reglerna att diskutera HUR man spelar en speciel patch?

När han sittee och säger att han sitter på en privatserver så borde så vara fallet.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte mig försöka ställe en fråga på ett vettigt sätt. Jag har inte nämnt "privat" i mitt inlägg. Men jag kan censurera mitt inlägg lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

När han sittee och säger att han sitter på en privatserver så borde så vara fallet.

TS kan ju inte få tråden låst för att han villa ha svar på värden som en gång spelat roll i spelet?
Är ju som att säga att man inte får diskutera hur mycket en ambush gjorde av en rogue med full T2 mot en mage med full T2.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av Eptk:

TS kan ju inte få tråden låst för att han villa ha svar på värden som en gång spelat roll i spelet?
Är ju som att säga att man inte får diskutera hur mycket en ambush gjorde av en rogue med full T2 mot en mage med full T2.

Inlägget är ändrat och det framgår inte längre att han använde sig av en privatserver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Inlägget är ändrat och det framgår inte längre att han använde sig av en privatserver.

Okej om så är fallet ursäktar jag mig :).
Tyckte det verkade lite konstigt.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det är som sagt var inte tillåtet att diskutera saker som hör med privata servrar till. Oberoende om du har ändrat inlägget eller inte.

Till er andra; Hittar ni inlägg eller trådar som ni tror bryter mot reglerna så anmäl det till oss, men kommentera inte i tråden, det gör bara vårt arbete svårare.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.