Riktigt häftigt BF3 gameplay!

Permalänk
Medlem

Riktigt häftigt BF3 gameplay!

Ville bara dela med mig med ett riiiktigt häftigt BF3 montage/minitage/fragmovie what ever!

Tycker den är riktigt grym! Kul med lite BF3 gameplay också! ^^ Första av denna sort jag sett!

http://www.youtube.com/watch?v=66Hq4XNEMQM&feature=related

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

Ville bara dela med mig med ett riiiktigt häftigt BF3 montage/minitage/fragmovie what ever!

Tycker den är riktigt grym! Kul med lite BF3 gameplay också! ^^ Första av denna sort jag sett!

http://www.youtube.com/watch?v=66Hq4XNEMQM&feature=related

Haha, jo den var fin. Tycker det är lite kul med folk som lägger lite energi på redigering.

Dock så får jag lite rysningar av Snipern, känns lite för likt Mw2 faktiskt, tycker inte man borde ha ett sikte när man inte Zoomar in med snipern, som bf2!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt klippt asså.

Permalänk
Medlem

Har alla sett 99 Problems trailern? Väldigt många verkar ogilla den men jag tycker personligen att den är helt galet bra! http://www.youtube.com/watch?v=o08S7LRglro&list=FLzt33EFrGgwW...

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Avstängd

blir sååå kååååååtttt

Permalänk

Väldigt underhållande klipp har väntat länge på en värdig efterträdare till bf2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Haha, jo den var fin. Tycker det är lite kul med folk som lägger lite energi på redigering.

Dock så får jag lite rysningar av Snipern, känns lite för likt Mw2 faktiskt, tycker inte man borde ha ett sikte när man inte Zoomar in med snipern, som bf2!

DICE kommer nog göra ett underbart jobb när det kommer till sniping!
Redan nu så finns bipods som gör förmodligen ska få snipers att ligga stilla och inte hoppa runt. Sen så kommer det ju ett litet ljus när man tittar på en sniper som siktar med siktet, om jag inte minns fel!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk

Som någon tidigare sa så verkade snipern alltför lik som snipern i cod spelen. Hoppas jag känner någon skillnad när jag väl får testa betan

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

DICE kommer nog göra ett underbart jobb när det kommer till sniping!
Redan nu så finns bipods som gör förmodligen ska få snipers att ligga stilla och inte hoppa runt. Sen så kommer det ju ett litet ljus när man tittar på en sniper som siktar med siktet, om jag inte minns fel!

Det låter bra Men tycker faktiskt det liknar lite "quickscoping" Den verkar ju vara sjukt pricksäker även om man går/står :/

Skrivet av BoofnBafn:

Som någon tidigare sa så verkade snipern alltför lik som snipern i cod spelen. Hoppas jag känner någon skillnad när jag väl får testa betan

Hoppas verkligen jag med!

Permalänk
Medlem

I BF2 var det ju extremt svårt att använda sniper! Speciellt på riktigt långa avstånd. Man hade ju ingen aning om vart skottet skulle flyga. Det skulle kunna behövas på BF3 med tanke på hur stora vissa banor är. Kan då en sniper skjuta från ena sidan till den andra, som man typ kan på BFBC2 så vore det kaos!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

I BF2 var det ju extremt svårt att använda sniper! Speciellt på riktigt långa avstånd. Man hade ju ingen aning om vart skottet skulle flyga. Det skulle kunna behövas på BF3 med tanke på hur stora vissa banor är. Kan då en sniper skjuta från ena sidan till den andra, som man typ kan på BFBC2 så vore det kaos!

Precis, jag tycker faktiskt själv att snipern i Bf2 var helt underbar, den kändes inte för bra och det krävdes lite skillz lixom!

Permalänk
Medlem

tycker filmen va ganska skit :/ inget fel på spelare, men gillar inte redigeringen

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Precis, jag tycker faktiskt själv att snipern i Bf2 var helt underbar, den kändes inte för bra och det krävdes lite skillz lixom!

Fast det var ju faktiskt sjukt svårt att skjuta med alla vapen på BF2! Köra full auto fungerade ju endast i extrem närstrid, annars körde jag hela tiden 1 skott i taget! xD
Då ska vi inte heller nämna understöds vapnen, som var oanvändbara när man stod upp, skotten flög okontrollerat överallt!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

Fast det var ju faktiskt sjukt svårt att skjuta med alla vapen på BF2! Köra full auto fungerade ju endast i extrem närstrid, annars körde jag hela tiden 1 skott i taget! xD
Då ska vi inte heller nämna understöds vapnen, som var oanvändbara när man stod upp, skotten flög okontrollerat överallt!

Haha ja, precis som det ska va

Jo, Enkelskott med L-85 med en MedicSquad på Karkand Infantry only är så stört kul! Rusha och ta flagga efter flagga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Haha ja, precis som det ska va

Jo, Enkelskott med L-85 med en MedicSquad på Karkand Infantry only är så stört kul! Rusha och ta flagga efter flagga!

Jag bara älskar att dra med hela squaden och ta alla flaggor bakifrån på Karkand, efter att man dratt över floden! Det är då det börjar gå utför för motståndarna!

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av holin59:

Jag bara älskar att dra med hela squaden och ta alla flaggor bakifrån på Karkand, efter att man dratt över floden! Det är då det börjar gå utför för motståndarna!

Jepp! Helt underbart faktiskt! Sen äter man upp dom från 2 håll, precis enligt skolboken tills dom bara har tågstation kvar, då kan man unna sig själv lite kills

Permalänk
Medlem

Snyggt klipp och redigering