Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

AK47M är och kommer bli mitt favorit vapen går det inte få tag på early access nånanstans än orgin?

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Skrivet av Kogster:

Känns inte så jättelyckad. Under "Soundcard" listade den mitt TV-kort och sa att det var "pass".

Den listade mitt tangentbord

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pocke-boy:

Den listade mitt tangentbord

haha ok då kanske den inte är så bra ändå

Visa signatur

Fractal Design Arc | Intel Core i7 2600K @ 4,20GHz | Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | 250 GB Samsung 850 EVO SSD | 500 GB Samsung 850 EVO SSD | 2TB Seagate Barracuda Green | 4 TB WD40 EFRX-68N32N0 | Samsung SH-B123L Blu-Ray | Corsair HX 750W 80+ | ASUS Xonar DS | Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsykOs:

haha ok då kanske den inte är så bra ändå

Inte jätte bra direkt. Jag kan når inte upp till rekommended enligt den. Har för dåligt grafikkort xD

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

De där bilderna av gubben i pansarvagnen är det mest realistiska jag någonsin sett inom spelgrafik.

Om gubbarna faktiskt ser så verkliga ut i spelet kommer det ju bara kännas jobbigt att skjuta de i ansiktet (något som jag under normala omständigheter brukar finna högst underhållande).

EDIT: Måhända att det säger sig självt men det bör förtydligas att den sista kommentaren uteslutande anbelangar spelrelaterade scenarion.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Skrivet av PsykOs:

haha ok då kanske den inte är så bra ändå

Visserligen har jag ett logitech G510 och i det kan man ju koppla in hörlurar+mick. så på ett sätt har den väl rätt

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk

AMD kommer släppa nya drivrutiner just för bf3 betan, kommer släppas en dag innan betan alltså borde de vara den 26:e. (Nvidia ska också släppa nya drivrutiner för just bf3 betan!

Källa: http://bf3blog.com/2011/09/amd-releasing-special-drivers-for-...

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Inte jätte bra direkt. Jag kan når inte upp till rekommended enligt den. Har för dåligt grafikkort xD

står samma här, men passar allt som krävs för rekommenderat . 5870 i crossfire.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

AMD kommer släppa nya drivrutiner just för bf3 betan, kommer släppas en dag innan betan alltså borde de vara den 26:e. (Nvidia ska också släppa nya drivrutiner för just bf3 betan!

Källa: http://bf3blog.com/2011/09/amd-releasing-special-drivers-for-...

Helt sinnes sjukt vilka satsningar som har gjorts och görs. Keep it up, we are proud to be swedes!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Tänkte att jag skulle ställa den dummaste frågan i den här tråden men vill ha det bekräftat om vad man får spela.. är det både singel & online?

Permalänk

En fråga bara, vart har ni beställ erat exemplar?=)

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

En fråga bara, vart har ni beställ erat exemplar?=)

Jag förbokade på origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av hypno:

Tänkte att jag skulle ställa den dummaste frågan i den här tråden men vill ha det bekräftat om vad man får spela.. är det både singel & online?

I betan blir det bara multiplayer. När spelet sen släpps får vi såklart singleplayer och multiplayer och tillochmed co-op.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

En fråga bara, vart har ni beställ erat exemplar?=)

Electro world. Första gången jag köper nått därifrån så man hoppas på bra leverans osv..!:D

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Den längre versionen av det klippet skulle väl komma på måndag, den 26:e?

Permalänk
Medlem
Skrivet av K4L:

Den längre versionen av det klippet skulle väl komma på måndag, den 26:e?

Yesbox, står i slutet där så blir lite godis dagen innan pre-order betan drar igång

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Usch på den musiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Electro world. Första gången jag köper nått därifrån så man hoppas på bra leverans osv..!:D

Snabb frakt när jag köpte ett spel därifrån, men OBEFINTLIG support. Fortfarande inte fått svar på mitt mail jag skickade för flera veckor sedan Och dom har ingen telefon support. Och dessutom så går det inte att avboka en order.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Snabb frakt när jag köpte ett spel därifrån, men OBEFINTLIG support. Fortfarande inte fått svar på mitt mail jag skickade för flera veckor sedan Och dom har ingen telefon support. Och dessutom så går det inte att avboka en order.

Va? konstigt. Jag har fått svar alltid inom de närmsta 24h. Avbokning har jag ingen aning om då jag inte gjort det. Förresten antar det är fysisk kopia man får där va? inte digital download vill vara säker bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

Va? konstigt. Jag har fått svar alltid inom de närmsta 24h. Avbokning har jag ingen aning om då jag inte gjort det. Förresten antar det är fysisk kopia man får där va? inte digital download vill vara säker bara

Ingen aning, jag beställde BF2 och fick fysisk kopia.
Skumt, jag mailade dom för flera veckor sen som sagt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Ingen aning, jag beställde BF2 och fick fysisk kopia.
Skumt, jag mailade dom för flera veckor sen som sagt.

okej bra. Jag har mailat dom 5 gånger nu tror jag och fått svar på allt inom 24h. Riktigt konstigt

Permalänk
Medlem
Citat:

IHEARTDICE : Haha, playing this game on a console is like driving a Ferrari in 1st gear only. I mean… it’ll still get you there, just minus all the fun and cool factor.

*Asg* Man kan int annat än å hålla med

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

*Asg* Man kan int annat än å hålla med

Haha, det var bra sagt

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Skrivet av hypno:

Jag förbokade på origin

Vet du om man får ett fysiskt exemplar när man bokar där? Eller får man bara en DL-version?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem

Alltså får man ett mail eller något när man kommit in på stängda betan? har förbokat på origin.

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pizzabulle:

Vet du om man får ett fysiskt exemplar när man bokar där? Eller får man bara en DL-version?

Digital version.

Skrivet av Oggaaaa:

Alltså får man ett mail eller något när man kommit in på stängda betan? har förbokat på origin.

Du kommer få ett mail med en nyckel som du löser in i Origin och börjar tanka betan.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

De som köper spel digitalt via nerladdningstjänster har oftast möjlighet att ladda ner spelet i förväg. Men vet någon om det gäller för BF3-betan på Orgin? i för sig är inte betan så stor men fråga kan man alltid göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quastion2:

De som köper spel digitalt via nerladdningstjänster har oftast möjlighet att ladda ner spelet i förväg. Men vet någon om det gäller för BF3-betan på Orgin? i för sig är inte betan så stor men fråga kan man alltid göra.

Bra fråga. Lägger dom upp det som ett demo på Origin så borde det gå tycker jag iaf

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quastion2:

De som köper spel digitalt via nerladdningstjänster har oftast möjlighet att ladda ner spelet i förväg. Men vet någon om det gäller för BF3-betan på Orgin? i för sig är inte betan så stor men fråga kan man alltid göra.

Är de smarta så gör de som Steam och låter folk tanka ner det någon vecka innan så inte hela världen ska dunka från deras servrar samtidigt. Tvivlar dock på att de gör liknande med Betan då den bara är några gb.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord