Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk

Kostar betan eller? vart ska man ladda ner den? är liite efter ja vet...

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk

Skriver här jag med!

Om det är någon som har en beta key över, så skulle jag vara grymt tacksam om jag fick "låna" den

Permalänk
Medlem

Grymt besviken på betan! För mig är spelet totalt ospelbart genom att jag inte kan använda keybindings! Blir till att vänta till slutet av oktober och hoppas på att keybindings i 3:an inte suger så hårt som i 2:an.

Visa signatur

be quiet! Dark Base 700 | Seasonic Focus+ 750W | ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING | Intel Core i7-9700K | Corsair Hydro H150i PRO | Palit GeForce RTX™ 2080 Ti GamingPro OC | Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 16GB | Samsung 970 EVO 500GB | Windows 10 Home| Synology Diskstation 918+, 2 x Seagate IronWolf 8 TB

Permalänk
Skrivet av solslidan:

Kostar betan eller? vart ska man ladda ner den? är liite efter ja vet...

Den öppna betan kostar ej, den stängda pre-betan fick du om du förbeställde BF3 via Origin före den 25 september eller köpte MohTier1

Edit: Den öppna betan startar den 29:e

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan nu borde man ju ta och vakna till, 2st givaways inom loppet av 30 minuter och endå har man suttit lutad bak i stolen och halvgluttat då o då.

Hur verkar fysiken funka i spelet ? Då menar jag självklart allting och inte bara om du brassat på massa C4or i en tom lägenhet, utan vill mer veta lite mer in depth.

Permalänk
Medlem
Skrivet av solslidan:

Kostar betan eller? vart ska man ladda ner den? är liite efter ja vet...

Just nu måste man ha en nyckel för att få komma in, som man får om man förhandsbokat spelet eller köpte MOH förra året. Det kommer en öppen beta den 29:e.

Visa signatur

Mitt grafikkort är större än ditt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuDis:

Hur snabba är ni här ??

1 nyckel över !! Först som skickar ett pm till mig får den.

Nyckeln gick till cpodo som skickade typ 1 millisekund efter jag tryckt på skicka knappen

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Medlem

OMG sitter OCH SPAMMAR SÖNDER f5

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristopherQ:

Vet ni vad? Dice och Ea kan ta sina j'vla beta keys och sitt spel och köra långt upp i röven, pinsamt dåligt hanterat och det visar nu vilken brist på kompetens och kunskap de har. Mitt intresse har avtagit stort efter detta pinsamma fiasko, och ja, jag är inte den enda som tycker detta. Lögner och idioti.

Som ni märker har jag inte fått någon key även fast MOh LE registrerats i god tid innan.

Jag fick min idag (14:58) Fast mitt intresse har också svalnat... mest pga att Origins integritetskränkande funktionalitet, men att kalla något för beta 48h innan nedsläpp låter inte direkt seriöst.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av GuDis:

Nyckeln gick till cpodo som skickade typ 1 millisekund efter jag tryckt på skicka knappen

Grattis till han!
Varje gång jag ser att någon ger ut keys så har man typ gått på toa eller kollat fb

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Jag fick min idag (14:58) Fast mitt intresse har också svalnat... mest pga att Origins integritetskränkande funktionalitet.

Har du använt din key???

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

YEEEEY! Tack som fan

Permalänk
Skrivet av Dr.Mabuse:

mest pga att Origins integritetskränkande funktionalitet.

Tog dom inte bort alla de sakerna?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

(FUNGERAR ENDAST I 1920x1080 60Hz)

Till alla er som gnäller över grafikinställningarna här har ni Tweakade inställningar

Jag har redigerat Settings filen i HexEdit och fått fram rätt så bra grafikinställningar inget värsta men bättre än de som spelet erbjuder!

vsg och prova! länk

http://www.megaupload.com/?d=YNDKYIP3

EDIT V0.2 NY

Installation

C:\Users\XXX\Documents\Battlefield 3 Open Beta\settings
Ersätt PROF_SAVE_body, Spara och skrivskydda filen, Starta BF3

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anton_Cimex:

Inte lagg då?

För en själv är det 6tim kvar innan man får hem det, så man börjar tappa tagget må jag säga efter att också ha städat en lägenhet hela dagen

Kan garantera att det inte är lagg för jag stod stilla där ett tag innan jag rörde mig, trodde först jag stod vid elden men det var skott som ibland kunde träffa mig. Helt sjukt

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dskjono:

Har du använt din key???

Nej f-n. Vill inte ha in Origin i mitt system. och nej, du får den inte Jag kanske ångrar mig?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Är det någon som har lyckats joina en server? Jag suttit i snart 2 timmar utan att komma in....

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Är det någon som har lyckats joina en server? Jag suttit i snart 2 timmar utan att komma in....

Jag har inga problem att joina servrar.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Är det någon som har lyckats joina en server? Jag suttit i snart 2 timmar utan att komma in....

Absolut Jag har inga problem att joina servrar, undrar varför det inte funkar för dig...

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Tog dom inte bort alla de sakerna?

Först läser jag att det finns. Sedan ett inlägg om att det är borttaget. Sedan en nytt inlägg med färskt citat från licensavtalet där det fortfarande ingår. Så jag vet ärligt inte vad jag ska tro. Innan jag vet så installerar jag inte Origin eller något nytt EA-spel. Jag vet, min förlust. Men spel är inte allt här i livet

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Nej f-n. Vill inte ha in Origin i mitt system. och nej, du får den inte Jag kanske ångrar mig?

Kom igen nu du ska ju inte använda nycklen lika bra att ge bort den till en som är TAGGAD

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Först läser jag att det finns. Sedan ett inlägg om att det är borttaget. Sedan en nytt inlägg med färskt citat från licensavtalet där det fortfarande ingår. Så jag vet ärligt inte vad jag ska tro. Innan jag vet så installerar jag inte Origin eller något nytt EA-spel. Jag vet, min förlust. Men spel är inte allt här i livet

Vad har du att dölja?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Jag skulle vara oerhört tacksam om någon snäll skäl hade en key över! Hojta till

Visa signatur

__________________
Stationär: Intel i5 2500k@3,3GHz | DDR3 1600Mhz, Corsair XMS3 | MSI P67A-C45 B3 | GeForce GTX 560Ti

Permalänk
Skrivet av Dr.Mabuse:

Först läser jag att det finns. Sedan ett inlägg om att det är borttaget. Sedan en nytt inlägg med färskt citat från licensavtalet där det fortfarande ingår. Så jag vet ärligt inte vad jag ska tro. Innan jag vet så installerar jag inte Origin eller något nytt EA-spel. Jag vet, min förlust. Men spel är inte allt här i livet

Läs själv vet jag

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Du ringde innan du fick nyckeln för du hade glömt att lägga in den på origin?

Ja, för att se om de var för sent eller om jag var tvungen att fixa genom dem på telefon. Men de va de ju tydligen inte.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hur länge skulle betan vara tillgänglig? Var det till spelet släpps eller vet vi inte exakt än?

Permalänk
Skrivet av Aboya:

Hur länge skulle betan vara tillgänglig? Var det till spelet släpps eller vet vi inte exakt än?

10 Oktober har jag för mig att jag läste!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Är det någon som har lyckats joina en server? Jag suttit i snart 2 timmar utan att komma in....

Pga att de är fulla eller? För är det detta så ta upp filtert och tryck 1-5 eller +5 så finns de massor.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Hur länge skulle betan vara tillgänglig? Var det till spelet släpps eller vet vi inte exakt än?

Tills den 10e tror jag det var

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Tills den 10e tror jag det var

Yes, Till den 10 oktober är de

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus