NZXT gör datorlådan Phantom i chockrosa

Permalänk
Permalänk
Skrivet av el_genius:

ganska snygg. för dyr dock.

Kvinnor blir glada när man köper något dyrt till dom, dessutom håller den här längre än blommor

Visa signatur

| Intel Core i7 4790K |NZXT Kraken X61 | ASUS Z97-A |Asus GTX 780 DCII OC 3GB SLI |16 gb Corsair 1600Mhz vengeance |Cooler Master V1200 | Kingston Hyper X 240GB , Corsair force series3 120GB, 1TB WD Caviar Black | Fractal Design Define XL R2 | Acer Predator XB270HU| Win 10 Pro 64 bit |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Phantomcf:

Kvinnor blir glada när man köper något dyrt till dom, dessutom håller den här längre än blommor

Second that!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem

Riktigt fräck men inte en möbel jag vill ha!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Fläkten kan ju gott vara rosa istället för vit också.

Visa signatur

''Building the future and keeping the past alive are one and the same thing.''

Permalänk
Medlem

Synd med det skyhöga priset. Annars hade jag lätt skaffat den. Man lär ju inte ha samma chassi som alla sina polare i alla fall

Visa signatur

- Look into your hard drive and open your mercy file.
- File not found.

Permalänk
Medlem

Riktigt läcker måste jag säga!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Avstängd

Nått för kvinnorna.. Fett gay annars.. Hade allvarligt talat mått illa av att se den dagligen.. Och nej, jag antyder ej att jag är homofob. Svart ftw.

Permalänk
Skrivet av M1NT:

Nått för kvinnorna.. Fett gay annars.. Hade allvarligt talat mått illa av att se den dagligen.. Svart ftw.

Varför är det gay med rosa? Bara undrar

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Fet!

Riktiga män bär rosa!

Unik=ja!

Jag blir faktiskt tilltalad utav chassit Nej jag är ej homosexuell har sambo och är gift!

vad säger frun om din sambo?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Och än en gång har marknaden visat att det är okej att kalla något för en "tjejprodukt" bara för att den är rosa

Inte för att vara sån, men jag tror fler killar skulle köpa den om dom kunde sluta kalla den för tjejig. Finns väl inget feminint/maskulint med en jevla låda?

Känner en stark likhet med denna:

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pizzabulle:

Varför är det gay med rosa? Bara undrar

Svårt att säga varför rosa uppfattas som kvinnligt.. Men majoriteten skulle säkert hålla med mig, något man lärde sig tidigt i livet!

Permalänk

riktigt ful faktiskt

Permalänk
Medlem

Skitsnygg. Och fan så mycket roligare än alla svarta chassin.

Permalänk
Skrivet av Murpie:

http://www.inet.se/artikel/6911329/nzxt-phantom-rosa 5:e Oktorber kommer den! Kanske ska ta en sådan istället för ett svart H2 chassi nu när jag bygger? xD

Ja det sticker i alla fall ut i från alla andra chassin

Visa signatur

http://ninite.com/
Riktigt nice sida efter man installerat om datorn tex.
Finns de flesta program man behöver för att komma igång :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Nått för kvinnorna.. Fett gay annars.. Hade allvarligt talat mått illa av att se den dagligen.. Och nej, jag antyder ej att jag är homofob. Svart ftw.

Känner mig alltid lika stolt över att vara man när man läser såna här uttalanden...

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

vad säger frun om din sambo?

haha awsome kommentar:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Svårt att säga varför rosa uppfattas som kvinnligt.. Men majoriteten skulle säkert hålla med mig, något man lärde sig tidigt i livet!

Skulle vilja påstå att det är det gamla samhällets fel. Tjejer får rosa och lila kläder, och killar får blått och svart. Den som påstår att det har med våra gener att göra kommer åka på en E-propp

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Skrivet av ottodebest:

Jag vill ha en, nej är inte gay

Jag skulle kunna tänka mig att ha ett också

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Fet!

Riktiga män bär rosa!

Unik=ja!

Jag blir faktiskt tilltalad utav chassit Nej jag är ej homosexuell har sambo och är gift!

Du kanske borde börja kalla din sambo för fru? Eller är du en player som har både och kanske?

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deathdancer:

Känner mig alltid lika stolt över att vara man när man läser såna här uttalanden...

Majoriteten vuxna som barn skulle hålla med mig om att rosa är en tjejfärg!

Permalänk

Möh, ingen Hello Kitty på sidan... NO DEAL.

Permalänk
Medlem

haha nice ! en lila låda skulle jag vilja ha.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Grymt chassi Annorlunda men fett.

Vad är det för kommentarer om homosexualitet och rosa? Inte tillräckligt säkra på läggningen så ni måste nämna att ni INTE är det?

Skrivet av FRULZ:

Majoriteten vuxna som barn skulle hålla med mig om att rosa är en tjejfärg!

Därför går många pojkar som män med rosa skjortor och pikéer?

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

fan, nån som vill köpa mitt vita, måste ju skaffa nytt nu!! skulle matcha så nice me hellokittyplanchen<3

Visa signatur

2600k @3,8 med stockkylare, msi p67-gd55, sparkle gtx580, FD newton r2 650w, nzxt phantom, seagate baracuda 7200rpm 500gig, xms3 1600mhz 4gig, episk doftgran!
Kringutrustning: Packard-Bell Viseo 240DX, Razer Deathadder, Sidewinder X6, SteelSeries QcK Iron.lady(budget..),SteelSeries Siberia V.2 blå, Kenwood KRF-V6100D, Proson Libra 653(x2), MDS FSB300(x2), sunkiga fronthögtalare(x2), sunkig center. kolla gärna här

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Deathdancer:

Skulle vilja påstå att det är det gamla samhällets fel. Tjejer får rosa och lila kläder, och killar får blått och svart. Den som påstår att det har med våra gener att göra kommer åka på en E-propp

Ja, så var det nog.. Skulle säga att jag blir jävligt lätt påverkad i så fall.. Eller så gillar mina ögon bara inte färgen. Jaja var la dumt att uttala mig om att rosa är kvinnligt.. Sorry!

Permalänk
Medlem

Asså... Varför inte? Den är ju rätt cool

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cat_fish_1:

vad säger frun om din sambo?

haha shhh ;D

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gender Bender:

Du kanske borde börja kalla din sambo för fru? Eller är du en player som har både och kanske?

Haha, skoja bara klart jag bara har en sambo

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phantomcf:

Kvinnor blir glada när man köper något dyrt till dom, dessutom håller den här längre än blommor

Veckans bäst citat