Permalänk
Medlem

Eftersom dom vill ha en bild på kvittot, måste jag ta en screenshot på min bestbuy order? Har ju inget fysiskt kvitto

Edit: Letade upp orderbekräftelsen i mailen, var faktiskt skickad som jpeg i mailet..perfa

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Skicka iväg kvitto på PDF fil , får se vad som händer...

Permalänk

Jag vidarebefodrade orderbekräftelsemailet från webhallen och det funkade fint.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tony_flow:

Jag vidarebefodrade orderbekräftelsemailet från webhallen och det funkade fint.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur lång tid tog det innan du fick bilen?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Hur lång tid tog det innan du fick bilen?

Ca en vecka tror jag. Mer än två dagar iallafall

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tony_flow:

Ca en vecka tror jag. Mer än två dagar iallafall

Skickades från m.sweclockers.com

Haha ok

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Eftersom dom vill ha en bild på kvittot, måste jag ta en screenshot på min bestbuy order? Har ju inget fysiskt kvitto

Edit: Letade upp orderbekräftelsen i mailen, var faktiskt skickad som jpeg i mailet..perfa

gick bra att bifoga mail innehållandes text också , gick för mig , tog nog 1 dag innan jag fick bilen.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Forza Motorsport - Turn 10 Studios Game Page
We'll be giving away early-access codes for the Forza Motorsport 4 demo today (and all weekend). Get the word out, stay tuned for details!

skrevs för ungefär 1 timme sen på facebook och twitter

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87 Deluxe | CPU: i7 4770K | GFX: Gigabyte 1070 G1 | Nätagg: NZXT HALE 90 750W | Ram minnen: Corsair Vengeance 16GB | CPU kylare: Thermalright Silver Arrow SB-E | Chassi: Corsair 650D
Skärm: AOC AGON AG271QG | Tangentbord: Corsair Strafe RGB | Mus: Logitech G pro | Hörlurar: Audio-Technica M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaggaNaaowK:

Forza Motorsport - Turn 10 Studios Game Page
We'll be giving away early-access codes for the Forza Motorsport 4 demo today (and all weekend). Get the word out, stay tuned for details!

skrevs för ungefär 1 timme sen på facebook och twitter

Hoppas att dom inte bara ger ut till folk som har "failbook" å twitter accounts skulle vara jävligt enerverande

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Hoppas att dom inte bara ger ut till folk som har "failbook" å twitter accounts skulle vara jävligt enerverande

tror tyvärr att det är så ... @majornelson på twitter har ställt en fråga , om man svarar på den har man chans att få en kod. det är 5 st koder , så chansen är i princip obefinnelig

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87 Deluxe | CPU: i7 4770K | GFX: Gigabyte 1070 G1 | Nätagg: NZXT HALE 90 750W | Ram minnen: Corsair Vengeance 16GB | CPU kylare: Thermalright Silver Arrow SB-E | Chassi: Corsair 650D
Skärm: AOC AGON AG271QG | Tangentbord: Corsair Strafe RGB | Mus: Logitech G pro | Hörlurar: Audio-Technica M50X

Permalänk
Medlem

Vet ni om det går att använda en g27 ratt till forza på något sätt?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Vet ni om det går att använda en g27 ratt till forza på något sätt?

http://www.engadget.com/2011/01/26/xcms-f-1-converter-lets-xb...

Men hur bra den fungerar vet jag inte tyvärr

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Synd att xbox inte har stöd för alla rattar. Är riktigt sugen på forza då jag tycker forza 3 var bättre än gran turismo 5. Känner dock inte för att skaffa en xbox igen då jag inte ens kan använda min ratt till det.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Ser sjukt mycket fram emot detta! Är det någon som vet vilket ställe är bäst att förboka på?

Permalänk

jag tycker att webhallen är ett säkert kort har aldrig strulat för mig eller någon jag känner

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Medlem

drog en beställning på elgiganten på vanliga versionen av spelet då dom var billigast hur är dom med att skicka ut till release igentligen? kommer dom dagen innan/samma dag elr kanske sent ;P gör mig dock inget om det blir nån dag efter release men trevligt o veta hur det brukar funka

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

drog en beställning på elgiganten på vanliga versionen av spelet då dom var billigast hur är dom med att skicka ut till release igentligen? kommer dom dagen innan/samma dag elr kanske sent ;P gör mig dock inget om det blir nån dag efter release men trevligt o veta hur det brukar funka

Jag brukar alltid få på releasedagen på Elgiganten. Den enda gången jag inte fått det är när betalningen strulade.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

någon som vet fall det bara går att spelas med kinect? eller om det går med dosa oxå?

Permalänk
Medlem

Vet ni om det är tuning osv i Forza MS 4? Är ute efter ett racingspel som man kan lira med flickvännen och det jag gärna vill ha är bra ljud och hon vill ha att man ska kunna fixa bilen/modda/färga etc ^^

Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk
Medlem
Skrivet av chiliboy:

Vet ni om det är tuning osv i Forza MS 4? Är ute efter ett racingspel som man kan lira med flickvännen och det jag gärna vill ha är bra ljud och hon vill ha att man ska kunna fixa bilen/modda/färga etc ^^

det kan jag nästan garanterat att man kan. har gått i alla forza hittills vad jag vet, så de borde inte tagit bort det

Permalänk
Medlem
Skrivet av e-son:

det kan jag nästan garanterat att man kan. har gått i alla forza hittills vad jag vet, så de borde inte tagit bort det

haha okej ska hålla utkik efter recensioner då synd att xbox 360 spel är så dyrt -.-

Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk
Medlem
Skrivet av chiliboy:

haha okej ska hålla utkik efter recensioner då synd att xbox 360 spel är så dyrt -.-

Klart som attans att tuning och moddning är med.
Ett Forza trademark som är en STOR del utav alla spelets aspekter, så varför ens tänkta på att ta bort det? :s

Skrivet av e-son:

någon som vet fall det bara går att spelas med kinect? eller om det går med dosa oxå?

Självklart inga problem att lira med dosan

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Kul o köra demo i dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Kul o köra demo i dag

Blir de alldeles säkert!!

Någon som vet vilken tid de kommer?
Lästa lite någonstansa att de skulle vara runt kl 11, men de var bara spekulationer.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

Blir de alldeles säkert!!

Någon som vet vilken tid de kommer?
Lästa lite någonstansa att de skulle vara runt kl 11, men de var bara spekulationer.

Jupp. Marketplace brukar att uppdateras vid 11 tiden

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

inget än

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Demot på väg ner 1,27GB

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

tycker nog inte dom har varit ärliga denna gången heller med grafiken,, behövs AA i detta spelet också.

Förutom att dom har lagt nissan 370Zs motorljud på en subaru så måste jag säga att spelet är ännu härligare att köra än FM3!
"Simulation steering" var riktigt trevligt!

Ljudet på dumpventiler är en stoooor förbättring också!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Gillar att däckskriket "smyger" sig på, Och att man hör ABS'en. Motorljuden var inte speciellt imonerande. Dumpventilerna låter ju skitfult, som en slapp fis.
Nä, tröttnade på demon rätt snabbt.

Permalänk
Medlem

Motorljudet är väl ganska verlikgt, Subarun låter lite som en trött, diskret boxer 4 vilket det är Sen kommer nog motorljudet öka kraftigt vid trimmning.
Dumpen hör jag inte ens....
ABS? Jag kör med allt avstängt = kul att köra.