Permalänk
Medlem

tiden går för sakta..sitter o väntar på bf3 o forza4.. men ingen av dom kommer på en evighet känns det som hehe

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

tiden går för sakta..sitter o väntar på bf3 o forza4.. men ingen av dom kommer på en evighet känns det som hehe

18 dagar till forza bara smäller bara till!

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

ZR1 får man om man köpte Forza 3 LCE , eller om man köper VIP car pack i marketplace.

Såg det nu fortsatte aldrig att bläddra förbi racecorvetterna, den ligger längst ut med ett hänglås över sig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ja alltså på sätt och vis, de bilar som är unicorns i fm3 kommer vara det i fm4 också. Men har man dessa i fm3 så kommer man ha dom i fm4 också.

Men man behöver inte göra något för att få dessa bilar mer än att man har forza 3 profilen på xboxen? Man har alltså bara tillgång till att köpa dem man får de inte i garaget direkt så klart?

Jag har Forza 3 Ultimate Collection ( alla DLC tror jag? )

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Men man behöver inte göra något för att få dessa bilar mer än att man har forza 3 profilen på xboxen? Man har alltså bara tillgång till att köpa dem man får de inte i garaget direkt så klart?

Jag har Forza 3 Ultimate Collection ( alla DLC tror jag? )

Om du inte köpt till DLC så fattas 2st(Jag har själv köpt Forza 3 ultimate å två DLC finns inte med) en är VIP där flera av dessa bilar ingår. Unicorn antar jag man fick(om man hade tur?) som gåva om man hade VIP-packet eller Forza 3 LCE.

Den andra DLC du inte har är den med Volvo 242 turbo, Saab 99 turbo mm mm.(minns inte vad den heter)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Nej Camaro SS är en unicorn bil. RX7'an är välidgt lätt att få tag i nu, ta bild på kvittot för din forza 4 förbokning så skickar turn 10 en rx7a till din gamertag.

Jag har funderat lite på det.... Jag har förbeställt från Elgigantens internetbutik och har en orderbekräftelse om det nu räknas som kvitto?.
Kan jag spara den som XPS fil och skicka eller är jag tvungen att ta kort på skärmen? XD

Permalänk
Medlem

Ja hur man får unicorns är ju lite konstigt. Jag lyckades få upp ett kort på turn 10 favoriterna i vecka och fick då Camaro SS'en. Har hört av andra att dom köpt t.ex. Spirirt-R'en på AH från turn 10.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ja hur man får unicorns är ju lite konstigt. Jag lyckades få upp ett kort på turn 10 favoriterna i vecka och fick då Camaro SS'en. Har hört av andra att dom köpt t.ex. Spirirt-R'en på AH från turn 10.

Det är Rx7:an jag är intresserad av . vad är AH?

Permalänk
Medlem

Auction House. Vi pratar dock om 100 tals millioners credits då alla vill ha en unicorn så springer buden iväg.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Tur att man har 2 Spirit R och 2 Subaru S204 och en Camaro SS

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Tur att man har 2 Spirit R och 2 Subaru S204 och en Camaro SS

ohh skicka en till mig vet ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Ok ska kolla igen men den fanns då inte i shoppen igår, inte 2009 Corvette ZR1

Följde med collector edition

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Följde med collector edition

Skrivet av krrjon:

Såg det nu fortsatte aldrig att bläddra förbi racecorvetterna, den ligger längst ut med ett hänglås över sig.

Jupp men jag köpte i juni i år så jag köpte ultimate å måste köpa VIP för att få den

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

ohh skicka en till mig vet ja!

Tyvärr går det inte att skicka vidare unicorn cars.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Tyvärr går det inte att skicka vidare unicorn cars.

Ja just det, läste ju det innan

Men har jag fattat det hela rätt nu, om jag tex köper en Lexus LFA i Forza 3 så har jag den i mitt garage i 4:an?

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Ja just det, läste ju det innan

Men har jag fattat det hela rätt nu, om jag tex köper en Lexus LFA i Forza 3 så har jag den i mitt garage i 4:an?

Jupp! Så länge du har någon av bilarna på listan nedan i ditt Forza 3 garage när du importerar din profil till Forza 4 så får du motsvarande bil.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

För er traktorentusiaster

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

saab är ju inga traktorer, det är ju flygmaskiner!

Visa signatur

lite :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tony_flow:

saab är ju inga traktorer, det är ju flygmaskiner!

Enligt mig är det en volvo på bilden
Edit webbläsaren missade tydligen andra bilden

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

1997 Lexus SC300 - Fanns inte i 3 så skönt att favoriten kommer i 4

Funkar inte att lägga upp bilder här....

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

1997 Lexus SC300 - Fanns inte i 3 så skönt att favoriten kommer i 4

http://www.giantbomb.com/forza-motorsport-4/61-33400/all-imag...

Funkar inte att lägga upp bilder här....

Fixade länken åt dig

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

verkar som om vissa personer här måste gå en kurs i hur man länkar bilder på ett forum

i princip att bara länka till bilder , inte sidor som innehåller bilder.
och se till att bilden slutar på .jpg/bmp/png/gif , och inte typ php=483

dessutom är det bussigare att ladda upp bilderna på en bilduppladdnings site , istället för att sno bandbredd från nån stackars spelsida.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Youtube klipp med ca 300 bilder

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Fixade länken åt dig

Tack!

Skrivet av Devildoll:

verkar som om vissa personer här måste gå en kurs i hur man länkar bilder på ett forum

i princip att bara länka till bilder , inte sidor som innehåller bilder.
och se till att bilden slutar på .jpg/bmp/png/gif , och inte typ php=483

dessutom är det bussigare att ladda upp bilderna på en bilduppladdnings site , istället för att sno bandbredd från nån stackars spelsida.

Tydligen behöver jag det Har dock lagt upp bilder innan utan problem men.

Permalänk
Medlem

slängde iväg ett mail till turn 10 , och bifogade orderbekräftelsen på forza 4 lce från webhallen , typ en dag senare så hade jag rx7 spiriten i garaget, trevligt!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

slängde iväg ett mail till turn 10 , och bifogade orderbekräftelsen på forza 4 lce från webhallen , typ en dag senare så hade jag rx7 spiriten i garaget, trevligt!

Vilken adress skickade du till?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Vilken adress skickade du till?

http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/

där har du instruktionerna.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

Hmm "we will be looking at all the e-mails....." vadå mitt GT är reggat på en hotmailadress men min beställning från webhallen är gjord på en annan mailadress betyder det att de inte ens är lönt att försöka få den bilen?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Hmm "we will be looking at all the e-mails....." vadå mitt GT är reggat på en hotmailadress men min beställning från webhallen är gjord på en annan mailadress betyder det att de inte ens är lönt att försöka få den bilen?

hur får du fram att gt'n måste vara reggad på samma mail som kvittot?

så är inte fallet hur som helst .

Skrivet av turn10:

And, before you ask, yes we WILL be looking at all the e-mails to make sure you included your receipt.

betyder att de påstår sig kolla igenom alla mail för att se om det finns ett kvitto bifogat öht.
Fan , engelska bör väl alla kunna vid det här laget

kortfattat så ska du ha din gt som subject i mailet , och bifoga en bild på ett fysiskt kvitto , eller bifoga ett mail innehållandes info om inköpet.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

hur får du fram att gt'n måste vara reggad på samma mail som kvittot?

så är inte fallet hur som helst .

betyder att de påstår sig kolla igenom alla mail för att se om det finns ett kvitto bifogat öht.
Fan , engelska bör väl alla kunna vid det här laget

kortfattat så ska du ha din gt som subject i mailet , och bifoga en bild på ett fysiskt kvitto , eller bifoga ett mail innehållandes info om inköpet.

vidarebefordrade mailet från webhallen få se vad dom säger

Visa signatur