Permalänk
Medlem

Wow acc låst (?)

Spelade Wow när cataclysm kom och en eller två månader framåt. Tänker nu börja igen och när jag ska logga in så står det bara "Login Failed". Jag använder authenticator via iPhone. Har provat att ändra lösenord flera gånger och har provat att resetta min authenticator men det funkar inte heller. Vad ska jag göra?
Borde jag ringa något nummer till Blizzard och i så fall vilket?

Edit; Kan inte ta bort authenticator eftersom man måste vara inloggad på battle.net för det.

Visa signatur

MKX

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av noblesse:

Spelade Wow när cataclysm kom och en eller två månader framåt. Tänker nu börja igen och när jag ska logga in så står det bara "Login Failed". Jag använder authenticator via iPhone. Har provat att ändra lösenord flera gånger och har provat att resetta min authenticator men det funkar inte heller. Vad ska jag göra?
Borde jag ringa något nummer till Blizzard och i så fall vilket?

Edit; Kan inte ta bort authenticator eftersom man måste vara inloggad på battle.net för det.

Samma sak hände mig, Och för mig var problemet att en hacker hade tagit mitt account och goldfarmat medans jag hade mitt break. Detta gjorde att de låst accet. Ringde till blizzard och de fixade tillbaka accountet, alla items och pengar osv, och sen kunde jag börja spela igen:) Tror du kan behöva göra detsamma.

MVH
Jocke

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du skall ringa supporten. De e skit trevliga:) de hjälper sig, inga problem.

ring istället för mejla dem, går mycket snabbare(flera dagar snabbare)

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen, fått tillbaka accountet!

Visa signatur

MKX

Permalänk
Medlem
Skrivet av noblesse:

Tack för hjälpen, fått tillbaka accountet!

gz:) du behöver aldrig vara orolig:9 löser sig jämt

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |