Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Vart borde jag beställa bf3?

Permalänk
Avstängd

Man kan köpa Battlefield 3 limited edtion för 280kr nu på greenmangaming

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...

Rabattkod: GMG10-PERCE-NTOFF

totalt 280spänn

jag har inhandlat spel där förut inget krångel alls jag fick nycklarna direkt.

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Skrivet av anon39592:

Bokade på CDON i februari och kollade med dem idag när de skulle skicka spelet.

Följande dialog utspelade sig....

"Du skrev: Release är den 27 okt 00:00. Kommer det den 26 då?

CDON: Vi försöker skicka spelen så att kunderna får det samma dag som releasedatumet, men vi lovar inte det.

Du skrev: Va?!? Klart ni måste leverera den 26 om det är release 00:01 natten till 27? Annars är det ju ingen idé att boka?

CDON: Vi försöker som sagt att skicka ut spelen så att alla får de vid release datum, men det är inget vi garanterar då det kan uppkomma förseningar.

Du skrev: Som till exempel? Affärerna har redan spelet i lager. Ni har det inte?

CDON: Förstår inte riktigt vad du menar.

Du skrev: Vad är det som kan bli försenat? Återförsäljarna har redan spelet inne, men får inte sälja det förrän releasedagen.

CDON: Förseningar från postens sida.

Du skrev: Det är ju inte troligt, men jag vill inte veta av att spelet kommer någon dag försent pga att ni inte hunnit med och skicka. Jag beställde spelet i februari och känner att jag bör bli prioriterad.

CDON: Som sagt så är vårt mål att alla ska få spelet på release dagen.

Du skrev: Herregud vilken support...det blir sista gången jag beställer från er...usch vad ni är dåliga på kundhantering. Jag återkommer om ni inte håller vad ni lovar då jag bokade spelet..."

Så köp det inte på CDON om ni vill vara säkra på få det till releasen.

Men herregud. Allt kan hända, så självklart kan de inte lova något. En butik lovar väl aldrig något när det kommer till leveranser då det finns mycket som kan gå fel som de inte kan göra något som helst åt. Tex att posten orsakar en försening.

Om du ska ha den attityden är det nog bäst att du slutar handla på internet.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

Aja köpte från greenmangaming nu o hoppas jag inte blir av med Ryss Nyckeln Sen

Knepigt detta bara då alla fick det så billigt:

Det står innan man köper vid kassan : 33.97 Pund Eller 54.22 Dollar You Pay 54.22 Dollar $

Sen skrev jag in koden: GMG10-PERCE-NTOFF och nya priserna blir:

30.57 PUND eller 48.80 Dollar You Pay 48.80 Dollar $

Jag gick in på http://www.valuta.se/ och slår in dollar och pund vad det blir i kronor:

30.57 £ Pund = 319,50 Kr

48.80 Dollar $ = 319,43 Kr

Gick in på Mitt handelsbanken Konto nu efteråt och dom har dragit 332.50 KRONOR
Inte hela jävla världen men jag tycker det är konstigt att ni folk säger att ni fått spelet för 280 kr ca hur fan gjorde ni det surt att förlora 50 kronor iaf fast inte värre än 500 på origin iaf

EDIT: har ni som köpt på GMG greenmangaming har ni kollat ert riktiga BANK Konto online så det ni betalar stämmer så ni inte ljuger ?

Borde väl egentligen inte klaga på 332.50 kr men intressant hur mycket fel det kan bli i valutan ibland

Permalänk
Medlem

Någon fler som förbokat via GAME.se?

Såg nu att dom skickar med Steelbook-fodral, vet inte om det bara gäller i dom fysiska butikerna dock. Hoppas kan man ju alltid! Bör dyka upp i brevlådan imorgon

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anerhell:

Man kan köpa Battlefield 3 limited edtion för 280kr nu på greenmangaming

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...

Rabattkod: GMG10-PERCE-NTOFF

totalt 280spänn

jag har inhandlat spel där förut inget krångel alls jag fick nycklarna direkt.

Skrivet av Danne111:

Aja köpte från greenmangaming nu o hoppas jag inte blir av med Ryss Nyckeln Sen

Knepigt detta bara då alla fick det så billigt:

Det står innan man köper vid kassan : 33.97 Pund Eller 54.22 Dollar You Pay 54.22 Dollar $

Sen skrev jag in koden: GMG10-PERCE-NTOFF och nya priserna blir:

30.57 PUND eller 48.80 Dollar You Pay 48.80 Dollar $

Jag gick in på http://www.valuta.se/ och slår in dollar och pund vad det blir i kronor:

30.57 £ Pund = 319,50 Kr

48.80 Dollar $ = 319,43 Kr

Gick in på Mitt handelsbanken Konto nu efteråt och dom har dragit 332.50 KRONOR
Inte hela jävla världen men jag tycker det är konstigt att ni folk säger att ni fått spelet för 280 kr ca hur fan gjorde ni det surt att förlora 50 kronor iaf fast inte värre än 500 på origin iaf

EDIT: har ni som köpt på GMG greenmangaming har ni kollat ert riktiga BANK Konto online så det ni betalar stämmer så ni inte ljuger ?

Borde väl egentligen inte klaga på 332.50 kr men intressant hur mycket fel det kan bli i valutan ibland

Nja de hade faktiskt mer rabatt tidigare idag på Battlefield, tror det var 20% eller mer, men har ni testat att aktivera koderna?

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Nja de hade faktiskt mer rabatt tidigare idag på Battlefield, tror det var 20% eller mer, men har ni testat att aktivera koderna?

Jaha vafan ingen som sa att det var mer än 10% tidigare idag isåfall hade jag skyndat mig suck :(((

Lite sjukt förresten jag hade inte ens ett Origin Account fast jag hade ett battlefield 2 BC account och jag försökte göra ett origin acc först med samma Mail. sen stog det account allready exist utan nånsin varit på origin

Och sen logga jag in på mitt märkliga origin account från ingenstans med BF2 BC där aldrig ens haft origin eller lagt in bfbc2 där ( vara redan inlagt i programmet Spooky ) o håller på o dra hem bf3 nu jävligt komiskt iaf med att trolla över mitt BF BC account till origin dom tyckte kanske jag var för bra på det spelet så dom skicka mitt acc till origin

Permalänk
Skrivet av anon39592:

Bokade på CDON i februari och kollade med dem idag när de skulle skicka spelet.

Följande dialog utspelade sig....

"Du skrev: Release är den 27 okt 00:00. Kommer det den 26 då?

CDON: Vi försöker skicka spelen så att kunderna får det samma dag som releasedatumet, men vi lovar inte det.

Du skrev: Va?!? Klart ni måste leverera den 26 om det är release 00:01 natten till 27? Annars är det ju ingen idé att boka?

CDON: Vi försöker som sagt att skicka ut spelen så att alla får de vid release datum, men det är inget vi garanterar då det kan uppkomma förseningar.

Du skrev: Som till exempel? Affärerna har redan spelet i lager. Ni har det inte?

CDON: Förstår inte riktigt vad du menar.

Du skrev: Vad är det som kan bli försenat? Återförsäljarna har redan spelet inne, men får inte sälja det förrän releasedagen.

CDON: Förseningar från postens sida.

Du skrev: Det är ju inte troligt, men jag vill inte veta av att spelet kommer någon dag försent pga att ni inte hunnit med och skicka. Jag beställde spelet i februari och känner att jag bör bli prioriterad.

CDON: Som sagt så är vårt mål att alla ska få spelet på release dagen.

Du skrev: Herregud vilken support...det blir sista gången jag beställer från er...usch vad ni är dåliga på kundhantering. Jag återkommer om ni inte håller vad ni lovar då jag bokade spelet..."

Så köp det inte på CDON om ni vill vara säkra på få det till releasen.

Första gången du bokar ett spel eller?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Inaktiv

Värst vilka negativa typer det fanns här som gillar att spotta och förnedra. Lite rensning från admin?

Jag har köpt otroligt mycket tiltar online. Både elektroniskt och fysiskt. Är det release den 27 kommer spelet den 26. Annars kan man ju inte spela på releasen...smart tänkt av er spottisar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Värst vilka negativa typer det fanns här som gillar att spotta och förnedra. Lite rensning från admin?

Jag har köpt otroligt mycket tiltar online. Både elektroniskt och fysiskt. Är det release den 27 kommer spelet den 26. Annars kan man ju inte spela på releasen...smart tänkt av er spottisar?

Men du svarar ju på ditt egna gnäll, Release är den 27de, då ska du ha spelet den 27de för att det kommer ut då.

Spelet kommer inte ut den 26e alltså kan du inte kräva att det kommer ut då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anerhell:

Man kan köpa Battlefield 3 limited edtion för 280kr nu på greenmangaming

http://www.greenmangaming.co.uk/games/shooter/battlefield-3-l...

Rabattkod: GMG10-PERCE-NTOFF

totalt 280spänn

jag har inhandlat spel där förut inget krångel alls jag fick nycklarna direkt.

Jag får tacka för tipset. köpte det där och allting gick bra

Visa signatur

CPU Core i7 2600K, Amd 290 med Arctic Accelero Xtreme III @1100 MHz, Noctua NH-U12P SE2, MK Asus P8P67 Pro socket 1155, p67, ATX, rev3.1, Corsair TX 850W V2 /80+ Bronze, SSD 120GB OCZ, Corsair 8GB DDR3, Kab Cooler master HAF 922, 2TB barrcuda hdd, Asus vg248qe, Razer Mamba, Qpad mk-85, Beyerdynamic dt770 Pro 80 ohm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jyyhan:

Men du svarar ju på ditt egna gnäll, Release är den 27de, då ska du ha spelet den 27de för att det kommer ut då.

Spelet kommer inte ut den 26e alltså kan du inte kräva att det kommer ut då.

Spelet har release den 27. Det innebär att det går att aktivera det då, MEN det levereras dagen innan så att man kan installera och ha det klart till 00:01 den 27.

Tror du de skiljer på elektroniska och fysiska spelet? Nepp!

Om det skickas den 27, dimper det ner den 28.

Försök hålla god ton mot andra medlemmar, tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Spelet har release den 27. Det innebär att det går att aktivera det då, MEN det levereras dagen innan så att man kan installera och ha det klart till 00:01 den 27.

Tror du de skiljer på elektroniska och fysiska spelet? Nepp!

Om det skickas den 27, dimper det ner den 28.

Försök hålla god ton mot andra medlemmar, tack.

Varför skulle det skickas den 27de? inte så att det faktiskt kan skickas den 26e så att det dimpar ner den 27de?

lägg av med ditt snack och säg förlåt till CDON nu för att du inte kan bete dig mot andra medmänniskor.

Permalänk
Skrivet av anon39592:

Värst vilka negativa typer det fanns här som gillar att spotta och förnedra. Lite rensning från admin?

Jag har köpt otroligt mycket tiltar online. Både elektroniskt och fysiskt. Är det release den 27 kommer spelet den 26. Annars kan man ju inte spela på releasen...smart tänkt av er spottisar?

Du klagar på att folk spottar och förnedrar när du precis gjorde det med CDON supporten? Alla spel släpps ju vid 00:00. Så du brukar alltid skälla ut supporten när du inte får ditt spel 1 dag innan releasedatumet? Pinsamt.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

Köpte just på Greenman efter att direct2drive strulat på tio olika nivåer. Gick på 2 minuter och nu preloadar jag LE Tummen upp från mig!

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Skrivet av anon39592:

Värst vilka negativa typer det fanns här som gillar att spotta och förnedra. Lite rensning från admin?

Jag har köpt otroligt mycket tiltar online. Både elektroniskt och fysiskt. Är det release den 27 kommer spelet den 26. Annars kan man ju inte spela på releasen...smart tänkt av er spottisar?

Är det någon här som spottar och fräser åt folk så är det du, först på cdons support, sedan vidare här.

De skriver ju att de ska få ut det så att du har spelet vid release, MEN, de kan inte, precis som ingen annan butik heller kan, LOVA att du får spelet till utsagd dag.

Enligt deras svar kommer du med all säkerhet få spelet på utsagt datum.

EDIT: Du har heller aldrig tänkt på det här med att om man vill få trevliga svar, och även kanske lite extra möda gjord för trevnadens skull, så ska man helst också själv vara trevlig. Annars gör nog inte den du talar med något mer alls än vad han absolut måste för att hjälpa dig..
Nu när du betett dig som du gjort finns ju även risken att mer saker kan gå snett, kanske råkar just ditt paket hamna på fel plats och inte komma med morgondagens leverans?

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Inaktiv

Men jag förstår inte riktigt vad ni har för problem?!

CDON kan inte lova att spelet kommer fram utan att ge någon annan förklaring än svammel om posten.

Köper man det elektroniskt kan man ladda ner och spela det 27 oktober klockan 00:01. Alltså så SKA spelet levereras fysiskt den 26oktober. Kontoservrarna öppnar inte förrän 00:01 den 27 oktober och då kan du installera och spela spelet precis som de som köpt det elektroniskt.

Det är nog så att vissa här inne behöver se över sitt agerande.

Jag har handlat spel för tusentals kronor, så jag vet hur det fungerar och hur det INTE ska fungera.

Anledningen att jag bokade spelet i februari var att CDON var först ut med att erbjuda Limited Edtion.

Jag bokade inte för att jag har haft bra tidigare erfarenheter av dem. Det har blivit mycket fel genom åren.

Permalänk
Skrivet av anon39592:

Men jag förstår inte riktigt vad ni har för problem?!

CDON kan inte lova att spelet kommer fram utan att ge någon annan förklaring än svammel om posten.

Köper man det elektroniskt kan man ladda ner och spela det 27 oktober klockan 00:01. Alltså så SKA spelet levereras fysiskt den 26oktober. Kontoservrarna öppnar inte förrän 00:01 den 27 oktober och då kan du installera och spela spelet precis som de som köpt det elektroniskt.

Det är nog så att vissa här inne behöver se över sitt agerande.

Jag har handlat spel för tusentals kronor, så jag vet hur det fungerar och hur det INTE ska fungera.

Anledningen att jag bokade spelet i februari var att CDON var först ut med att erbjuda Limited Edtion.

Jag bokade inte för att jag har haft bra tidigare erfarenheter av dem. Det har blivit mycket fel genom åren.

Nej, de kan inte lova det. Och det kommer ingen annan butik heller göra med dina beställningar. För om de lovar, och posten sedan blir försenad, ja, då kommer ju en sådan som du bli helt rasande. Det är nog just därför företag måste vara så försiktiga med vad de säger, eftersom det finns vissa som blir så onödigt sura bara för att inte allt går deras väg..

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FaniSkogen:

Är det någon här som spottar och fräser åt folk så är det du, först på cdons support, sedan vidare här.

De skriver ju att de ska få ut det så att du har spelet vid release, MEN, de kan inte, precis som ingen annan butik heller kan, LOVA att du får spelet till utsagd dag.

Enligt deras svar kommer du med all säkerhet få spelet på utsagt datum.

EDIT: Du har heller aldrig tänkt på det här med att om man vill få trevliga svar, och även kanske lite extra möda gjord för trevnadens skull, så ska man helst också själv vara trevlig. Annars gör nog inte den du talar med något mer alls än vad han absolut måste för att hjälpa dig..
Nu när du betett dig som du gjort finns ju även risken att mer saker kan gå snett, kanske råkar just ditt paket hamna på fel plats och inte komma med morgondagens leverans?

Då vill jag att du citerar det jag sagt som varit otrevligt och riktat mot någon. Som dessutom kan uppfattas som kränkade eller förnedrande.

Jag får spelet snabbare om jag hänger på låset till en butik än om jag beställer. Vad är då meningen med att boka spelet online? Finns ingen fördel alls. Du får ett dyrare pris inklusive frakt och får starta spelet upp till 48h senare än resten.

Låter det rimligt?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FaniSkogen:

Nej, de kan inte lova det. Och det kommer ingen annan butik heller göra med dina beställningar. För om de lovar, och posten sedan blir försenad, ja, då kommer ju en sådan som du bli helt rasande. Det är nog just därför företag måste vara så försiktiga med vad de säger, eftersom det finns vissa som blir så onödigt sura bara för att inte allt går deras väg..

Jag har varit med att de postar den dagen spelet släpps, de har skickat fel version, de har skickat fel språk osv.

Att de inte kan garantera postens leverans förstår jag, men de kunde inte svara på om de garanterat skickar varorna på den utsatta dagen.

Lättare att säga till kund "Vi garanterar att varorna går i från vårat lager på utsatt tid, men vi kan tyvärr inte garantera leveransen då vi iinte kan påverka Postens hantering av paketet"

Permalänk

Förbokade BF3-Limited edition från zavvi i augusti för £26.99. Fick ett mail i lördags att pengarna drogs och att spelet skulle skickas. 285:- ungefär drog de. Hoppas att det dyker upp i veckan.

Permalänk
Medlem

Jag har ett andra alternativ med tanke på att du inte klarar av CDON just nu, avboka det, åk till nästa affär och stå och köa som de andra som får spelet den 26e.

Avboka det på CDON, köp via Origin för att pre-downloada det.

Eller vänta och se när du får det.

Finns ingen anledning till varför de ska få skit.

Jag bokade mitt på Webhallen, tänkte avboka det i söndags för att köpa det på origin, 21 kr dyrare men jag får det i tid, de kunde jag inte och Webhallen hade redan skickat spelet, fick inte mitt idag, får vänta tills imorgon, får jag det inte imorgon, då är det onsdag, om inte onsdag så är det torsdag, då får jag mitt spel på release datumet ändå.

VARFÖR skicka Webhallen spelen tidigare? för att det inte ska bli några förseningar, antagligen har CDON också gjort detta men med tanke på att de inte kan lova något så är det bara att skylla på posten då de har faktiskt hand om spelen efter att CDON har skickat ut det där ifrån.

CDON kan aldrig, INGEN butik kan faktiskt garantera att varorna kommer i tid, bara för att spelen kommer till någon den 25e, någon den 26e så betyder det inte att alla får det beroende på hur posten arbetar och gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Då vill jag att du citerar det jag sagt som varit otrevligt och riktat mot någon. Som dessutom kan uppfattas som kränkade eller förnedrande.

Jag får spelet snabbare om jag hänger på låset till en butik än om jag beställer. Vad är då meningen med att boka spelet online? Finns ingen fördel alls. Du får ett dyrare pris inklusive frakt och får starta spelet upp till 48h senare än resten.

Låter det rimligt?

Du slipper ju just det momentet, att "hänga på låset", tänk vad skönt att ta en sovmorgon och stiga upp vid 11 tiden och gå ner till din brevlåda och vips där ligger spelet, bara att traska upp igen, starta installationen, koka dina ägg och sen njuta av kanske GOTY

sluta sura nu och va lite positiv istället!

Jag ska själv hämta mitt på MM efter jobbet på torsdag, de kör ju någon sån där "lägst i stangrej" så får det billigast i fysisk butik iaf

Godnatt

MVh

Permalänk
Skrivet av anon39592:

Då vill jag att du citerar det jag sagt som varit otrevligt och riktat mot någon. Som dessutom kan uppfattas som kränkade eller förnedrande.

Jag får spelet snabbare om jag hänger på låset till en butik än om jag beställer. Vad är då meningen med att boka spelet online? Finns ingen fördel alls. Du får ett dyrare pris inklusive frakt och får starta spelet upp till 48h senare än resten.

Låter det rimligt?

Har jag skrivit något om att det var kränkande eller riktat mot något? Det får du också gärna citera.

Jag uppfattade bara din konversation som otrevlig och lite gnällig. Tänkt dig själv om du hade suttit och fått de frågor och krav du ställde.

Som vi alla har skrivit, men du inte verkar förstå. Så kommer du med största säkerhet få spelet då det är planerat att anlända. Men, för 100e gången, de kan inte lova detta.

Om du vill stå och hänga på låset så får du göra det. Online får man det bekvämt ned i brevlådan, även om det såklart alltid finns en viss risk för försening.

Skrivet av anon39592:

Jag har varit med att de postar den dagen spelet släpps, de har skickat fel version, de har skickat fel språk osv.

Att de inte kan garantera postens leverans förstår jag, men de kunde inte svara på om de garanterat skickar varorna på den utsatta dagen.

Lättare att säga till kund "Vi garanterar att varorna går i från vårat lager på utsatt tid, men vi kan tyvärr inte garantera leveransen då vi iinte kan påverka Postens hantering av paketet"

Det kan ju också strula så att cdon får in sin leverans för sent.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om det finns någon gräns hur många gånger man kan ladda ner spelet om man köpt det för nerladdning? Känns ju surt om man ofta formaterar datorn och efter ett par gånger så lär man köpa det på nytt.

Visa signatur

PC ASUS ROG STRIX Z390-F | i9 9900K | Gigabyte 1080 8Gb | Corsair 8GB x 2 | Corsair 650w | Fractal Design Define R3 | Windows 10 |

Permalänk
Inaktiv

Kollade Expert och Elgiganten. De verkar ha den vanliga versionen?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kvillen:

Du slipper ju just det momentet, att "hänga på låset", tänk vad skönt att ta en sovmorgon och stiga upp vid 11 tiden och gå ner till din brevlåda och vips där ligger spelet, bara att traska upp igen, starta installationen, koka dina ägg och sen njuta av kanske GOTY

sluta sura nu och va lite positiv istället!

Jag ska själv hämta mitt på MM efter jobbet på torsdag, de kör ju någon sån där "lägst i stangrej" så får det billigast i fysisk butik iaf

Godnatt

MVh

Äh, jag är inte sur, bara lite sne på det lösa svaret från CDON...aja...som du säger. Det kommer när det kommer, om det kommer. Annars köper jag ett i butik och säljer det andra när det kommer

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt llimited edition ex idag, beställde från siba,

Visa signatur

Stationär: Rysk Super Maskin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvillen:

Du slipper ju just det momentet, att "hänga på låset", tänk vad skönt att ta en sovmorgon och stiga upp vid 11 tiden och gå ner till din brevlåda och vips där ligger spelet, bara att traska upp igen, starta installationen, koka dina ägg och sen njuta av kanske GOTY

sluta sura nu och va lite positiv istället!

Jag ska själv hämta mitt på MM efter jobbet på torsdag, de kör ju någon sån där "lägst i stangrej" så får det billigast i fysisk butik iaf

Godnatt

MVh

Slipper? Jag tycker att det ska bli kul att hänga på låset

Beställde mitt från gamestop stenungsund. Limited för 399 om man förbeställer annars 499. Ville inte köpa från origin då det är någon hundralapp dyrare och jag vill väldigt gärna ha spelet senast fredag eftersom jag ska lana. Så någon försenad frakt har jag inte tid med Sen gillar jag att köpa från gamestop. Känns bra att bara kunna åka dit och få spelet direkt när jag köper det. Deras priser hamnar också på normala priser så länge de har någon slags rea Och de har väldigt bra sevice.

Desstom har de ju den gudomliga 100kr/styck köp tre betala för två hyllan! Därifrån har jag införskaffat orange box, just cause 2, dawn of war anthology (stavning?), dawn of war 2, halo 2, MoH tier one med flera för 66kr styck Ibland undrar man om de bara slänger dit spel utan att egentligen se vilket spel det är. Justcause2, moh och dawn pf war 2 var inte många månader gamla när jag hittade dem där. Och moh var bara några veckor efter release.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk

Komplett fick slut på sina LE idag:

Citat:

Battlefield 3: Limited Edition
PC

Denna produkt finns inte längre i vårt sortiment.

Elgiganten har bara vanliga, jag har ringt till och frågat.

Permalänk
Medlem

Får nog mitt ex imorgon såg att webhallen skickade igår

Visa signatur