Permalänk
Medlem

BF3 co-op funkar inte

Tjena, undrar om co-op på bf3 funkar för er? Sitter här med polarn och vi kan inte joina co-op tillsammans, vi kommer så långt att vi laddar men sen stängs " launchern" ner det funkar dock att köra co-op "public" alltså med en random.

Någon av er som har samma problem ?

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem

Nej, hade inte samma problem, men vid första försöket så kom vi båda in, men jag fick någon skum grafikbugg då nästan allting blev helt svart. Endast ljuseffekter (från t.ex avfyrade skott) visade den rätta texturen/grafiken men det blev snabbt svart igen. (Tog aldrig någon printscreen :\)

En stund senare så provade vi igen och då fungerade det felfritt för mig

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem

d

riktigt skumt

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem

funkade först inte för mig och min vän.
vi kom igenom ett mission utan problem, sen stängdes det av, och stängdes senare av varje gång vi försökte starta.
några timmar senare fungerade det igen.

det roliga med det hela var att det missionet vi hann spela lyckades vi få #20 rank i världen, alltså top 10 coop team.
inte illa för första försöket

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av 1guy:

det roliga med det hela var att det missionet vi hann spela lyckades vi få #20 rank i världen, alltså top 10 coop team.
inte illa för första försöket

Ni kanske var 19:e och 20:e personen i världen som faktiskt lyckades ansluta!

Haha, nejdå, bra jobbat!

Permalänk

Någon som har klurat ut hur man startar coop? Vi kan invita varandra men sen hittar vi inte hur man startar:S

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Threenipples:

Någon som har klurat ut hur man startar coop? Vi kan invita varandra men sen hittar vi inte hur man startar:S

Den du invitar ska få en popup, accepterar han så startar spelet av sig självt.

Min vän ahde dock problem först att se denna invite, han fick den aldrig, han bytte webläsare från chrome till firefox och sedan funkade det.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Jag och polaren har kunnat köra utan problem i alla fall.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

jag och en kompis lyckades komma in och köra 1 uppdrag, efter det har det inte funkat igen. Försökt från och till sen klockan 11 i morse Kan heller inte connecta till någon typ av multiplayer

Permalänk
Inaktiv

Lösning?