Cross spel där man göra backflips, etc.

Permalänk

Cross spel där man göra backflips, etc.

Tjenare!

Jo det är så att jag letar efter cross-spel där man kan göra lite fler tricks, dvs backflips med mer. Har testat spel som MX vs ATV reflex och unleashed, men inget som man kan göra lite häftigare tricks. Någon som kan tipsa om ett cross-spel som man kan göra lite fler tricks

*Känslan att göra en slow-motion backflip och landa perfekt är ju fan underbar*

Tack.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

kommer hålla ett getöga över den här tråden

Visa signatur

i7 3770k @ 4.2, 16gb dominator platinum @ 1866, 2x 780Ti Classified, FT02, Corsair m65 vit, Ducky Shine 3 MX Brown vita keycaps, Asus Xonar STX, Sennheiser HD650, Asus Rog Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Det som först dyker upp i huvudet är mtx mototrax. Börjar bli till åren men jag har typ inte spelat något bättre spel när det kommer till just tricks. Man kan göra en massa olika backflipkombos, 360, body varial, no handed landing osv.

Visa signatur

I5 750@3.8|8GB XMS3@1600MHz|Gigabyte GA-P55A-UD6|GTX460 1GB@900MHz/1,087V|Intel 320series 80GB|

Permalänk
Skrivet av PJBu:

Det som först dyker upp i huvudet är mtx mototrax. Börjar bli till åren men jag har typ inte spelat något bättre spel när det kommer till just tricks. Man kan göra en massa olika backflipkombos, 360, body varial, no handed landing osv.

Åfan? Får ta och kolla upp det isåfall. Tack för tipset . Fler spel tips mottages gärna!

Visa signatur
Permalänk

Håller koll på denna tråd jag med

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

Moto Cross Madness 1 & 2, men är skitgammla
http://www.youtube.com/watch?v=-V-kupM3htc&feature=related

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

Motocross madness gills nog till genren, finns inte så mycket bra här tyvärr.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

Köp en riktigt och pröva, mycket roligare nej men skämt åsido, MTX Mototrax säger jag också, riktigt bra äär det!

EDIT: PURE är också ett roligt spel, dock kör man quad men du kan ju titta upp det

Visa signatur

Asus P8P67 EVO| Intel I5 2500K@ 4.6 Ghz Vattenkyld | Asus Radeon 6950 DCII| 8GB Vengeance 1600Mhz | WD 500gb | WD 300gb | Corsair Force GT | Corsair 750W | NZXT Phantom

Permalänk

Mtx Motorax ser intressant ut. Tack för tipsen. Blir nog att införskaffa det

Visa signatur
Permalänk
Medlem

MX vs ATV erbjuder väl både 360 och backflips?

Permalänk

Motorcross Madness 1 och 2 som redan nämnts... de har några år på nacken men gammal är äldst! Finns ej något bättre

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Action Supercross samt uppföljaren Elastomania

finns inga andra alternativ!