Permalänk
Medlem

Buggar bf3@ 360?

Hej!
Spelade Bf3 igår kväll hos en vän.
Och på hans va det sjukt mycket buggar!
PÅ multiplayer brukar servrar stängas ner för han
Och singel player kan han inte ens lira! Kommer inte ens till första banan.

Någon som upplever samma problem eller kanske har en lösning?

Permalänk

Single player är på en annan skiva, och servrarna är överbelastade. Sök till en stabil server istället

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

funkar bara ok för mig lite svårt att hitta en bra server eller bara komma in. men när man är in i server inga problem. Jag har inte prova SP

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce RTX 3070 | 32 GB DDR4 3600MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Samsung 970 EVO 1TB |
Gigabyte X570 AORUS ULTRA | Corsair RM750X V2

Permalänk
Medlem

brukar ibland få problemet att jag inte kan deploya :s

Permalänk
Medlem

EDIT: (Så svarade jag i en 360 tråd när jag själv lirar på PS3..my bad)

Problem jag stött på:

Ofta omöjligt att lira med polare genom att skapa en squad och sen joina en server. Kommer alla in på servern är det slumpmässigt vilket lag man hamnar i samt vissa blir oftast dissade pga servern blivit full?.

Voice chat är inte värt att använda, ord klipper för mycket för att det skall kunna gå att använda. Fungerar bra i Bad Company 2 (kör officiellt headset ifrån Sony).

Servrarna tenderar att lagga allt för ofta, detta sker inte nån gång ibland utan väldigt ofta.

Ibland visas ingen omladdnings sekvens på vapen? Oftast Olika raketgevär vad jag kan minnas.

Också upplevt lite random disconnects men kan inte svära på om det beror på servern eller min anslutning då jag har Com Hem

Just squad problemen, lagg och voice chat är problem samtliga mina spelkamrater upplever, värt att nämnas kanske är att vi lirar utan dessa problem fortfarande i Bad Company 2 fortfarande då det är mera njutbart än vad BF3 är för stunden tyvärr.

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |