Permalänk
Medlem

Söker squad!

Hej!

Jag har spelat en hel del Battlefield genom åren men har egentligen alltid spelat mer eller mindre själv. De gånger jag ingått i en organiserad squad har spelet blivit mycket roligare även om man inte har kört någon typ av teamspeek.

Det hade varit skoj att ingå i en mer fast squad.

Om ni har en plats ledig så är jag helt klart intresserad. Mitt nick är SnowJim i både bfbc2 och bf3

Kan tillägga att jag är 31 år, oftast är det jo roligare att spela med folk runt samma ålder.

MVH

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Varför ansöker du inte till en klan som uppfyller det du vill?

Finns mänger med klaner som spelar och har kul tillsammans.
Både vad gäller teamplay och ålder!

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Varför ansöker du inte till en klan som uppfyller det du vill?

Finns mänger med klaner som spelar och har kul tillsammans.
Både vad gäller teamplay och ålder!

Aha, hur fungerar detta, finns det någon sida som klanerna reggar sig på eller är det ut o googla som gäller?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowJim:

Aha, hur fungerar detta, finns det någon sida som klanerna reggar sig på eller är det ut o googla som gäller?

Vissa klaservers man joinar ger för det mesta ut länkar till deras hemsida där du kan regga. Leta efter servers som verkar vara gjorda av klaner så hittar du nog någon länk

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.