Fuskade på ett account, blev bannat på ett annat.

Permalänk
Medlem

Låg garanterat kvar ett program i processer..som steam kände doften på när du starta ditt andra acc )

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Nä, har jag köpt 40 konton. Dessa är mina att göra vad fan jag vill med, sålänge jag inte bryter några regler. Väljer jag att bryta reglerna på ett av kontona, så ska jag fortfarande har 39 stycken kvar att göra vad fan jag vill med.

Du är uppenbarligen för kollektiv bestraffning.

Bra att du klagar på att folk inte tar dig seriöst när du inte läser de seriösa inläggen.
Läs igenom Terms of Agreement, så har du säkert ditt svar där, jag förmodar att de skrivit in någon parantes som gör att de får rätten att banna en persons alla konton om han/hon avslöjats för fusk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Nä, har jag köpt 40 konton. Dessa är mina att göra vad fan jag vill med, sålänge jag inte bryter några regler. Väljer jag att bryta reglerna på ett av kontona, så ska jag fortfarande har 39 stycken kvar att göra vad fan jag vill med.

Du är uppenbarligen för kollektiv bestraffning.

vilket kollektiv de e en person ej flera. de e en person som blevit straffat av steam för han har brutit mot reglerna varför skall han då få fortsätta o sabba för andra????

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk

If a user connects to a VAC-Secured server from a computer with identifiable cheats installed, the VAC system will ban the user from playing on VAC-Secured servers in the future.
While server admins may choose to ban specific players, server admins cannot VAC ban players. The VAC system is automated - contacting Steam Support to report cheaters is not necessary, nor will Steam Support act on any information provided.
The VAC system reliably detects cheats using their cheat signatures. Any third-party modification to a game designed to give one player an advantage over another is classified as a cheat or hack and will trigger a VAC ban. This includes modifications to a game's core executable files and dynamic link libraries.

Hoppas det ger nått svar iaf.

Permalänk

Jag tycker så här... i ställer för att gå rakt fram på en servers bana och panga lite utan att dö och se var alla gömmer sig så titta på ett youtubeklipp där nån vinner hela tiden. Så kan du sitta där framför datorn och röra på musen lite och låtsas att det är du som är duktig.

Eller så kan du köpa dig en bilbana och leka med den.

Så kan vi män som kan det här med rätt och fel fortsätta och tävla med varandra utan att sådana som du kommer och förstör.

Något svar om hur du får tillbaka ditt konto eller hur du skall göra i övrigt kommer du inte få från mig. tycket det är härligt att se att dom som fuskar inte bara blir bannade från själva spelet utan att dom får fler straff.

Visa signatur

Kraschfield

Permalänk
Medlem

Nu orkade jag inte läsa alla sidor, så har någon annan skrivit något liknande så kan du skippa detta (kommer skriva kort om injectors).

Vad använde du för fusk? Nu är jag ingen expert på fusk och det enda jag har använt var när jag var admin på en COD4 server (ni anar inte hur lätt man hittar wallhackers om man spectatear med ESP box på - man ser direkt vilka som wallhackar och vilka som inte gör det och om det inte var för PB och VAC skulle jag rekommendera det till ALLA admins på alla slags servrar och spel) var oldschoolhack med en simpel DLL injector.
Om du använde en injector, stängde du av den efter att du kört klart? En del gillar att lägga sig i aktivitetsfältet så man måste avsluta dom manuellt (iallafall de jag hittade för att injecera DLL filen för oldschoolhack). Om du inte stängde av så an du blivit bannad pga det.
Hade en kompis som blev PB bannad på BF2 för att han råkade ha injectorn på i bakgrunden utan en DLL fil vald(!) efter att ha kört COD4. Alltså var det bara för injectorn var igång och det spelade ingen roll vad den användes till.

För övrigt hatar jag fuskare och har nästan slagit sönder mitt otroligt tåliga tangentbord av ilska när fuskare kommit in på servrarna, varav jag aldrig längre kör på en COD4/5/6 server utan att vara administratör (varav COD6 var med "modden" alterIW för dedikerade servrar).

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

När jag kom hem idag så upptäcker jag att mitt main-account har blivit bannat från Modern Warfare 2. Uppenbarligen är det för att jag har fuskat

Att man kan bli bannad för att fuska, vilken grej!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av StålNisse:

Nä, har jag köpt 40 konton. Dessa är mina att göra vad fan jag vill med, sålänge jag inte bryter några regler. Väljer jag att bryta reglerna på ett av kontona, så ska jag fortfarande har 39 stycken kvar att göra vad fan jag vill med.

Du är uppenbarligen för kollektiv bestraffning.

Lite fel där. Systemet har fungerat. EN fuskare som brutit mot reglerna har blivit bannad. Vad spelar det för roll om du har olika konton? Det är DU som brutit mot reglerna, inte dina konton.

Nu har jag aldrig spelat detta spel. Men om jag hade blivit lurad av en "vän" att låna dennes dator med fusk på och blivit bannad hade jag givetvis gett vin sk vän skulden.

Förstår inte riktigt vad du gnäller över då det är du som gjort fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Nä, har jag köpt 40 konton. Dessa är mina att göra vad fan jag vill med, sålänge jag inte bryter några regler. Väljer jag att bryta reglerna på ett av kontona, så ska jag fortfarande har 39 stycken kvar att göra vad fan jag vill med.

Du är uppenbarligen för kollektiv bestraffning.

Varför gnäller du, det har ju i detta fallet inte drabbat någon oskyldig person.
Du chansade och det gick inte hem, ta ditt straff och gå vidare.

Visa signatur

83 35 47 30 4 5 57 63 60 5 96 22 100 43 4 92 100 23 42 46 44 47 18 96 64 5 61 85 90 45 51 85 4 60 79 62 23 50 44 75 100 20 9 92 49 9 83 88 40 7 45 67 56 82 32 85 60 85 44 69 81 9 98 1 34 51 84 100 22 86 41 44 61 25 60 36 64 49 20 1 24 71 4 65 27 60 72 73 82 76 86 8 40 68 35 59 2 66 85

Permalänk
Skrivet av johnny:

Om dina konton är registrerade i samma namn så kan de banna alla dina konton även om du bara fuskar på ett av dem, det kan låta konstigt men så är det Är de snälla så bannas man bara från spelet man fuskade i men att banna hela kontot är vanligt.

Sen så måste inte steam a bevis för fusk utan de räcker med att de tror att du har fuskat för att kunna banna ett konto, står klart och tydligt i deras Eula har jag för mig.

Om det är det som står, så är det, det som gäller. Men det betyder inte att det är rätt.
Min tråd handlar inte om att jag vill dra tillbaka bannen, utan mer om att jag, personligen, tycker att steam gjorde fel.
Dessutom tycker jag det är KONSTIGT att det hände, med tanke på alla försiktigheter som jag utförde, för att försäkra mig om att inget som kan associeras med fusk fanns kvar på datorn när jag startade mitt andra account. Såvitt jag vet så finns inte USBn kvar i registena när man pluggar ut dom heller?

Skrivet av bud_bundy:

Som flera har sagt så gjorde steam rätt och TS kan knappast kräva sitt konto tillbaka, men precis som TS säger så är det ändå konstigt att Steam kunde banna hans andra konto och det tyder på att Steam kan banna oskyldiga.

Angående IP-bann så byter man ip-adress rätt som det är, att gå efter Ip och banna folk bara för att de hade samma IP som en fuskare kan leda till många felaktiga banningar. Samma dator däremot, så bör folk ha lite koll på sin, det är dock inte roligt om man köper en begagnad dator som en fuskare har haft och sedan blir bannad på alla sina steam-spel eller något för detta. -Nu är väl denna risk liten, varvid det blir en hypotetisk fråga.

Läs ovan.

Skrivet av SalaMAD:

Bra att du klagar på att folk inte tar dig seriöst när du inte läser de seriösa inläggen.
Läs igenom Terms of Agreement, så har du säkert ditt svar där, jag förmodar att de skrivit in någon parantes som gör att de får rätten att banna en persons alla konton om han/hon avslöjats för fusk.

Började precis dyka upp inlägg om Terms of Agreement, och annars har jag missat, med tanke på hur många inlägg som kom i en massattack.

Skrivet av InTrance:

Låg garanterat kvar ett program i processer..som steam kände doften på när du starta ditt andra acc )

Nej, kollade igenom alla processer varje gång, samt klickade på startknappen och sökte på nyckelord för fusket, för att försäkra mig om att inget fanns kvar, och vad jag vet så loggas inte

Permalänk
Avstängd
Skrivet av StålNisse:

Jag vill inleda tråden med att säga att jag inte behöver höra några moraltal om hur fel det är att fuska. Nu till problemet;

Jag fuskade på Modern Warfare 2 några månader efter att spelet kom ut, och blev bannad. Efter ett tag köpte jag ett nytt Modern Warfare 2 och glömde bort det andra. Nu precis innan Modern Warfare 3 kom ut så kände jag mig less på spelet och ville fuska lite, men jag ville absolut inte bli bannad igen.

Så jag loggade in på det gamla, bannade accountet och laddade ner Modern Warfare 2: Liberation(gör så att man kan komma förbi VAC-bans), External Cheats(Var fram tills för 3 dagar sedan undetected av VAC), och körde 1v1s i private eftersom man inte kan köra public med Liberation.

När jag kom hem idag så upptäcker jag att mitt main-account har blivit bannat från Modern Warfare 2. Uppenbarligen är det för att jag har fuskat på samma datorn, eller dylikt? Men det finns ju ingen logik i att dom bannar mitt main-account där inga cheats har används, någonsin. Om två personer delar en och samma dator och den ena börjar fuska, ska den andra drabbas för det?

Vad finns det att göra? Jag vet att steam aldrig drar tillbaka VAC-bans, då de ser sitt system som ofelbart. Ska jag bara låta det vara?

Tänkte posta detta på steam's forum också, men det är nere med tanke på att de har blivit hackade.

Mvh,
Stålnisse.

Vilken noob du är som fuskar. Sluta vara en noob är svaret på ditt problem.

Det är bara rätt åt dig, du ska bannas varje gång du skapar ett nytt steam account

Permalänk
Medlem

Rätt åt dig

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Another cheater bites the dust, förgyllde min kväll denna tråden
inte så mkt att göra mer än att bita i det sura äpplet, läs terms of agreement nästa gång så du vet vad som gäller.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Varför skriver du här på sweclockers istället för steam? Antar att majoriteten på sweclockers inte vill ha med fuskare att göra. Indierna på steamsupporten kan väl svara på varför dom bannar två konton om dom används på samma dator.

Tack för mig.
förresten, tack för dagens garv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Om det är det som står, så är det, det som gäller. Men det betyder inte att det är rätt.
Min tråd handlar inte om att jag vill dra tillbaka bannen, utan mer om att jag, personligen, tycker att steam gjorde fel.
Dessutom tycker jag det är KONSTIGT att det hände, med tanke på alla försiktigheter som jag utförde, för att försäkra mig om att inget som kan associeras med fusk fanns kvar på datorn när jag startade mitt andra account. Såvitt jag vet så finns inte USBn kvar i registena när man pluggar ut dom heller?

Om jag förstod det där rätt så ogillar du hur EULA är utformat. För du menar väl inte att dom gjorde fel när dom följde avtalet?

Permalänk
Medlem

DIN PROBLEM !! du klarar inte av fuska som ger LAT !! vi bryr inte om dig så länge ... men nu vi vet att du är FUSKA för alltid så gott !!!

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Skrivet av zorki:

vilket kollektiv de e en person ej flera. de e en person som blevit straffat av steam för han har brutit mot reglerna varför skall han då få fortsätta o sabba för andra????

Va?

Skrivet av Sagofiguren:

If a user connects to a VAC-Secured server from a computer with identifiable cheats installed, the VAC system will ban the user from playing on VAC-Secured servers in the future.
While server admins may choose to ban specific players, server admins cannot VAC ban players. The VAC system is automated - contacting Steam Support to report cheaters is not necessary, nor will Steam Support act on any information provided.
The VAC system reliably detects cheats using their cheat signatures. Any third-party modification to a game designed to give one player an advantage over another is classified as a cheat or hack and will trigger a VAC ban. This includes modifications to a game's core executable files and dynamic link libraries.

Hoppas det ger nått svar iaf.

Gav faktiskt inga svar, då det inte rör mw2 eller mig.

Skrivet av Majora:

Nu orkade jag inte läsa alla sidor, så har någon annan skrivit något liknande så kan du skippa detta (kommer skriva kort om injectors).

Vad använde du för fusk? Nu är jag ingen expert på fusk och det enda jag har använt var när jag var admin på en COD4 server (ni anar inte hur lätt man hittar wallhackers om man spectatear med ESP box på - man ser direkt vilka som wallhackar och vilka som inte gör det och om det inte var för PB och VAC skulle jag rekommendera det till ALLA admins på alla slags servrar och spel) var oldschoolhack med en simpel DLL injector.
Om du använde en injector, stängde du av den efter att du kört klart? En del gillar att lägga sig i aktivitetsfältet så man måste avsluta dom manuellt (iallafall de jag hittade för att injecera DLL filen för oldschoolhack). Om du inte stängde av så an du blivit bannad pga det.
Hade en kompis som blev PB bannad på BF2 för att han råkade ha injectorn på i bakgrunden utan en DLL fil vald(!) efter att ha kört COD4. Alltså var det bara för injectorn var igång och det spelade ingen roll vad den användes till.

För övrigt hatar jag fuskare och har nästan slagit sönder mitt otroligt tåliga tangentbord av ilska när fuskare kommit in på servrarna, varav jag aldrig längre kör på en COD4/5/6 server utan att vara administratör (varav COD6 var med "modden" alterIW för dedikerade servrar).

Jag använde ESPbox, och ingen injector. Var noggrann med att kolla min aktivitetsanvändare efter okända aktiviteter efter varje gång.

Skrivet av mungo_skata:

Lite fel där. Systemet har fungerat. EN fuskare som brutit mot reglerna har blivit bannad. Vad spelar det för roll om du har olika konton? Det är DU som brutit mot reglerna, inte dina konton.

Nu har jag aldrig spelat detta spel. Men om jag hade blivit lurad av en "vän" att låna dennes dator med fusk på och blivit bannad hade jag givetvis gett vin sk vän skulden.

Förstår inte riktigt vad du gnäller över då det är du som gjort fel.

Vad är skillnaden på om jag köper 40 konton på en gång, eller 40 konton efter varandra som bannas ett för sig? Varför skulle alla bannas på en gång bara för att dom alla är aktiverade samtidigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Jag vill inleda tråden med att säga att jag inte behöver höra några moraltal om hur fel det är att fuska. Nu till problemet;

Jag fuskade på Modern Warfare 2 några månader efter att spelet kom ut, och blev bannad. Efter ett tag köpte jag ett nytt Modern Warfare 2 och glömde bort det andra. Nu precis innan Modern Warfare 3 kom ut så kände jag mig less på spelet och ville fuska lite, men jag ville absolut inte bli bannad igen.

Så jag loggade in på det gamla, bannade accountet och laddade ner Modern Warfare 2: Liberation(gör så att man kan komma förbi VAC-bans), External Cheats(Var fram tills för 3 dagar sedan undetected av VAC), och körde 1v1s i private eftersom man inte kan köra public med Liberation.

När jag kom hem idag så upptäcker jag att mitt main-account har blivit bannat från Modern Warfare 2. Uppenbarligen är det för att jag har fuskat på samma datorn, eller dylikt? Men det finns ju ingen logik i att dom bannar mitt main-account där inga cheats har används, någonsin. Om två personer delar en och samma dator och den ena börjar fuska, ska den andra drabbas för det?

Vad finns det att göra? Jag vet att steam aldrig drar tillbaka VAC-bans, då de ser sitt system som ofelbart. Ska jag bara låta det vara?

Tänkte posta detta på steam's forum också, men det är nere med tanke på att de har blivit hackade.

Mvh,
Stålnisse.

En Fuskare som ber om hjälp för han blir bannad? Vad f*n förväntar du dig?

Du valde själv att fuska så **** you, you deserve it.

Permalänk
Medlem

Va det allt som hände?!?! waow, vet inte hur j*vla många gånger man har önskat att man hade den som fuskar inne på servern på en stol nere i källarn... Som någon sa tidigare, LIRA SP SÅ VI SLIPPER SKITEN!! Alla förtjänar en andra chans... dock inte våldtäktsmän och cheaters.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Slutar härmed svara på alla som moralkärringar som ENBART ska predika om hur fel jag har gjort.

Jag tycker du har gjord rätt, det är din rätt att fortstöra spelet för *alla* andra, hoppas Steam och alla andra kör ennu hårdare i framtiden!

Vad trodde du? At alla här skulle tycke du va kul som va så duktig?! att du fuskar?

Fusknissar skulle varit utestängd från alla isp'er också!

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Sötast
Skrivet av StålNisse:

Jag vill inleda tråden med att säga att jag inte behöver höra några moraltal om hur fel det är att fuska. Nu till problemet;

Jag fuskade på Modern Warfare 2 några månader efter att spelet kom ut, och blev bannad. Efter ett tag köpte jag ett nytt Modern Warfare 2 och glömde bort det andra. Nu precis innan Modern Warfare 3 kom ut så kände jag mig less på spelet och ville fuska lite, men jag ville absolut inte bli bannad igen.

Så jag loggade in på det gamla, bannade accountet och laddade ner Modern Warfare 2: Liberation(gör så att man kan komma förbi VAC-bans), External Cheats(Var fram tills för 3 dagar sedan undetected av VAC), och körde 1v1s i private eftersom man inte kan köra public med Liberation.

När jag kom hem idag så upptäcker jag att mitt main-account har blivit bannat från Modern Warfare 2. Uppenbarligen är det för att jag har fuskat på samma datorn, eller dylikt? Men det finns ju ingen logik i att dom bannar mitt main-account där inga cheats har används, någonsin. Om två personer delar en och samma dator och den ena börjar fuska, ska den andra drabbas för det?

Vad finns det att göra? Jag vet att steam aldrig drar tillbaka VAC-bans, då de ser sitt system som ofelbart. Ska jag bara låta det vara?

Tänkte posta detta på steam's forum också, men det är nere med tanke på att de har blivit hackade.

Mvh,
Stålnisse.

Bra att du blev bannad, hoppas att din dator brinner upp nästa gång du försöker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Vad är skillnaden på om jag köper 40 konton på en gång, eller 40 konton efter varandra som bannas ett för sig? Varför skulle alla bannas på en gång bara för att dom alla är aktiverade samtidigt?

Tydligen vill dom inte att fuskare ska spela.

Permalänk

Det handlar inte om att predika för dig och få dig att sluta fuska, det handlar om att även fast man har en lösning så vill jag inte ge dig den för att du förtjänar ditt straff

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Det handlar inte om att predika för dig och få dig att sluta fuska, det handlar om att även fast man har en lösning så vill jag inte ge dig den för att du förtjänar ditt straff

Jag vill inte ha en lösning, vilket du uppenbarligen inte har heller.

Jag vill ha ett svar på VARFÖR Valve är berättigade till att banna folk utan konkreta bevis på att fusk faktiskt har brukats.

Permalänk
Medlem

intresseklubben antecknar StålNisse fuskade och blev bannad Varför?

Du har ju tillomed erkänt att du fuskat vad mer behövs? räcker som bevis för valve

Sen så om du have läst igenom ToS så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Måhända att "Karma is a bitch", "skyll dig själv", och alla andra kloka ordspråk ni kan hitta på stämmer, men det ändrar fortfarande inte faktum att ett oskyldigt konto blev bannat, vilket uppenbarligen inte går in i något av era huvuden.

Stämmer bra att jag fuskade på mitt ena konto, men frågan var tyvärr inte OM jag fuskade, eller om det jag gjorde var korrekt, utan VARFÖR VAC bannar ett konto som INTE har fuskat, bara för att det körs från samma dator som ett fuskande konto.

Folk är inte så intresserade av att besvara din fråga då du står för mycket av vad som fördärvar spel i största allmänhet.
Däremot är det ju tur att det gäller just Modern Warfare 2, så det är således inte mycket att bry sig om alls.

Antagligen har påverkade filer samma sökväg på båda kontona. Summa summarum identifieras båda kontona som fuskande.
Hade du haft olika användarkonton i Windows eller olika sökvägar för installerade filer hade ditt andra konto antagligen inte blivit bannat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Vad finns det att göra?

Edit: Tog bort innheållet.... varför ska jag hjälpa dig? Du kommer ju bara göra livet surt för andra igen i alla fall.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Jag vill inte ha en lösning, vilket du uppenbarligen inte har heller.

Jag vill ha ett svar på VARFÖR Valve är berättigade till att banna folk utan konkreta bevis på att fusk faktiskt har brukats.

Du kan läsa deras användaravtal så märker du varför.

Permalänk

Det största misstaget du kan göra efter att fuska är att skriva om det på sweclockers.

Just saying

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 @ 3,9GHz | MSI 870A-G54 AM3 | Corsair 1600MHz XMS3 8GB | Gigabyte Radeon HD6950 2GB | Crucial M500 240GB | FSP Aurum 700w

Permalänk

Men du Nesse ? Du kan ju ställa samma fråga på Helgon så svarar kanske folket där så som du vill att dom skall svara

Visa signatur

Kraschfield