Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

1730 "ganska average".

:DDDDDDDDDDD

"above average" då, peta inte på ord Menar bara att jag känner mig som en 1200 spelar i Dota typ Som att jag borde veta va fan jag håller på med, fast jag inte gör det

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzkit:

"above average" då, peta inte på ord Menar bara att jag känner mig som en 1200 spelar i Dota typ Som att jag borde veta va fan jag håller på med, fast jag inte gör det

below average skulle jag säga.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

below average skulle jag säga.

Lite ute å cyklar ser jag ;). Du menar alltså att den största delen av de 50'000 spelarna som är online på HoN runt 21 snåret är över 1730? You must be joking me? Eller? just saying.

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att betan inte ens var tänkt att börja när den gjorde det..

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzkit:

Tänkte dra några tankar jag har fått av att spela nu i ungefär en vecka. Är ärligt ganska besviken, trodde aldrig Dota 2 skulle krossa t.ex hon men just nu känns det inte alls som jag hoppades på. Jag tänker inte prata om grafiken eller så för den är helt okej (lite annan stil bara), men jag gillar bara inte gameplayet, tycker det känns segt (jag vet att det fortf är beta men ändå). Känns som det är en liten delay varje gång man ska göra någonting, typ som när man spelade Dota 1, dock inte lika extremt. Vet inte om det är tänkt eller att dom bara inte har fått till det än, men hoppas det fixas snart
Tycker inte spelet är dåligt, det är ju fortfarande Dota, med hjältarna man saknade och inte saknade (doom). Känns som det fortfarande kan bli bra, men som spelet är nu tycker jag HoN känns bättre att spela, som att gubben gör mer som jag vill Ligger på ca 1730 i HoN så skulle säga att jag är ganska average, men jag känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2 (har kanske inte vant mig helt, men ändå)

Håller med dig, har kännt det ända sedan första DotA 2 gamet

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

below average skulle jag säga.

hahah vad har du fått i dig?

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

below average skulle jag säga.

Har man över 1700 är man bland top 16% (Senast data från juli)...

Sen ligger ifs typ 35% på mellan 1600-1700, så början på 1700 är väl rätt average.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calimi:

Lite ute å cyklar ser jag ;). Du menar alltså att den största delen av de 50'000 spelarna som är online på HoN runt 21 snåret är över 1730? You must be joking me? Eller? just saying.

Nej, jag menar att 1730-spelare är sämre än average. Menade inte snitt-psr.

Du skrev:"Ligger på ca 1730 i HoN så skulle säga att jag är ganska average, men jag känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2"
När du skrev så antog jag att du menade att du är average bra på HoN, eftersom du också sa " känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2".(Antog att du pratade om skill-rating)

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

verkar som typ alla (utom jag) fått en beta-key

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Nej, jag menar att 1730-spelare är sämre än average. Menade inte snitt-psr.

Du skrev:"Ligger på ca 1730 i HoN så skulle säga att jag är ganska average, men jag känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2"
När du skrev så antog jag att du menade att du är average bra på HoN, eftersom du också sa " känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2".(Antog att du pratade om skill-rating)

Jag förstår litegrann vad du menar då det är större skillnad på en 1900-1500mmr än mellan 1500-1100mmr, nu tänkte jag ju inte göra så stor sak av det, det jag egt ville ha sagt är att jag tycker att jag är sämre i Dota än i HoN.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skinpop:

verkar som typ alla (utom jag) fått en beta-key

Du är inte ensam ;P

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk

Sjukt att dom ger ut så lite keys, o sen är det så många svenskar som har.. makes no sense?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzkit:

Tänkte dra några tankar jag har fått av att spela nu i ungefär en vecka. Är ärligt ganska besviken, trodde aldrig Dota 2 skulle krossa t.ex hon men just nu känns det inte alls som jag hoppades på. Jag tänker inte prata om grafiken eller så för den är helt okej (lite annan stil bara), men jag gillar bara inte gameplayet, tycker det känns segt (jag vet att det fortf är beta men ändå). Känns som det är en liten delay varje gång man ska göra någonting, typ som när man spelade Dota 1, dock inte lika extremt. Vet inte om det är tänkt eller att dom bara inte har fått till det än, men hoppas det fixas snart
Tycker inte spelet är dåligt, det är ju fortfarande Dota, med hjältarna man saknade och inte saknade (doom). Känns som det fortfarande kan bli bra, men som spelet är nu tycker jag HoN känns bättre att spela, som att gubben gör mer som jag vill Ligger på ca 1730 i HoN så skulle säga att jag är ganska average, men jag känner mig som världens retard när jag lirar Dota 2 (har kanske inte vant mig helt, men ändå)

Fast då kommer du bli besviken, för det dom har gått ut och sagt är ju att det ska bli så likt DotA som möjligt alltså långsammare än HoN och det är ju helt klart en smaksak och vad man är van med. Själv som DotA spelare så anser jag att det som gör DotA så mycket bättre än HoN är till stor del tempot (förutom hero balance då).
Så efter att ha lirat det en vecka nu kan jag bara säga att jag gillar Dota 2 starkt, känns som DotA med en ny motor och de funktioner som saknades.

Permalänk
Avstängd

Letar fortfarande efter sista nycklen till tävlingen, ifall någon har en nyckel och vill bidra så skicka gärna PM.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Kommit en ny våg nu har jag hört? folk som har key får en till invite?

Permalänk
Medlem

Vore asnas med nyckel. Fritt fram att PMa mig

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Ganska skönt med så få Lol spelare
I den här tråden alltså

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Kommit en ny våg nu har jag hört? folk som har key får en till invite?

Nu idag? ikväll?.. Har då inte fått någon än :/

Vart läste du om det någonstans?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

Nu idag? ikväll?.. Har då inte fått någon än :/

Vart läste du om det någonstans?

Det kommer keys varje kväll till folk

Permalänk
Avstängd
Skrivet av qif:

Ganska skönt med så få Lol spelare
I den här tråden alltså

Varför då?

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam901:

Det kommer keys varje kväll till folk

Hehe inget av vad jag märkt av.. nämen skämtosido, vet någon hur många keys det kommer ungefär per kväll?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Letar fortfarande efter sista nycklen till tävlingen, ifall någon har en nyckel och vill bidra så skicka gärna PM.

kör utan sista nyckeln. du svämmar ju över med invites

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skinpop:

kör utan sista nyckeln. du svämmar ju över med invites

Jag har inga invites.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk

Gör seriöst vad som helst för dota 2. Byter wow eller sc2 acc mot det. Visst wow suger men sc2 äger;)

Permalänk
Medlem

Kan folk sluta be om nycklar, börjar faktiskt bli lite tröttsamt! Jag ber om ursäkt för alla mina posts där jag ber!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Varför då?

Orkar inte med "lol är bättre för det är därför" snacket. Fan värre än MW3 vs BF3.

Permalänk
Medlem

FICK MIN NYCKEL NU!!! ÄLSKAR LIVEET!!!

Fick den av en kille ur forumet på joindota.com

Delar med mig här om jag får någon mer nyckel. Lyckan är oändlig!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

SLI eller Crossfire hittades inte står det i hardware surveyn men den står som "linked adapter" i CCC. Vad är felet?

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk

Grattis!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

FICK MIN NYCKEL NU!!! ÄLSKAR LIVEET!!!

Fick den av en kille ur forumet på joindota.com

Delar med mig här om jag får någon mer nyckel. Lyckan är oändlig!

Grattis, vissa har tur