Permalänk
Medlem

Fick en invite inatt Blir att lira efter jobbet vid 6 ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Var en randomkille som invitade mig på ett forum.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Hepp

Räckte väl att jag fick en starcraft 2 invite. Att få en dota 2 key också vore lite för mycket tur.

Visa signatur

Att vara anställd i dagens samhälle är nästan ett privilegium. Lite ironiskt att leta stenhårt efter ett ställe som man sedan stenhårt komma få slita stenhårt hos. :)

Permalänk

Hur signar man för en nyckel?

Om någon har över tar jag gärna emot en nyckel

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Fick en invite inatt Blir att lira efter jobbet vid 6 ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Har du en invite över? :*

inlägg 666 gg O_O

Permalänk
Medlem

Har tyvärr ingen nyckel över, hade två polare som dreggla över var sin nyckel!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Pratice mot bottar som Pudge: 29-2
Första matchmaking: 17-1

Gillar att de har att hooken han ta även på tillbakavägen, något som HoN patchade bort

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Vad baserar de vågorna på? eller ger de nycklarna till helt slumpmässigt valda?

Permalänk
Medlem

Suck... Ingen tur med invites har man

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tlee^_^:

Vad baserar de vågorna på? eller ger de nycklarna till helt slumpmässigt valda?

Det är nog ingen som vet vad de baserar på exakt, och nycklar skickas varje kväll än en gång.

Permalänk
Medlem

Fick en nyckel av en kompis!!

Permalänk
Medlem

Om någon skulle vilja byta, så kan jag tänka mig byta Mafia 2 eller Just Cause 2, mot dota2 invite.
Har 2st oanvända nycklar (ej skrapade)

Permalänk
Medlem

1 DotA2 invite över.

Som titeln säger, jag har en dota2 invite över. kontakta via pm för ett eventuellt byte av något slag.

Permalänk
Medlem

Har 2 dota 2 keys över.

1 från Steam och 1 från Play Dota. Vill gärna byta mot andra spel, hör av er!

Permalänk
Avstängd

Fick min nyckel idag

Vilket underbart spel, bra gjort av valve! Mycket kvar från dota, grym grafik och skönt spel!
Blev väldigt överraskad av mailet, det blev även mina kompisar som fick inviten av mig

Ett måste att köpa sen!

Hur länge är betan öppen?

Permalänk
Medlem

Tråkigt folk ska byta bort keys, varför inte bara ge?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flomer:

Har 2 dota 2 keys över.

1 från Steam och 1 från Play Dota. Vill gärna byta mot andra spel, hör av er!

Girig...

Permalänk
Medlem

Varför ger ingen 1 key till barehipster så vi får våran tävling...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Adam901:

Varför ger ingen 1 key till barehipster så vi får våran tävling...

Ingen känner sig så givmild helt enkelt.
Tyvarr.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk

Hur gör man så man kan få en key när dom lottar ut?

Någon snäll person som kan ge/tävla ut en nyckel eller liknande?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Hur gör man så man kan få en key när dom lottar ut?

Någon snäll person som kan ge/tävla ut en nyckel eller liknande?

signade du upp dig till betan valve hade ute någon dag, så lottar dom ut till alla som signade.
Annars har flera företag och sidor utlottningar av nycklar, så som playstar.se och gamersbooks.com etc.. och playdota.com

Permalänk
Medlem

Började spela DotA2 igår kl 16:00. Nu har det gått 28 timmar och jag har spelat 18 games!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Jag älskar dota 2! Köpte en key idag. Blev lurad i förrgår men den risken finns ju. Idag sålde en schysst kille mig en beta invite. Här säljs massa keys och se till att säljaren har bra omdöme. de går för 100-200 kronor http://www.reddit.com/r/gamesell/new/

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tricitum:

signade du upp dig till betan valve hade ute någon dag, så lottar dom ut till alla som signade.
Annars har flera företag och sidor utlottningar av nycklar, så som playstar.se och gamersbooks.com etc.. och playdota.com

Alla kan signa till betan som är nu, kolla bara in blogginlägget på dota2.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam901:

Alla kan signa till betan som är nu, kolla bara in blogginlägget på dota2.com

det visste jag inte, får be om ursäkt för min felaktiga information

Permalänk
Skrivet av Adam901:

Alla kan signa till betan som är nu, kolla bara in blogginlägget på dota2.com

Men hur gör man för att signa? Fattar inte

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Varför är acceptansen kring nya spelare i Dota2 så liten?
Lär mig så sakteliga men inte ens när man vinner så är det någon vidare glädje för att man gjort fel.
Rent generellt så verkar det vara ett väldigt kort tålamod med folk som gör fel (vad som är rätt kan berättar dom gärna efteråt fast det verkar skilja mellan spelare....)
Mina stats brukar vara lika många i K/D och så har jag flest i support....
Spelet skulle nog kunna bli kul men orkar man med allt folk som inte vill veta av nya som kommer in?

Visa signatur

83 35 47 30 4 5 57 63 60 5 96 22 100 43 4 92 100 23 42 46 44 47 18 96 64 5 61 85 90 45 51 85 4 60 79 62 23 50 44 75 100 20 9 92 49 9 83 88 40 7 45 67 56 82 32 85 60 85 44 69 81 9 98 1 34 51 84 100 22 86 41 44 61 25 60 36 64 49 20 1 24 71 4 65 27 60 72 73 82 76 86 8 40 68 35 59 2 66 85

Permalänk
Medlem

det var 6500 pers inloggade innan, så antalet växer stadigt!

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirnaeth:

Varför är acceptansen kring nya spelare i Dota2 så liten?
Lär mig så sakteliga men inte ens när man vinner så är det någon vidare glädje för att man gjort fel.
Rent generellt så verkar det vara ett väldigt kort tålamod med folk som gör fel (vad som är rätt kan berättar dom gärna efteråt fast det verkar skilja mellan spelare....)
Mina stats brukar vara lika många i K/D och så har jag flest i support....
Spelet skulle nog kunna bli kul men orkar man med allt folk som inte vill veta av nya som kommer in?

Tror folk kan vara sura över att "noobs" får invites nu när många före detta wc3 Dota-spelare vill spela men som har ingen Dota 2 invite key.

Bara en teori.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirnaeth:

Varför är acceptansen kring nya spelare i Dota2 så liten?
Lär mig så sakteliga men inte ens när man vinner så är det någon vidare glädje för att man gjort fel.
Rent generellt så verkar det vara ett väldigt kort tålamod med folk som gör fel (vad som är rätt kan berättar dom gärna efteråt fast det verkar skilja mellan spelare....)
Mina stats brukar vara lika många i K/D och så har jag flest i support....
Spelet skulle nog kunna bli kul men orkar man med allt folk som inte vill veta av nya som kommer in?

tyvärr är det precis som du säger och det är DotAs och action rpg/mobas största problem. Tror det mycket har att göra med att det är viktigt att alla spelare gör sin roll i laget för att man ska kunna vinna och att det syns tydligt om någon gör ett misstag. Det största problemet jag brukar ha med nya spelare är att det oftast inte tar åt sig det man säger och kör på attityden "nej jag gör inte fel, jag är bäst. Det är du som gör fel noob".
Men om man är trevlig och har rätt attityd så försöker jag vara trevlig och tala om vad man kan göra bättre på ett bra sätt (dock så kan jag inte påstå att jag alltid har gjort rätt här men försöker bli bättre till DotA 2).

Så mitt tips är för nyare spelare att tidigt säga i ett game att man håller på att lära sig spelet eller att man kanske inte är så duktig och försöka vara trevlig så gott det går. Sen får man hoppas på turen att man hamnar med rätt spelare som hjälper än, för det finns många idioter som kommer bete dåligt vilket fall som helst.