Bara jag som inte fått mitt mw3 från webhallen ?

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte fått mitt mw3 från webhallen ?

Som rubriken lyder.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Inte jag heller, står på hemsidan att det skickades den 4:e, antar att det kommer till närmsta postkontor då eller nått... borde ju annars kommit i brevlådan idag.

Permalänk
Medlem

Jag kopierar det jag skrev i en annan tråd, hoppas det är okej.

Jag har ringt webhallen och dom hade problem med posten. Dom erbjöd mig att få 50:- rabatt och även att jag kunde skicka tillbaka det gratis om jag fixade det på annat håll. Dom visste inte alls när det skulle komma fram, dom "undersökte". Jag har däremot installerat cod4 nu och hur fungerar det om jag inte väljer att ta från webhallen? Blockeras nyckeln då?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BYATCH:

Jag kopierar det jag skrev i en annan tråd, hoppas det är okej.

Jag har ringt webhallen och dom hade problem med posten. Dom erbjöd mig att få 50:- rabatt och även att jag kunde skicka tillbaka det gratis om jag fixade det på annat håll. Dom visste inte alls när det skulle komma fram, dom "undersökte". Jag har däremot installerat cod4 nu och hur fungerar det om jag inte väljer att ta från webhallen? Blockeras nyckeln då?

Jasså de var tråkigt att höra!
jag vet faktist inte.

Fick panik så ja köpte de också genom cdon ondemand och min polare fick "köpa" min nyckel som följer med den kopian av webhallens ex.

Så nu jag har någt att lira ikväll

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Ringde supporten som bara tutar upptaget... bra där. Blir man ju lagom glad här -.-

Edit: Fick precis svar från webhallen, tydligen var det någon postbil som kört fel så att ett antal kopior inte kom ut i tid för postutdelning. Så vi olyckliga får vänta tills imorgon... så skyll på postens sjabblande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuzul:

Ringde supporten som bara tutar upptaget... bra där. Blir man ju lagom glad här -.-

Jag har ju skrivit lite högre upp vad problemet är. Att det tutat upptaget är förmodligen för att det är en jävla massa som ringer angående beställningarna nu. Även när jag väl kom fram i kön så tog det 15 min att komma fram. Dom har nog att göra nu..

Okej! Tack för updaten!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BYATCH:

Jag har ju skrivit lite högre upp vad problemet är. Att det tutat upptaget är förmodligen för att det är en jävla massa som ringer angående beställningarna nu. Även när jag väl kom fram i kön så tog det 15 min att komma fram. Dom har nog att göra nu..

Okej! Tack för updaten!

Det här va det svaret jag fick

"Hej!

Ditt spel skickades från oss så att det skulle dyka upp i tid till
releasedagen, beklagar om det inte har kommit fram."

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk

Jag beställde hardened edition från arcit och får mejl från dom att den nordiska utgåvan inte kommer till sverige

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk

Fyfan fick inte mitt heller idag Större idé att förboka då. Var nog sista gången jag förbokade där. Vid Mw2 releasen så var de sega också. Länge leve webhallen!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Är det posten som har strulat så kan man inte belasta leverantören för det, det är dock jävligt surt. Sitter själv och väntar på mitt ex av MW3, dock beställt ifrån dustin. Jag har kollinr så jag ser juh att det skickades igår, verkar dock ha fastnat i Göteborg imorse... Hoppas att det inte var nån FPS-sugen postsnubbe som tagit hem det bara... Risk att man får vänta tills imorgon.

Som det sagts ett antal gånger så bör man köpa download eller gå fysiskt till en butik om man vill vara helt säker på att få det i tid tyvärr. Som sagt tror jag det dock mest handlar om postens strul och inte webbutikerna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av generall33:

Fyfan fick inte mitt heller idag Större idé att förboka då. Var nog sista gången jag förbokade där. Vid Mw2 releasen så var de sega också. Länge leve webhallen!!!!!!!

Rätta mig om jag har fel men jag tror jag hörde att dom fått nya ägare o.O

Kan ju ligga något i de kanske.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Rätta mig om jag har fel men jag tror jag hörde att dom fått nya ägare o.O

Kan ju ligga något i de kanske.

Så kan det också vara Fan vad irriterande vill också in och panga

Permalänk
Medlem

Menar du Posten nu eller Webhallen? För det var ju Posten som sjabbla till det i detta fallet.

Permalänk
Medlem

Har försökt spåra kollinumret hela dagen utan resultat tills jag fick en så kallad "föravisering" vid 15.30 där det stog att det åkte från Årsta. Såg sen att Årsta ligger vid stockholm och jag bor strax söder om göteborg så det känns riktigt surt att vänta längre än man ska. Hur fel körde den där postbilen egentligen? Står även för mig att det skickades den 4e. Riktigt dåligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | ASUS TUF RTX 3080 10GB |
32GB Kingston Fury 6000MHz | Corsair RM1000X v3 |
1x Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung M.2 980 EVO 1TB |
Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Försenning Webhallen!

Hej!

Är det nån mer än mig som inte har fått spelet hem idag?
Jag beställde förra måndagen och nu efter skolan när jag kommer hem så är det inte där!

Nån som har upplevt samma sak?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Du får det nog de närnaste dagarna, de brukar ha bra leverans på webhallen

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirr1:

Du får det nog de närnaste dagarna, de brukar ha bra leverans på webhallen

Duger ju knappast, beställer man från webhallen brukar man alltid få det samma dag som det släpps så man ska slippa sitta och vänta 2 dagar på spelet efter att det släppts. Jag har tom fått många titlar från webhallen dagen innan det släpps!

Det här är nästan första gången jag hör om en försening från webhallen, de brukar vara sjukt duktiga på releasedates!

Visa signatur

Spelburk: 4670k + GTX 1060 i ett BitFenix Phenom
HTPC/NAS: AMD Trinity-system i ett Fractal Node 304
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Fick inte mitt jag heller. Inte den kompisen jag skulle spela med ikväll heller och vi har båda förbokat på webbhallen.

Permalänk
Medlem

Verkar som webhallen har haft lite problem? beställde en ny mick i onsdags kväll och fick dem idag.

Permalänk
Medlem

Man har sedan ett domstols beslut slutat sälja/leverera BF3 till Norden:

kotaku.com/5857363/Court-decides-no-more-battlefield-for-sweden

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Smajlarn:

Duger ju knappast, beställer man från webhallen brukar man alltid få det samma dag som det släpps så man ska slippa sitta och vänta 2 dagar på spelet efter att det släppts. Jag har tom fått många titlar från webhallen dagen innan det släpps!

Det här är nästan första gången jag hör om en försening från webhallen, de brukar vara sjukt duktiga på releasedates!

Sant, de har bra leverans och har aldrig fått problem, men även den bäste kan göra misstag i guess...

Visa signatur

CPU: Intel core i7-2600K @ 4.8 GHz, GPU: Asus Strix RX580, Moderkort: Asus Maximux IV Gene-Z, RAM: 16gb Corsair Vengance 1600 MHz PSU: Corsair AX 850w Chassi: CM SL600M.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Man har sedan ett domstols beslut slutat sälja/leverera BF3 till Norden:

kotaku.com/5857363/Court-decides-no-more-battlefield-for-sweden

Ehm... wtf?

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Det skickades ut i Fredags står det!

Den är inte under behandling heller!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Det skickades ut i Fredags står det!

Den är inte under behandling heller!

1 transportbil med 6000 kopior MW3 till ett värde av 400.000 $ blev rånad häromdagen, vet dock inte om det var i svergie...

Permalänk

Denna tråd finns några rader under din och startades tidigare idag med precis samma ämne där de har fått svar på vad som hänt. Man kan väl undersöka forumet lite innan man skapar en ny tråd, du behövde inte ens söka för att se den:
http://www.sweclockers.com/forum/128-call-duty/1058332-bara-j...

Permalänk
Medlem

Hade du scrollat ner endast en liten liten bit så hade du sett en tråd om just detta.

Ringde Webhallens support i tidigare idag.
"Fick precis svar från webhallen, tydligen var det någon postbil som kört fel så att ett antal kopior inte kom ut i tid för postutdelning. Så vi olyckliga får vänta tills imorgon... så skyll på postens sjabblande! "

Permalänk
Medlem
Skrivet av P!ngv!N:

1 transportbil med 6000 kopior MW3 till ett värde av 400.000 $ blev rånad häromdagen, vet dock inte om det var i svergie...

Frankrike!

Permalänk
Medlem

Verkar inte som mitt behagar att dyka upp idag heller. Sista gången jag förbokar ett spel. Bättre att dra till butik och köa, trist men sant.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Har bokat bf3 och modern warfare 3. Fått alla på releasedagen dock bokat från spelbutiken

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk

Fick ett par MW3 T-shirts för att jag inte fick mina spel på releasedagen. Det roliga är ju att de skickade en Large och en Medium och jag har minst XXL i storlek Fick cod4 också eftersom att jag bokade spelet + två nycklar till utav webhallen som tröst Har 5 kopior av MW1 nu