MW3 = Årets största flopp?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Erkapekka:

Bra att du kan stava osv.

Typisk CoDare det där. Tolv år och buzzar på sitt första energiblask från ICA, då någon har köpt ut åt honom. Cool kille_02'

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

jag tycker att dom lika väl kunde ha släppt ett expansion pack till mw2 eller black ops ,
(spelar inte spelen tycker det bara ser lika tråkigt ut ) iaf ett nytt zombie mod det spelar jag däremot det är fett ska fixa ett ps3 så man kan köpa black ops för att spela zombie

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

På tal om att plåga sig igenom saker, hört talas om att dela in det du skriver i stycken så man kan läsa det?

Kommatecken vore ju även något

Visa signatur

i7 2600k 3,4ghz | CM Hyper 212 EVO | Asus P8Z68-V PRO | Asus GTX 780 DCUII 3GB | Be Quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Mod. | Corsair XMS3 1600mhz 8GB | WD 1TB HDD | Corsair SSD Force Series 115GB | CM HAF 912 Plus Midi Tower | 2x Noctua NF-S12B ULN 120mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

jag tycker att dom lika väl kunde ha släppt ett expansion pack till mw2 eller black ops ,
(spelar inte spelen tycker det bara ser lika tråkigt ut ) iaf ett nytt zombie mod det spelar jag däremot det är fett ska fixa ett ps3 så man kan köpa black ops för att spela zombie

Att döma av dina dator specs ser ju inte BF3 mycke ut för världen heller...

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av Son of Qwerty:

Jag ser det själv som ett map pack och då är det ju inte så farligt dyrt ändå. 16 kartor och nytt killstreaksystem för 380 kr? (Gick att få för 280 kr på releasedagen).

Det som är pinsamt med MW3 är det extremt dåliga PC-stödet. De låtsas inte ens bry sig om PC-spelarna (och varför skulle de? Läst att PC stod för 4% av försäljningen...)

BF3 är ett bra mycket bättre spel men det betyder ju inte att alla andra spel är skräp...

finns ju en anledning varför PC står för bara 4%

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Att döma av dina dator specs ser ju inte BF3 mycke ut för världen heller...

okej , vad kom det i från , jag är iaf nöjd
tycker du borde håla dina kommentarer för dig själv kolla på din skäp dator

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Jag spelar både BF3 och MW3, haha, älskar båda faktiskt.

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

okej , vad kom det i från , jag är iaf nöjd
tycker du borde håla dina kommentarer för dig själv kolla på din skäp dator

Du tycker MW3 ser tråkigt ut, men ja gissar på att BF3 ser minst lika tråkigt ut på medium. Ett 570 lirar ju åtminstone BF3 på high, fler frågor?

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

finns ju en anledning varför PC står för bara 4%

För att dom andra barnen får en konsol så dom inte ska porrsurfa på sina rum ?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Du tycker MW3 ser tråkigt ut, men ja gissar på att BF3 ser minst lika tråkigt ut på medium. Ett 570 lirar ju åtminstone BF3 på high, fler frågor?

vad fan är det med dig. jag får la tycka som jag vill eller, om jag tycker att det ser tråkigt ut så får jag tycka det,
jag kör sli ...

gå och stör någon annan

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Det som är sorgligast med en sådan här tråd är att folk gråter ut över att de lagt ut 400kr på ett spel som inte motsvarade förväntningarna.
Antingen är många i den här tråden väldigt unga eller så har ni inte gjort mycket i livet.
400kr är ingenting och jag är nästan säker på att 90% av alla som klagar har köpt 2 dvd filmer i sitt liv för 199kr styck. Där har du underhållning i 3 timmar för 400kr. Har ni lagt mer än 3timmar på detta spel så är det inte så hjärtkrossande för ekonomin längre.
Att man sedan kan tycka att det är dåligt är ju upp till var och en, men säg det spel som inte har några nackdelar. Även fast grafiken är värdelös, en del vapen är väldigt obalanserade och din bror som är 12år knäcker dig på Free for All så är det många som spelar det och faktiskt tycker att det är underhållande. Vilket betyder att det absolut inte är "Årets största flopp".

Permalänk
Medlem

Allvarligt, vem köper DVD filmer för 199:- styck !?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

vad fan är det med dig. jag får la tycka som jag vill eller, om jag tycker att det ser tråkigt ut så får jag tycka det,
jag kör sli ...

gå och stör någon annan

Du länka till tråden där ja behövde lite råd om ett grafikkort: Där du länka den som "skräp dator". Vad de hade med saken att göra vet ja inte. Du ska alltså få tycka precis som du vill men ingen annan ska få tycka någonting annat, sund logik....

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av guermantes:

Allvarligt, vem köper DVD filmer för 199:- styck !?!

jag har inte köpt en film sedan 2003 tror jag men fan 200 kr för en film nej tack samma sak med ps3 spelen kostar typ 600 kr och samma spel till pc 300 kr sjukt...

Skrivet av snozan:

Du länka till tråden där ja behövde lite råd om ett grafikkort: Där du länka den som "skräp dator". Vad de hade med saken att göra vet ja inte. Du ska alltså få tycka precis som du vill men ingen annan ska få tycka någonting annat, sund logik....

det var ju du som börja hacka på mina pc specs utan anledning pga att du är så jävla sålt över ett grafikkort , jävla troll
Två 460 presterar som ett 580

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av oi-bastard:

det var ju du som börja hacka på mina pc specs utan anledning pga att du är så jävla sålt över ett grafikkort , jävla troll
Två 460 presterar som ett 580

De var faktiskt du som börja hacka i den här tråden. Quote:

Citat:

spelar inte spelen tycker det bara ser lika tråkigt ut

Frågan är vem som är troll? Du lirar ju uppenbarligen BF3 (finns ett eget subforum för de). Så hur man ska tolka din värdefulla information att spelet ser tråkigt ut som du uppenbarligen inte spelar kan i de närmsta betecknas som troll...

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

Vad jag inte förstår är varifrån så många människor finner behovet av att klaga på ett spel så mycket. Gillar man det inte spelar man det inte, end of story. Alla spel passar inte alla, precis som med allt annat här i livet.

Tack, du räddade "mäniskan", håller med till 100 %.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS Z790 HERO / i9 13900k 5.8GHz / Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT / G.Skill 6000 64GB / Asus RTX 4090 / Philips 43" 4K IPS LED / Samsung 980 PRO 8T / Phanteks Eclipse NV7 / Corsair AX1600i 1600W / CORSAIR Silens RGB / FUNC / ASTRO A50 gen3 / Win 11 Home 64 och MYCKET Nöjd. Mobil: SamUltra23 / Platta: GALAXY PRO 12.2 / Sony Xperia Z Tab / Dyseleksi

Permalänk

Okej, jag fattar inte vad för problem ni har mot MW3.
Visst, jag har inte spelat det.
Men jag ska köpa det så fort jag har byggt ihop min dator.
Men visst, på ett sätt kan jag förstå er med grafik same shit, grejjen.
Men so what? Grafiken är väl inte det bästa i ett spel? Man borde se det mer som en såkallad " bonus. "
Finns vissa skräckspel, som är flera år gamla. Har sämst grafik, men ändå är dom ännu läskigare än dom idag och som har mycket bättre grafik.

MW2 var ett förjäkla bra spel, helt klart.
På ett sätt, tycker ajg nästan det är bra dom har samma grafikmotor.
Det är inget som man borde bli arg över, elr säga att det suger.
(Villket som många gjorde före ens MW3 släpptes.)

Det viktigaste med ett spel, är att man ska ha KUL.
Gameplay, elr Multiplayern ska va kul.
Eller vad man nu så gör på spelet.

Grafiken ska då banne mig inte va så jäkla viktigt i ett spel, men visst. Som jag sa: " Man borde se det mer som en såkallad " bonus. " ".

Tack och hej!

Visa signatur

CITERA för svar!

CPU: Athlon X4 630 GPU: Asus 560 Ti DirectCU II Nätagg: Corsair 650 TX Hårddisk: Western Digital Caviar SE 500GB RAM: Corsair Vengeance 8 GB Moderkort: Asus M5A78L LE

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejhej231:

Okej, jag fattar inte vad för problem ni har mot MW3.
Visst, jag har inte spelat det.
Men jag ska köpa det så fort jag har byggt ihop min dator.
Men visst, på ett sätt kan jag förstå er med grafik same shit, grejjen.
Men so what? Grafiken är väl inte det bästa i ett spel? Man borde se det mer som en såkallad " bonus. "
Finns vissa skräckspel, som är flera år gamla. Har sämst grafik, men ändå är dom ännu läskigare än dom idag och som har mycket bättre grafik.

MW2 var ett förjäkla bra spel, helt klart.
På ett sätt, tycker ajg nästan det är bra dom har samma grafikmotor.
Det är inget som man borde bli arg över, elr säga att det suger.
(Villket som många gjorde före ens MW3 släpptes.)

Det viktigaste med ett spel, är att man ska ha KUL.
Gameplay, elr Multiplayern ska va kul.
Eller vad man nu så gör på spelet.

Grafiken ska då banne mig inte va så jäkla viktigt i ett spel, men visst. Som jag sa: " Man borde se det mer som en såkallad " bonus. " ".

Tack och hej!

Vet inte hur många gånger jag har sagt det. Folk vägrar bara lyssna på det. MW3 Handlar inte om grafik, ljud eller stora förändringar (Personligen tar jag BF3s sida av vilket som är bäst spel. Fast MW3 är ett fruktansvärt bra spel. BF3 faller mig lite mer i smaken bara.).
Men på Sweclockers är det tyvärr lite svårt att få vissa att förstå det. Finns en liknande fråga här på Sweclockers som ofta ställer till bråk, och det är "Apple vs Världen" (Tar personligen Apples sida.).
Har förstått och lärt mig att folk här kommer inte lyssna på en när det gäller dom frågorna. Hur man en argumenterar emot (med ren fakta.). Man får bara låta dom att trycka ner dessa saker. För eller senare kommer dom inse att det har varit oerhört barnsligt och dom kommer förmodligen ångra det.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk

Så extremt jävla kul att se alla BF3-fanboys komma in i tråden enbart för att spy galla över spelet och kalla alla CoD-spelare för P12:or. Säger väl rätt mycket mer om hur mogna BF3-spelarna är

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |

Permalänk
Medlem

att det blev en flopp på PC är väl egentligen vad man ska tro om man kikar på hur många det är online , snitt på 15k då bf har ett snitt på nästan 70 000 säger det mesta.. jag var helt cod fanboy då ja spelade Black ops ( hade över 1200 timmar) men mw2 har jag avinstallerat efter 100h , totalt ospelbart! cod4 är en favorit bland cod serien tillsammans med Black ops.. mw3 ÄR ospelbart för MIG och verkar som fler är missnöjda om man går in och kollar metacritic.. jag spelar med 4 bars hela tiden och har aldrig haft tex 3.. alltid max! och för detta så straffar spelet mig med att ja är upp till en sekund bakom alla andra .. helt surt! man tömnmer halft mag i en fiende men i killcam får man inte ens upp bössan osv.. nej synd på ett så bra spel i övrigt att det är totalt förstört och RIP cod serien för mig den var inte många år men det var black ops som fick mig att gilla cod.. nu är det bf för slanten! 100% där vet dem hur man gör pc spel.. men bara en tidsfråga innnan dem oxå konsolifierar sina spel så dem ej går spela på pc- som tur är har ja GARDERAT mig och gått å köpt XBOX

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Haha vilken underhållande tråd. Visst jag gillar call of duty MW3 så jag har visst blivit 12år igen och efterbliven. Förstår inte varför ni spelnördar tar allt på sånt allvar menar spela lite ha kul men sitter ni och blir förbannade över att vissa gillar ett annat spel. Bjuder er gärna på en öl och en biljardrunda på krogen så ni kan slappna av lite innan ni dör av hjärtattack eller förblödning av all pms. Puss och hej.

Permalänk
Relik 📜

*tråd låst*

Jag orkar helt ärligt inte sitta och radera, rensa eller städa den här tråden. De sista två sidorna eller så är mest påhopp och förolämpningar. Delar ut en del varningar och avstängningar dock, att kalla någon för "cp" är helt klart över gränsen och ska inte förekomma på forumet.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S