Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Har notifierat dem som kommer skicka ut nycklarna om din mail.
Grattis till vinsten!

vad tror du att ETA är? är så taggad på att köra så jag tror jag dör!:D

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the_raz:

vad tror du att ETA är? är så taggad på att köra så jag tror jag dör!:D

Inom 24h, ungefär.
Absoluta maxtiden är 48h, har dem inte kommit då får jag ta tag i människorna som ska skicka ut nycklarna.

Jag har inte nycklarna tillgängliga, bara så att ni vet.
Det är nycklar jag har fått reserverade så jag kan ge bort dem, från olika hemsidor

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

vad tror du att ETA är? är så taggad på att köra så jag tror jag dör!:D

Word up!!! Är så gaaaaalet taggad för detta så det är helt sjukt!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av L1nk93:

Word up!!! Är så gaaaaalet taggad för detta så det är helt sjukt!!!

samma här hahah!

Permalänk
Medlem

Någon som vill lira? Adda http://steamcommunity.com/id/OgglordFTW

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem

Har en invite över, bytes mot någon annan intressant invite eller annat erbjudande.

Skicka som PM. Jag behöver Steam name eller emailadress för att kunna skicka invite.
Kommer jobba fram till ~20 ikväll så kan troligtvis inte svara och verkligen inte skicka innan dess.

Edit: Inviten utskickad.. Till er andra, lycka till!

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Har två invites över, bytes mot något intressant.
Skicka PM om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Hoppas att jag får min nyckel snart!! ^_^ så taggad!

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem
Permalänk
Konsolgrävare

PlayDota.com har en egen Beta Key Draw på deras hemsida.

http://www.playdota.com/forums/549077/playdota-beta-key-draw/

det är ca 75000 personer som har skrivit i tråden och ''bara'' 120 keys kommer lottas ut. så säger bara lycka till!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

PlayDota.com har en egen Beta Key Draw på deras hemsida.

http://www.playdota.com/forums/549077/playdota-beta-key-draw/

det är ca 75000 personer som har skrivit i tråden och ''bara'' 120 keys kommer lottas ut. så säger bara lycka till!

Dock får man ju inte vara med om man skapar ett konto nu :/

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk

Ingen som vill ge mig en beta-key? Fyller ju trots allt år idag, det skulle göra min dag

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

PlayDota.com har en egen Beta Key Draw på deras hemsida.

http://www.playdota.com/forums/549077/playdota-beta-key-draw/

det är ca 75000 personer som har skrivit i tråden och ''bara'' 120 keys kommer lottas ut. så säger bara lycka till!

Själv vann man ju en i eran tävling fast ingen har kommit än dock

Permalänk
Medlem

Om någon har en dota2-key så får man gärna kontakta mig!

Permalänk
Medlem

Snart har det gått 24h Hoppas verkligen att den kommer idag, har planerat med polarna att köra dota 2 maraton

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk

Skulle ytterst gärna vilja få en key, PM så kan vi snacka affärer

Visa signatur

gtx oc 460 @800mhz . i5 760 @3.6ghz . Noctua NH-U12P . Cooler Master 690 II

Permalänk
Medlem

dota 2 invite

Tjena, letar efter någon som kan ge ut en dota invite till min IRL mate, inte alls kul att nöta game efter game helt själv utan teamplay med via skype etc. hör gärna av er !

Visa signatur

Processor: Intel i7 2600K 3.4 GHz antec Vattenkylning| RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: GTX 560 ti 448 cores | Nätaggregat: Fractal design Newton R2 650W | Skärm: BenQ XL2410T 120Hz | Tangentbord: QPAD|MK-85| Mus: Qpad OM|-75 Steel series Ikari, razer naga, zowie ec1 | Musmatta: Qpad XL HeatoN Steel series (hereos of newerth) och zowie mattan

Permalänk
Medlem

Nu har det gått 29 timmar ungefär, vet att det inte är du som skickar nycklarna BareHipster men jag har svårt att tro att det ska ta 29 timmar för dem att skicka mail med nycklar till 5 människor.

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

Nu har det gått 29 timmar ungefär, vet att det inte är du som skickar nycklarna BareHipster men jag har svårt att tro att det ska ta 29 timmar för dem att skicka mail med nycklar till 5 människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_raz:

Nu har det gått 29 timmar ungefär, vet att det inte är du som skickar nycklarna BareHipster men jag har svårt att tro att det ska ta 29 timmar för dem att skicka mail med nycklar till 5 människor.

Det tar tid att starta en nattklubb utifrån era idéer och sedan tjäna ihop tillräckligt med pengar för att köpa 5 nycklar...

Visa signatur

pls

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the_raz:

Nu har det gått 29 timmar ungefär, vet att det inte är du som skickar nycklarna BareHipster men jag har svårt att tro att det ska ta 29 timmar för dem att skicka mail med nycklar till 5 människor.

Det är ju inte att det tar 29 timmar, det är bara det att det finns folk som är ungefär lika upptagna som jag.
Och då inte prioriterar er som #1.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Avstängd

Några som vill lira ?

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Harblax:

Det tar tid att starta en nattklubb utifrån era idéer och sedan tjäna ihop tillräckligt med pengar för att köpa 5 nycklar...

Redan delägare i en klubb, frågan var helt enkelt för att se vad folk söker i en klubb och så.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Har en Settlers Online beta nyckel att byta om någon skulle vara intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuzul:

Har en Settlers Online beta nyckel att byta om någon skulle vara intresserad.

Lyckades få invites av valve(prisa gudarna). Finns det någon sweclockers kanal/grupp som hålls levande? Vore kul att spela med lite folk här från swec.

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Spruce89:

Lyckades få invites av valve(prisa gudarna). Finns det någon sweclockers kanal/grupp som hålls levande? Vore kul att spela med lite folk här från swec.

http://steamcommunity.com/groups/DotA2Swec där har du!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fick äntligen min nyckel, plus brors extranycklar. Finally!

Permalänk
Medlem

Efter lite testande igår så blev detta min första reaktion.

Positivt:
* Hero igenkännande.
* Känns svårare än motsvarande HoN/LoL, utmanande.
* Bra matchmaking system.
* Ljudet.

Negativt:
* Köpsystemet
* Grafiken/översyn, antagligen en vanesak men påminner påtok för mycket om LoL
* Hero-selection stadiet.
* Obalanserat (förståeligt eftersom det är beta)
* Karaktärerna känns för små kontra kartstorleken.
* Pathing, karaktären väljer märkliga vägar just nu istället för dem logiska/bästa alternativen.
* Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaklin:

Fick äntligen min nyckel, plus brors extranycklar. Finally!

Du har inte lust att dela med dig av en nyckel till välbehövande?

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.