Permalänk
Medlem

Torkat renkött.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Frukost varje dag och middag ibland, när resten av familjen redan har ätit.
En Cola burk dricks nån dag i vardagen, och på helgerna har man alltid nån läsk och lite godis.

Permalänk
Medlem

Dricker läsk, mjölk och allt annat, utan middagen som jag äter vid matbordet (oftast ). Har bara spillt mjölk på hela tangentbordet förut ^^ I stort sett så äter jag vid datorn.

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

skrev mer vad jag stoppar i munnen vid datorn

Då är det ju en helt annan historia

Skämt åt sido så äter jag som många andra allt framför datorn.

Permalänk
Medlem

Käkar lunch varje dag på jobbet framför datorn, och då blir det oftast någon färdigrätt. Gillar märket "gooh", de känns lite fräschare än de flesta andra färdigrätterna.

Men eftersom att jag som sagt sitter framför en dator på jobbet så har jag väl käkat det mesta framför datorn.

Permalänk
Medlem

Chips, choklad och godis

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Allt är väl det enklaste att säga... Mitt s.k köksbord används bara av gäster och vid förberedelser till matlagning. Tror jag har ätit vid det kanske tio gånger under två års tid.

Permalänk
Medlem

äter allt vid datorn men nu när man skaffat en tjej igen så sliter man mer på köksbordet och framför tv'n. men när hon inte är här blir det alltid allt framför datorn

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av generall33:

Dricker bara framför datorn. Hatar att kladda ner tagentbord och mus med chips/ostbågar o skit Dricker jag så är det cola/öl m.m

Det är ju riktigt farligt, hade precis köpt ett nytt tangentbord också ska man byta låt på spotify och tippar en hel cuba libre över tangentbordet.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Frukost, lunch of middag

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Jag har slutat med chips framför datorn, men i övrigt så slinker det mesta ner. Eller ja, inte kebabpizza för den delen heller. När man behöver båda händerna är tv-soffan bättre.

Permalänk
Medlem

Det blir en del käk framför datorn, mest godis och annat skräp men rent teoretiskt så borde TVn räknas som en dator då jag använder HTPCn

Käkar dock bara mat vid TVn när jag är ensam hemma, annars blir det självklart köksbordet med familjen

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Det är ju riktigt farligt, hade precis köpt ett nytt tangentbord också ska man byta låt på spotify och tippar en hel cuba libre över tangentbordet.

Hahaha FAIL

Permalänk
Medlem

Vatten.

Äter gör jag vid köksbordet.

Visa signatur

Eh!

Permalänk

Äter aldrig framför datorn, däremot brukar jag dricka en hel del vatten. Kaffe är väll inte helt ovanligt heller, framförallt om man om man känner sig lite seg på jobb. Har dock trappat ner ganska hårt på kaffet då jag upptäckt att man bara behöver mer kaffe ju mer man dricker vilket snabbt blir en ond cirkel så nu dicker jag knappt kaffe, 4-5 koppar max en vanlig vecka. Blir ju självklart mer om det är på kalas, är på fik eller liknande. OBS! Tentavecka räknas ej som en vanlig vecka.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

När tjejen inte är hemma så käkar jag alltid vid datorn oavsett vad för mat det är Har en laptop så jag brukar ställa tallriken på datorn till höger om touchpaden typ, den står väldigt stadigt och bra där

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Förr när jag bodde hemma och hade stationär så käkade ja ofta och det mesta framför den. Nu mer äter jag och damen oftast framför tv'n om vi inte gör något lite speciellt alltid mysigt att snoffsa till de lite med vin och någon lite roligare maträtt uppdukat vi bordet.

Helt borta är jag dock inte, är jag ensam käkar jag gärna vid vardagsrums bordet framför någon serie på laptopen.

Kör gärna annars ett glas pepsi Max eller en monster lo carb till slö surfandet

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

rostat bröd med nutella /varma mackor
efter nåt av ovanstående är uppätet blir det kaffe med en general orginal portion
till efterträtt blir det blodet av min fiende !

Permalänk
Medlem

lite allt möjligt som inte kladdar för mkt eller rinner (typ kycklingrulle med massa sås i det är inte en bra ide o käka vid datorn )

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Dricker något då och då, men inte mer. Om inte snus gills.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

Hum, allt oftast.
Äta vid datorn är en sak som är svårt att vänja sig av med om man är ensam. Äta vid tv är ju fail.

Permalänk
Medlem

Jag har inget matbord så jag käkar alltid framför datorn.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noxxer:

Jag har inget matbord så jag käkar alltid framför datorn.

Gött en till som kör utan matbord

Permalänk
Medlem

Pepsi Max, öl när det är lägligt, chips och mycket mer.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk

Kött

Permalänk

Laptop = ingen mat vid den..
Men slår på en film blir det allt möjligt, gärna en kebab pizza special med strips (sen svordomar över att jag bara skulle äta sista biten också och ha ont i magen)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Äter alla måltider vid datorn:D

Permalänk
Medlem

Chili Keso samt även Kesella/ICA Kvarg Vanilj.
Vatten/Cola Zero

Resten intas vid köksbordet.

Permalänk
Medlem

Snacks på fredagskvällar Och någon läsk eller dylikt Våtservetter är ett måste! (För att torka bort kladd från fingrarna alltså, inte det andra )

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI