Permalänk
Medlem

Suck.. Ser inte köp knappen på någon av laptoparna. Helvete ute försent!

Visa signatur

//clooak Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Varför skulle de inte göra det? Ifall man kan lägga en order så tycker jag inte att de ska annullera den bara sådär :(.

50 personer har lagt en order på dator X och det finns bara 10st.
Drar dom lott om vilka 10 dom ska skicka till eller?

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

50 personer har lagt en order på dator X och det finns bara 10st.
Drar dom lott om vilka 10 dom ska skicka till eller?

De kollar väl vem som la ordern först? Annars lottar de :P, de bryr sig väl inte.. bara de får det sålt.

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

De kollar väl vem som la ordern först?

Du kan ha rätt. Ingen vet säkert hur dom kommer hantera det, bara vänta och se!

Jag håller tummarna att man har en pågväg hem imorgon iaf!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Efter mycket velande mellan Dell'n och Vaio'n och konstant F5'ande i forumet....blev det tillslut en Dell
Ren impulsgrej.....men kan väl vara skojs om man nu får hem grejerna.

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z170 Pro Gaming i7 | i7-6700K | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | 32 GB Corsair RAM | 1 TB Samsung 850 EVO | 1200W EVGA SuperNOVA P2 | Samsung UE55KS9005 x3 | Logitech G915 + G903 Hero | Fanatec CSL Elite+ Wheel Base | Fanatec CSL Elite P1 Wheel | Fanatec Club Sport v3 Pedals | GT Omega Apex Wheel Stand

Permalänk
Medlem

För er som ej kan se Köp nu knappen så är det bara att ändra proxy i webbläsaren till en norsk. Jag använde följande 217.170.194.124 port 443. Beställde en vaio och valde faktura, får se hur det går

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 "Stylat" PSU: Corsair TX650 MB: ASRock 880G Extreme3 CPU: AMD Phenom II X4 955 @ 4GHz 24/7 GPU: XFX Radeon HD 5870 1GB RAM: Corsair XMS3 1600MHz (2x2GB) HDD: 2st Hitachi Deskstar 7200RPM 250GB i RAID0 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Ni som beställt med kort, hur ser eran Orderbekräftelse ut?

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Körde VPN direkt när jag såg tråden så får jag den inte så är det dålig karma = )

Hoppas dom kör samma lagerstatus på web och i butik och att dom kör efter tid (logiskt). Skulle vara så roligt att se killen som kommer in i butiken först och ska köpa sin dell laptop.. "nej tyvärr, alla exemplar blev bokade inatt"

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeTrAx:

För er som ej kan se Köp nu knappen så är det bara att ändra proxy i webbläsaren till en norsk. Jag använde följande 217.170.194.124. Beställde en vaio och valde faktura, får se hur det går

Vilken port på proxyn?

Visa signatur

//clooak Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highlaj:

Körde VPN direkt när jag såg tråden så får jag den inte så är det dålig karma = )

Hoppas dom kör samma lagerstatus på web och i butik och att dom kör efter tid (logiskt). Skulle vara så roligt att se killen som kommer in i butiken först och ska köpa sin dell laptop.. "nej tyvärr, alla exemplar blev bokade inatt"

Chansen finns att dom behöver tillkalla polis igen ifall detta sker...

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av clooak:

Vilken port på proxyn?

Oj glömde skriva. Port 443 är det

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 "Stylat" PSU: Corsair TX650 MB: ASRock 880G Extreme3 CPU: AMD Phenom II X4 955 @ 4GHz 24/7 GPU: XFX Radeon HD 5870 1GB RAM: Corsair XMS3 1600MHz (2x2GB) HDD: 2st Hitachi Deskstar 7200RPM 250GB i RAID0 OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Helt otroligt vilken skitbutik det måste vara haha

Undra om lagerstatusen uppdateras i realtid allt eftersom folk beställt eller om den uppdateras efter varje order dom godkänner... Är väl förmodligen det senare

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Alla som ska till Skärholmen i dag: Vi ses där Kommer nog vara lätt o veta vem som är jag xD

Take care! Nu blire o sova några timmar så man orkar

C ya all and good night!

Permalänk
Medlem

Beställde också en Dell, ska bli nådigt intressant detta hehe. Tror i ärlighetens namn inte det kommer fungera men... Ifall det funkar så kommer jag nog ångra att jag inte köpte en Sony också när jag ändå höll på xD

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem

Lagerstatusen på Phonehouse är helt åt skogen. Jag beställde en iPad2 när det var som störst brist på dem i Sverige, just efter release. Det var enda butiken som hade den på lager, så jag slängde in en beställning. Men tydligen så fanns det inte en enda iPad 2 på lager, trots lagerstatus. Och det ändrades inte de närmsta dagarna.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

då har jag oxå betalat för en dell. fick beställa på mobilen via jobbets wifi. gick inte på jobbdatorn och inte på mobilen via 3g. jag vet inte vad jag ska med den till. kanske ge den i julklapp till mina föräldrar som behöver 1 ny laptop. i värsta fall kan jag ju bara gå lämna tillbaka den i nån butik. jag kan ju hoppas att om jag ger den till mina föräldrar så kanske de e snälla nog och köper mig en asus ux21e eller ux31e.

Edit: fan ser nu att i min bekräftelse står det att de tar hand om min beställning så fort som möjligt. Så man ska inte känna sig säker bara för man har betalt. :/

Visa signatur

Gaming: NZXT H440W NE, EVGA SuperNOVA G3 650W, Asus ROG Strix X470-F Gaming, AMD Ryzen 7 2700X, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse, Samsung 970 EVO 500GB, Corsair Vengeance White RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB, HDD: 4TB, Logitech G915 Lightspeed Tactile, Logitech G502 Lightspeed, Razer Leviathan, Corsair Void Pro RGB Wireless, 2x MSI Optix MAG271CQP.
Server: Fractal Design Arc, Corsair CMPSU-850AX, Asus P8P67 Pro B3, Intel Core i5 2500K, Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 6GB, Samsung 850 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 4x4GB, HDD: 11TB, Logitech G710, SteelSeries Rival 710, 2x Fujitsu SL27T-1 LED.
Laptop: Fujitsu Lifebook UH552, Samsung 840 EVO 250GB, Corsair Vengeance DDR3 PC12800 CL9 2x4GB.
Mobile: Apple iPhone 11 Pro Gold 256GB.

Permalänk
Medlem

Datorerna i fråga har fött en "Kommande Produkt" stämpel nu..

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Bäste kund,

Den vara som du beställt tillhör en kampanj som gäller först den 14/12 kl 10,00.

Denna har felaktigt aktiverats på grund av tekninska problem under kvällen 13/12 och under natten den 14/12 detta är förargligt och felaktigt då vi kommunicerat att kampanjen släpps kl 10,00 den 14/12 .

Vi kommer nu därför vara tvungna att makulera er order och vi ber er återkomma kl 10,00 den 14/12, detta för att alla ska samma möjlighet att få ta del av kampanjen.

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Bäste kund,

Den vara som du beställt tillhör en kampanj som gäller först den 14/12 kl 10,00.

Denna har felaktigt aktiverats på grund av tekninska problem under kvällen 13/12 och under natten den 14/12 detta är förargligt och felaktigt då vi kommunicerat att kampanjen släpps kl 10,00 den 14/12 .

Vi kommer nu därför vara tvungna att makulera er order och vi ber er återkomma kl 10,00 den 14/12, detta för att alla ska samma möjlighet att få ta del av kampanjen.

Då blir det fight :). Men tycker det är dåligt att de tar bort ordrana.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde551:

Då blir det fight :). Men tycker det är dåligt att de tar bort ordrana.

Skickades från m.sweclockers.com

nja, tycker det är mer fult av andra att försöka utnyttja att det vara tekniska problem, alla i denna tråden visste ju att det började vid 10.00 iaf Kan inte säga att jag inte hade beställt men hade absolut inte räknat med att få nått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av abbe_93:

nja, tycker det är mer fult av andra att försöka utnyttja att det vara tekniska problem, alla i denna tråden visste ju att det började vid 10.00 iaf Kan inte säga att jag inte hade beställt men hade absolut inte räknat med att få nått.

Inte vårt fel att det står att man kan köpa deras varor :p.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk

spamm av F5 nu då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av spider__spider:

spamm av F5 nu då!

Vafan, de släpper den inte.. Hur svårt kan det vara..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Medlem

får ni tag på nått?

Själv klarar jag mig, då jag inte är i behov av nått där än:)

Lycka till!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Får se om man fick en.. Jag var väl 5-10sekunder efter dom låst upp, max!

Edit: Ingen orderbekräftelse på mailen ännu iaf.

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Intressant att "spärren" släpptes vid olika tider för olika datorer. Lyckades knappa hem en Dell XPS iaf, frågan är om man vad snabb nog även om man fick bekräftelse på skärmen

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Beställde också en Dell XPS, hoppas man får en

EDIT: Vissa står ju som slutssålda nu iaf så kan ju hoppas att de har ett bra system som uppdaterar hela tiden.

Permalänk
Medlem

Sidan står bara och tuggar just nu...
Står HELT stilla.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Hm krånglade endel för mig men min order gick igenom. Undrar om man får en XPS. Hmmm kanske skall kolla mailen.

Edit. Har inte heller fått orderbekräftelse.

Permalänk
Medlem

10:04:02 gjordes min order iaf.
Skulle vara Intressant att se hur snabba ni andra var!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!