Permalänk

inet, mellandagsrea?

tjena! vet för det första inte var detta inlägg borde sitta, för det här känns som det sitter på fel ställe kanske.

men jag har en fråga till dem som har erfarenhet av att handla på inet. brukar de ha en mellandagsrea där mellan jul och nyår? för att jag har kanske inte den största budgeten av alla, och vill därför spara lite pengar på mina köp. jag har tänkt bygga ihop en dator.

den som organiserar alla trådar här på sweclockers får ju järna flytta min tråd också!

mvh andreas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| i5 3570k | XFX Radeon HD7870 | CM M2 520w | Crucial Ballistix Sport VLP 8GB | Gigabyte Sniper M3 | CM Hyper 212 Evo | Bitfenix Phenom M White |

Permalänk
Medlem

Undrar detta också
Kan slänga in med att tråden borde vara i "köpråd"

Visa signatur

CPU: i5 2500K 4.0GHz Grafikkort: ASUS GTX 560 TI TOP 1GB Chassi: Define R3 Moderkort: ASUS P8Z68-V RAM: G.SKILL 8GB RipJawz 1600Mhz Kylare: CM Hyper 212+ Nätagg: OCZ ModXStream 500W Skärm: Samsung SyncMaster S23A350H

Permalänk
Medlem

eller fråga i inet tråden

Permalänk
Medlem

Bäst är nog att fråga i deras tråd, men jag har aldrig sett att det har nån mellandagsrea tidigare.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

var finns de trådarna då? länka järna!

Visa signatur

| i5 3570k | XFX Radeon HD7870 | CM M2 520w | Crucial Ballistix Sport VLP 8GB | Gigabyte Sniper M3 | CM Hyper 212 Evo | Bitfenix Phenom M White |

Permalänk
Skrivet av andy90001:

var finns de trådarna då? länka järna!

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/

Permalänk
Medlem

På facebook nekar de till att de planerar en mellandagsrea, men säger att dom kommer ha lite blandade erbjudanden ändå de kommande veckorna.

Permalänk

så någon rea på alla deras varor tror du inte de kommer ha?

Visa signatur

| i5 3570k | XFX Radeon HD7870 | CM M2 520w | Crucial Ballistix Sport VLP 8GB | Gigabyte Sniper M3 | CM Hyper 212 Evo | Bitfenix Phenom M White |

Permalänk
Skrivet av andy90001:

så någon rea på alla deras varor tror du inte de kommer ha?

Nope, men kommer säkert köra en del små kampanjer de närmsta dagarna som tex Kompletts 9 timmars rea idag!