"I denna tråd besvarar vi frågor och tar gärna emot konstruktiv kritik på webbplatsen, sortimentet och servicen. Passa på att tipsa om nya produkter eller önska nya funktioner i butiken."
SKAFFA TELEFON CDON!!!
Hellre en timme i telefon kö, än flera dagars mailande fram och tillbaka p.g.a. att ni fattar trögt.
Precis som alla andra har jag beställt delar den 19:e men det verkar knappast troligt att jag skulle få något imorgon, men dem har ju fortfarande chansen. Börjar iaf bli rejält irriterad då det stod på hemsidan att bestälningar iinnan 20:e skulle levereras innan jul. Om det inte kom mer imorgon kanske dem delar ut det på lördag :).
Har försökt att ha kontakt med kundservice och det suger ju balle. Skriv en fråga och du får svar 24 timmar senare. Uruselt. Chatten har jag
inte sett till på hela veckan och jag har kollat ofta. Jag har bett dem att ringa mig utan framgång. Visste inte att dem inte hade telefoner på detta företag. Det mest pinsamma är att dem erbjudit mig en rabatt på 50kr. på en order på över 6000kr
Citat från kundservice:
"En eller flera av artiklarna i din order har beställts från vår leverantör och är på väg till vårt lager."
Om ordern av någon anledning inte kan skickas samlat efter 5 dagar, kommer vi dela upp den och delleverera
de produkter som finns i lager.
Vi kommer inte påföra ytterligare fraktkostnader vid eventuell delleverans.
Även om vi skulle splita ordern tidigare kommer den tyvärr inte att komma fram förrän i nästa vecka. Vi ber om ursäkt för detta.
Som kompensation för det inträffade bifogar vi en rabattkod till ett värde av 50 kr."
Kort sagt, urusel kundservice.