Permalänk

Auto Club Revolution

Kollade Gametrailers idag och fann det här spelet väldigt intressant:

http://www.gametrailers.com/video/beta-walkthrough-auto-club/...

Det är ett Online Racingspel som är endast för PC och det ska tydligen vara lite som Forza och Gran turismo fast för PC Har alltid längtat efter ett sådant spel till PC eftersom att Forza och Gran turismo serien äger

Vad tror ni om detta?

Permalänk
Medlem

hmm ett spel med fysik som i forza hade varit riktigt kul till pc! är nått sånt jag har väntat på och inget arkad spel
får väl se hur detta spelet blir om det kan vara något liknande till forza eller så
men men det märks när man väl kan spela det!

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Det här såg ju riktigt intressant ut! Helt sjukt vad jag har saknat att ha ett Forza-liknande spel till dator;(
Hoppas att det blir lika bra som det ser ut att vara!

Permalänk

Det kommer antagligen aldrig att komma i närheten av forza när det gäller känsla och sånt men när det gäller trim och styling så ser det lovande ut

Permalänk
Medlem

Fick tag på en betakey nyligen, men verkar inte kunna ladda ner spelet genom klienten. Någon som haft samma problem?

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Limo:

Fick tag på en betakey nyligen, men verkar inte kunna ladda ner spelet genom klienten. Någon som haft samma problem?

Tror jag drog ett race mot dig nyss:) Nån utav er körde in i röven på mig så att bilen voltade 4gånger och jag blev diskad

Permalänk
Medlem
Skrivet av generall33:

Tror jag drog ett race mot dig nyss:) Nån utav er körde in i röven på mig så att bilen voltade 4gånger och jag blev diskad

haha hej på dig
Det var inte jag som krockade i dig

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Skrivet av Limo:

haha hej på dig
Det var inte jag som krockade i dig

Haha tjenare

Permalänk

Någon som vet hur lång tid det tar att få beta keyn?

Permalänk
Skrivet av J00HHAANN:

Någon som vet hur lång tid det tar att få beta keyn?

Tog fan minst en månad för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av generall33:

Haha tjenare

Menar att det var den andra snubben som krockade i dig och att det var mig du körde med (om det inte framgick)

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Skrivet av Limo:

Menar att det var den andra snubben som krockade i dig och att det var mig du körde med (om det inte framgick)

aa jag vet

Permalänk
Medlem

Verkar vara ett vettigt spel.
Lite buggar som taskig nerladdningsklient och bilen som ibland startar ett race på sidan får man räkna med

Permalänk
Medlem

Tog lite mindre än en vecka att få beta key för mig. Har dock inte testat det än.

Någon som vet ifall man kan köra med XBOX kontroll?

Permalänk
Medlem

Inte prövat än, någon här som gjort det? Hur är körkänslan?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Inte prövat än, någon här som gjort det? Hur är körkänslan?

Inte ett dåligt spel om man väger in hur mycket det kostar
Man kan då inte ta 90° kurvor i 200 blås i alla fall

Nu har jag inte kört på ett bra tag minst en månad men nog är det ett bra spel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det någon spelar detta spelet än