Recruit a Friend... Du får 1,000Guld för varje level 80 Gubbe vi levlar...

Permalänk

Recruit a Friend... Du får 1,000Guld för varje level 80 Gubbe vi levlar...

Tjena Jag heter Alexander och är 15år gammal.. Jag letar efter en kompis som har lust att RAFFA lite jag söker en person som orkar spela minst 3 timmar per dag och gärna en person som har lust att lana en hel natt så vi kan levla upp massa gubbar till 80 du får 1000Guld för varje level 80 gubbe vi gör.
Om du har lust så är det bara att skriva ett privat meddelande på fb ( http://www.facebook.com/bazzmaria ) eller så kan du skriva ett meddelande hära. Vi kan diskutera angående 1000Guld du kankse kan få mera ifall du spelar mer.

Permalänk
Medlem

För 1000guld per level 80 gubbe kommer du tyvärr aldrig hitta någon som skulle vilja göra det.

Visa signatur

Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev 1.3 | G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming | Intel Core i5 2500K @ 4,2GHz | Gigabyte GeForce GTX 670 2gb OC @ 1100 | Samsung SSD EVO 840-Series 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | Corsair HX 750W 80+ Silver Modulär.

Battlefield 3 profil: Brexour

Permalänk
Medlem

100k per gubbe så har vi en deal

för jag tjänar ungefär 3k i timmen om jag sitter och leker på ah och jag räknar med att det tar 20 timmar played 1-80 per gubbe därav kostnaden + lite vinst för hur tråkigt det är

sen är det recruit a FRIEND = kompis/vän

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det att levla en gubbe från 1-80 nu förtiden? Känns som att det inte är gjort i en handvändning även om man har en 80 gubbe som kan slåss istället. Finns det något rekord?

Sen verkar 1000 guld VÄLDIGT lite för all den tid som krävs

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Medlem
Skrivet av schkutt:

Hur lång tid tar det att levla en gubbe från 1-80 nu förtiden? Känns som att det inte är gjort i en handvändning även om man har en 80 gubbe som kan slåss istället. Finns det något rekord?

Sen verkar 1000 guld VÄLDIGT lite för all den tid som krävs

jag och en polare snittade runt 8 timmar per RAF gubbe när vi lvlade upp så vi hade alla klasser, fast då hade vi ett tredje konto med en retri paladin som boostade instancer 1-60 då.. tror vi fixade 3 lvlar per ramparts när man nådde 55 runt 20 timmar med ett tredje konto om man är snabb då är en normal tid med RAF, annars typ 2 dagars played med lvlings gear fick jag på min druid 1-80 nu i cata

Permalänk

Raffa

Min kompis levlade 60 på 5 timmar så man tar väll 85 på 10-12 timmar

Permalänk
Medlem

1000G? haha...

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Skrivet av Alexander1396:

Tjena Jag heter Alexander och är 15år gammal.. Jag letar efter en kompis som har lust att RAFFA lite jag söker en person som orkar spela minst 3 timmar per dag och gärna en person som har lust att lana en hel natt så vi kan levla upp massa gubbar till 80 du får 1000Guld för varje level 80 gubbe vi gör.
Om du har lust så är det bara att skriva ett privat meddelande på fb ( http://www.facebook.com/bazzmaria ) eller så kan du skriva ett meddelande hära. Vi kan diskutera angående 1000Guld du kankse kan få mera ifall du spelar mer.

Skrivet av Alexander1396:

Min kompis levlade 60 på 5 timmar så man tar väll 85 på 10-12 timmar

10-12 timmar för en level 85 är för kort. Det luktar privatserver här imo.

Jag har inte spelat sedans TBC, och då tog det mig 13 /played dagar, alltså cirka 312 timmar (1-70) vilket är längre än genomsnittet, men jag var nybörjare på den tidan.

Det går säkert snabbare nu, men 10-12 timmar låter "far fetched" även om man kör powerleveling (boostning med hjälp av en level 85).

1000G är en slaverilön enligt min mening.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

10-12 timmar för en level 85 är för kort. Det luktar privatserver här imo.

Jag har inte spelat sedans TBC, och då tog det mig 13 /played dagar, alltså cirka 312 timmar (1-70) vilket är längre än genomsnittet, men jag var nybörjare på den tidan.

Det går säkert snabbare nu, men 10-12 timmar låter "far fetched" även om man kör powerleveling (boostning med hjälp av en level 85).

1000G är en slaverilön enligt min mening.

10-12 timmar för 85 kan låta lågt men du får komma ihåg att det snackas om RAF nu, när du levlar med RAF så får du 300% XP från mobs och quester upp till 80 och mängden XP för att levla är mycket mycket lägre också.
Jag har t.ex en druid som jag slölevlat utan RAF och den är 83 med ca 3½ dagar /played och då kan jag tillägga att jag tog hela 81-82 med herbalism vilket inte direkt är det snabbaste man kan göra och har idlat en hel del med den också samt först levlat Inscription till max och tröttnat på det och börjat om med Alchemy.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

1-80 går riktigt fort!

Permalänk
Skrivet av Simplified:

10-12 timmar för en level 85 är för kort. Det luktar privatserver här imo.

Jag har inte spelat sedans TBC, och då tog det mig 13 /played dagar, alltså cirka 312 timmar (1-70) vilket är längre än genomsnittet, men jag var nybörjare på den tidan.

Det går säkert snabbare nu, men 10-12 timmar låter "far fetched" även om man kör powerleveling (boostning med hjälp av en level 85).

1000G är en slaverilön enligt min mening.

Tyvärr så är det inte så. I stort sätt allt är lättare nu, du lvlar upp till 80 på någon dag utan RAF. Du får mount på lvl 10 som kostar något enstaka guld, Priserna på allt är billigare osv osv..

Permalänk
Medlem

WoW är som skapt för barn nu, allting är så otroligt lätt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

10-12 timmar för en level 85 är för kort. Det luktar privatserver här imo.

.

nja, det e inte privat server tror de flest klarar dra 80-85 under 20h en bit

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Skrivet av TiasE:

10-12 timmar för 85 kan låta lågt men du får komma ihåg att det snackas om RAF nu, när du levlar med RAF så får du 300% XP från mobs och quester upp till 80 och mängden XP för att levla är mycket mycket lägre också.
Jag har t.ex en druid som jag slölevlat utan RAF och den är 83 med ca 3½ dagar /played och då kan jag tillägga att jag tog hela 81-82 med herbalism vilket inte direkt är det snabbaste man kan göra och har idlat en hel del med den också samt först levlat Inscription till max och tröttnat på det och börjat om med Alchemy.

Skrivet av warl0ckk:

1-80 går riktigt fort!

Skrivet av Chillamore:

Tyvärr så är det inte så. I stort sätt allt är lättare nu, du lvlar upp till 80 på någon dag utan RAF. Du får mount på lvl 10 som kostar något enstaka guld, Priserna på allt är billigare osv osv..

Skrivet av Cubebenq:

WoW är som skapt för barn nu, allting är så otroligt lätt!

Skrivet av Tawen:

nja, det e inte privat server tror de flest klarar dra 80-85 under 20h en bit

Oj, tydlgen är jag mer "out of date" än jag trodde.

Jag har som sagt inte spelat sedan 2.4.3 där man fick sitt första mount i level 40 för 100g. :S

Leveling på den tiden (TBC) tog hela sommarlovet om man spelade 2h per dag

Det låter som att spelet är för lätt nu...

Permalänk

fail att jag hadde gemensamma vänner med dig xD men för 1000g tror jag inte att du kommer få nån som vill:/

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk
Medlem

Minns vilket spel detta var när det bara var "vanillia" eller vad man kallar det! Det första spelet på ren svenska, förmodligen var det för det var mitt första mmorpg spel men jag har aldrig haft så roligt som jag hade under vanillia!

Permalänk
Sötast
Skrivet av Cubebenq:

Minns vilket spel detta var när det bara var "vanillia" eller vad man kallar det! Det första spelet på ren svenska, förmodligen var det för det var mitt första mmorpg spel men jag har aldrig haft så roligt som jag hade under vanillia!

Vanilla var dock en helt annan sorts spel med utmaningar runt varje hörn.

På den tiden kunde man dö 1v1 mot en random mob på samma level som sig själv.

Idag kan du ta ner 3-5 mobs som är 4 levlar högre än sig själv utan större problem. Det är så fjantigt fördummat att det inte är värt att spendera en minut på, tyvärr.

Men så är det när blizz kör aggressivt mot att skaffa fler kunder i lägre åldrar än att göra spelet bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Vanilla var dock en helt annan sorts spel med utmaningar runt varje hörn.

På den tiden kunde man dö 1v1 mot en random mob på samma level som sig själv.

Idag kan du ta ner 3-5 mobs som är 4 levlar högre än sig själv utan större problem. Det är så fjantigt fördummat att det inte är värt att spendera en minut på, tyvärr.

Men så är det när blizz kör aggressivt mot att skaffa fler kunder i lägre åldrar än att göra spelet bra.

Hade inte kundat skriva det bättre själv!

Det är ju det systemet man saknar, synd att blizzard valde den vägen men det har ju gjort dom betydligt framgångsrikare. Nej det blev rift för min del, sorligt nog har jag alldeles för många spel att spela nu. Hade varigt så skönt att kunda pausa tiden och gibba i 2 månader utan skolan brevid!

Permalänk
Skrivet av Simplified:

Oj, tydlgen är jag mer "out of date" än jag trodde.

Jag har som sagt inte spelat sedan 2.4.3 där man fick sitt första mount i level 40 för 100g. :S

Leveling på den tiden (TBC) tog hela sommarlovet om man spelade 2h per dag

Det låter som att spelet är för lätt nu...

Yes, och när mountet på 60 kostade 500 g. Sprang runt bra länge i outlands med 60% mount då. Körde även LK och början av cataclysm men måste säga att wow vart för enkelt. Sist jag köpte speltid var nog för runt ett år sen nu.

Permalänk
Medlem

Woho 1000g så kan man nästan köpa 1x Inferno Ruby.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Woho 1000g så kan man nästan köpa 1x Inferno Ruby.

Räcker nästan till en Queen's Garnet ju..

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Räcker nästan till en Queen's Garnet ju..

Queen's Garnet är 7500-15000g på min server
Inferno Ruby är 500-1000g.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Räcker nästan till en Queen's Garnet ju..

Billiga epic gems beror ju dock på att det går att "duplicata" saker på något sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Queen's Garnet är 7500-15000g på min server
Inferno Ruby är 500-1000g.

Hehe okej, Queens på min server ligger runt 1500g och Inferno mellan 120-250g beroende på vilken veckodag det är (ons-tors ligger de som högst och lör-tis som lägst..)

Skrivet av Ibymafayhas:

Billiga epic gems beror ju dock på att det går att "duplicata" saker på något sätt.

Eller så beror det på att normal DS körs igenom hur många gånger som helst per dag, både guilds och pugs och iaf de som kör pugs är säkert nöjda med sina blåa gems och säljer hellre de epics de får i sina Geode's
Att det gick att dupa Sands of Time som används för att göra Vial of the Sands vet jag om, men där blev en del också temp bannade bara av att köpa dupade sands.
Om alla billiga gems var pga duping så borde det vara fler från samma säljare och inte massa olika säljare.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Bjuder du på ett Account då också eller, i så fall kan jag vara intresserad

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Hehe okej, Queens på min server ligger runt 1500g och Inferno mellan 120-250g beroende på vilken veckodag det är (ons-tors ligger de som högst och lör-tis som lägst..)

Eller så beror det på att normal DS körs igenom hur många gånger som helst per dag, både guilds och pugs och iaf de som kör pugs är säkert nöjda med sina blåa gems och säljer hellre de epics de får i sina Geode's
Att det gick att dupa Sands of Time som används för att göra Vial of the Sands vet jag om, men där blev en del också temp bannade bara av att köpa dupade sands.
Om alla billiga gems var pga duping så borde det vara fler från samma säljare och inte massa olika säljare.

Jag vet inte hur det är på alla servrar men på vissa så dupar goldsellers epic gems och säljer i stora stacks. Hur många individuella spelare har hunnit samla på sig 1000 st röda epic gems redan? :>. De du ser på AH är ju de personer som köpar av dem och tjänar multum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simplified:

10-12 timmar för en level 85 är för kort. Det luktar privatserver här imo.

Jag har inte spelat sedans TBC, och då tog det mig 13 /played dagar, alltså cirka 312 timmar (1-70) vilket är längre än genomsnittet, men jag var nybörjare på den tidan.

Det går säkert snabbare nu, men 10-12 timmar låter "far fetched" även om man kör powerleveling (boostning med hjälp av en level 85).

1000G är en slaverilön enligt min mening.

Det är MYCKET enklare nu.
Plus att man får 3 gånger med XP om du "raffar" när du dödar och gör uppdrag.

Permalänk
Skrivet av Noobenu:

Det är MYCKET enklare nu.
Plus att man får 3 gånger med XP om du "raffar" när du dödar och gör uppdrag.

Det är synd. Det som var kul i WoW var det kämpiga. WoW blir tydligen sämre för varje expansion pack

Skrivet av Ibymafayhas:

Jag vet inte hur det är på alla servrar men på vissa så dupar goldsellers epic gems och säljer i stora stacks. Hur många individuella spelare har hunnit samla på sig 1000 st röda epic gems redan? :>. De du ser på AH är ju de personer som köpar av dem och tjänar multum.

De lär ju bli påkommna om de dupar. I vanilla kom jag på hur man dupade Silithyst (i silithus). Jag blev påkommen efter mindre än 5 minuter.

Här är ett citat av mig själv när jag skrev om det i tråden: http://www.sweclockers.com/forum/121-world-warcraft/1060198-n...

Skrivet av Simplified:

Det noobigaste jag har gjort var i vanilla när jag kom på att man kunde "dupa" de där röda lerpölarna som gav honor i Silithus genom att göra ett tangentbordsmacro på mitt G15.

Det gick till så att man programmerade ett tangentbordsmacro som kan "klicka" många gånger per tryck (dvs "mousebutton down/up/down...")

När man använde det macrot för att ta upp "lerpölen" fick man upp den samtidigt som en "kopia" låg kvar på marken.

Jag blev påkommen ganska snabbt, och det var inte vackert!

Permalänk
Medlem

Huh... spelar folk WoW fortfarande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibymafayhas:

Jag vet inte hur det är på alla servrar men på vissa så dupar goldsellers epic gems och säljer i stora stacks. Hur många individuella spelare har hunnit samla på sig 1000 st röda epic gems redan? :>. De du ser på AH är ju de personer som köpar av dem och tjänar multum.

Har läst om de också, fast ser aldrig nån i tradechat som säljer extremt billiga gems och på AH finns det totalt ca 90 Queen's garnet både uncut och cut så det är ju ingen jätteinflation av gems heller om man tänker på hur många som faktiskt kör DS dagligen.
Men vi får se hur priserna ser ut på ons/tors, för nu mellan resets så är ju priserna som lägst på gems (bryr mig inte ens om att sälja de 70 inferno rubies jag har från mina senaste Elementium Ore köp förens efter reset)

Skrivet av Maddazz:

Huh... spelar folk WoW fortfarande?

Det är ju fortfarande ett av de bättre spelen på marknaden så, svar ja.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.