Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Ska köpa ny Projektor.

Hej allihopa, tänkte kolla om någon har något att säga om dessa 2 projektorer, och vilken ni skulle ha valt? det är inte många kronor det handlar om i skillnad, men vill ändå göra rätt val. Dom två är min budget, då jag ska köpa en ny dator också.

Optoma 3D

BenQ w700

Tack för svar. MVH.

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem

jag var inne på att köpa en hd67n för ett tag sen men valde att köpa en annan lite dyrare som ansågs lite bättre. men för de där priset som du har hittat den så skulle jag nog nästan vilja säga att de är ett riktigt kap.

Permalänk
Medlem
Skrivet av menlivet:

jag var inne på att köpa en hd67n för ett tag sen men valde att köpa en annan lite dyrare som ansågs lite bättre. men för de där priset som du har hittat den så skulle jag nog nästan vilja säga att de är ett riktigt kap.

Jo jag tycker det är väldigt prisvärt så kommer nog köra på det. tänkte om du visste något om 3D funktionen i den. måste man köpa en box eller ha en dator med Nvidia grafik för att få ut 3D ? utöver glasögenen alltså. Mvh

Visa signatur

Citera för svar!
[CPU: Intel i5-750][Modekort: EVGA P55 LE][GFX: Powercolor HD5850PCs+ 1GB][RAM: A-Data Game series 1600MHz 4GB][Chassi:Fractal Define R2, Tit][HDD : 500GB WDC Black][PSU: Fractal Design Newton R2, 650W][CPU Kylning: Scythe Kama Angle][OS: W7 Ultimate 64-bit]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

http://www.bildochljud.se/test/optoma-hd67n där har du du ett test ang 3D funktionen