Permalänk

Bra spelburk runt 20 k

Ny på detta forum och skulle gärna uppskatta eran hjälp, behöver en grym burk ;).
Är inge vidare på sånt här så jag över låter detta till er:D. Hoppas kunna maxa bf3 mw3 osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johaansson:

Ny på detta forum och skulle gärna uppskatta eran hjälp, behöver en grym burk ;).
Är inge vidare på sånt här så jag över låter detta till er:D. Hoppas kunna maxa bf3 mw3 osv

Jag skulle satsa på detta!
Behöver du montering och os hamnar det fortfarande under din budget tack vare kampanjerna!

http://www.alina.se/ShopCart.aspx?payment=kli&delway=pp&P8Z68...

En billig monsterdator!

Permalänk
Permalänk

Tack för förslagen, men är det allt som behövs för en data 10 saker;) kom gärna med fler förslag

Permalänk
Skrivet av Johaansson:

Tack för förslagen, men är det allt som behövs för en data 10 saker;) kom gärna med fler förslag

Här är ett förslag med ännu mer prestanda: http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333415/2012-01-06

Permalänk

tänk om man hade vart lite smart o hade förstått allt detta, men räcker verkligen 8 ram, ska det inte vara mer?

Permalänk

Det behövs inte mer än 4G i ram för spelen använder sig inte ens av de ;), men vänta på 7970:t som kommer på måndag för det är bättre än 580:na. Så kör på två sådana

Permalänk
Skrivet av Johaansson:

tänk om man hade vart lite smart o hade förstått allt detta, men räcker verkligen 8 ram, ska det inte vara mer?

8gb räcker och blir över. Det är 16gb i den senaste kundvagnen: http://www.inet.se/kundvagn/visa/1333415/2012-01-06

Permalänk

Simplifieds förslag tycker jag ser väldigt bra ut. Med dem grafikkorten lär du kunna maxa allt plus lite till.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk

nya graffekort är väll bara problem med buggar? det börjar likna nått grappar:) uppskatar eran hjälp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johaansson:

nya graffekort är väll bara problem med buggar? det börjar likna nått grappar:) uppskatar eran hjälp

Med en sådan budget hade jag utan tvekan väntat på HD7970.

Möjligen kan det vara idé att titta på s2011.

Permalänk
Medlem

Köp 3 Gb kort om du vill köra med fler skärmar.. "maxar" 1920*1200 på min gamla skärm. Men kör medium på 5760*1080 vramen räcker inte till mer om man vill ha bra flyt...

Visa signatur

CPU: i7 3960X @ 4.6GHz MB: MSI BIG BANG XPOWER II RAM: G-SKILL 32GB SSD: SAMSUNG 840 EVO 250GB GPU: MSI GTX 580 3 WAY SLI PSU: ENERMAX PLATIMAX 1500W CHASSI: LITTLE DEVIL PC V8 SKÄRM: 3x BENQ 24" VATTENKYLNING: PHOBYA 3x480 + 1x120 RAD

Permalänk

Ok när kan man då beställa en sådan data med ny graffe kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johaansson:

Ok när kan man då beställa en sådan data med ny graffe kort

Säljstart 9e januari om jag inte missminner mig.

Permalänk

okej, då kanske de bli sånna