Ice Cream Sandwich till alla Xperia-mobiler fr. 2011

Permalänk
Medlem

Ice Cream Sandwich till alla Xperia-mobiler fr. 2011

Ja vad tycker ni? Synpunkter och åsikter om Sony Ericssons satsning
att trycka in Android 4.0 för 2011 års modeller?

http://www.sonyericsson.com/cws/support/mobilephones/learn-mo...

Bra/dåligt?

Varför?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Finns väl ingen anledning till att inte göra det egentligen?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Finns väl ingen anledning till att inte göra det egentligen?

Ja jag vet inte själv egentligen, men hoppas de blir bra optimerade från början så man slipper en jäkla massa krångel

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

2011 års modeller är otroligt mycket bättre än 2010 års modeller, speciellt för S-E. Man hade för klen hårdvara i 2010modellerna (CPU + för lite RAM). Speciellt är jag impad av hur stabila S-E2011 verkar vara, min fru får aldrig nån FC eller reboot eller något i den stilen.

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen att det är en bra uppdatering. Min Arc är dödsseg, så det vore skönt om de fixade så att den faktiskt går att använda utan att behöva vänta tio sekunder på att starta kameran etc.

Visa signatur

Dulce et decorum est pro patria mori

Permalänk
Medlem

Nice, har en ray.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Mm har en Arc S som jag är ganska nöjd med.. Vill inte att den ska paja i och med uppdateringen

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mytos:

Nice, har en ray.

Grymt snygg lur för övrigt

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk

Blev ägare till en Ray idag Hade en Arc innan fast den var för stor

Permalänk
Medlem

Varför skulle man INTE tycka det är bra att dom fixar ICS till sina mobiler från 2011?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Varför skulle man INTE tycka det är bra att dom fixar ICS till sina mobiler från 2011?

Nja jag tänkte mest på att det kanske kan bli krångel? Det är ju ingen liten uppdatering precis.
Sen ni som vet lite, kommer info från telefonen att försvinna i och med uppdateringen så man måste
säkerhetskopiera eller något?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av XpreS:

Nja jag tänkte mest på att det kanske kan bli krångel? Det är ju ingen liten uppdatering precis.
Sen ni som vet lite, kommer info från telefonen att försvinna i och med uppdateringen så man måste
säkerhetskopiera eller något?

Uppgradering är det ju, inte nyinstallation.
Förhoppningsvis kan du läsa lite info om de telefoner som redan har ICS och se om du blev uppmanad till att göra en backup.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XpreS:

Nja jag tänkte mest på att det kanske kan bli krångel? Det är ju ingen liten uppdatering precis.
Sen ni som vet lite, kommer info från telefonen att försvinna i och med uppdateringen så man måste
säkerhetskopiera eller något?

tja det är alltid bra med uppdateringar, du behöver som sagt inte installera den om man inte tror den gynnar en. en frivillig uppdatering kan ju inte vara negativt på någotvis?

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hablam:

tja det är alltid bra med uppdateringar, du behöver som sagt inte installera den om man inte tror den gynnar en. en frivillig uppdatering kan ju inte vara negativt på någotvis?

Nej klart, egentligen inte i och för sig

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.