SweClockers nya utmärkelser: bra produkt, utmärkt och toppklass!

Permalänk
Medlem

Gillade dom förra mer :/ Men kanske bara en vanesak

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Riktigt bra! Detta uppskattas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk

I approve!

Visa signatur

:- )

Permalänk

Varför finns det inte "Dålig produkt", med bilden;

Permalänk
Avstängd

var det verkligen nödvändigt att göra en helt ny artikel om det?

fast vad vet jag

som tidigare nämt ser utmärkt ut som anonymous

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Just det som är problemet, prisvärd är en väldigt specifik benämning och priser är som vi alla vet föränderliga. Bra produkt fyller mer eller mindre samma funktion.

Så kanske ha båda två? ;);)
Utgångspriserna på just prisvärda produkter brukar ju inte ändras mycket efter en månad.

Edit: Just prisvärd ger en direkt bild utan extra text, bra produkt kan ju ochså ges om produkten är riktigt bra för sitt pris
Bra produkt behöver alltså inte betyda att produkten är prisvärd utan bra.

Permalänk

Ingen ace cert?! måste årdnas upp!

Visa signatur

Intelligent idé, varje gång de behöver förstöra information som de har använt för ett signalspaningsuppdrag bränner de en raidarray i sitt centrala disksystem.

Effektivt användande av skattepengar? Kom du på idén när du låg i badkaret?

Permalänk
Medlem

Behåll [Prisvärt] annars kommer jag... göra något ni ångrar

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Finfina stämplar det där!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Härligt med nya fräscha utmärkelser! Ni har nu skaffat mer press och ansvar på er, för att "toppklass" utmärkelsen är mer exklusiv än bäst i test tycker jag. Detta är en bra grej för en seriös sida som sweclockers!

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3 | Corsair VX 550 | Intel E8500 @ 3,9Ghz - thermalright ultra-120 extreme /w nexus 120mm 1000rpm

Permalänk
Medlem

Tillverkare gillar utmärkelser. En del tror att deras produkt blir bättre desto mer utmärkelser de får.

Ett datorspel kan ha 30+ st utmärkelser men ändå vara ett "skitspel" som är dött efter 3 månader.

Hoppas utmärkelserna används på ett restriktivt sätt och inte delas ut till alla tillverkare som är "kåta" på kortsiktig PR.

Permalänk
Medlem

Ser kalas ut,bara och försöka vänja sig hehe

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Snyggt, men jag kommer att sakna herrarna på de tidigare loggorna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Trevligt!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Solklart!
Antar att det nu då även är svårare att få högsta utmärkelsen "Topklass" än vad det var att få bäst i test?
Sure bäst i test är ju klockren men då ni lämnat det konceptet helt och stämplar riktiga utmärkelser så är varje produkt upp emot sig självt.

Ser fram emot Nya recensioner

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Kul att se. Jag skulle gärna vilja se ett datum eller månad/år för utmärkelser, då en produkt i "topklass" helt enkelt kan vara dålig eller utdaterad efter 2 år. Dock förstår jag att det är mer jobb och krångel med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sven slaggare:

Varför finns det inte "Dålig produkt", med bilden;
http://pici.se/pictures/gbtoCZVki.jpg

Jo, det har dem glömt(fan va sexig jonas är:D)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Nice, även om jag tycker att loggan för "utmärkt" ser ut som loggan för hackergruppen anonymous..

Kanske inte är en olycka .. Eller eventuellt en 'happy accident'? haha

Skrivet av Rydisen:

De såg fräscha ut! Tycker dock prisvärd borde finnas med.

This, ni borde ha en fjärde som är som ovan beskrivet, för ingen av de nya (Som är SJUKT fräscha) omfattar riktigt den kategorin imho.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Tillåt mig vara sur gammal gubbe och säga attd et var bättre förr. Nu ser utmärkelserna ut som vilka utmärkelser som helst..

*Gnäll gnäll*

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Ser fint ut

Visa signatur

Dator 1
2x 280x | AMD FX-8350 8core 4.0GHz | Corsair RM750W

Permalänk
Medlem

Rätt fula tycker jag, väldigt slätstrukna och opersonliga och kan lika gärna komma från vilken internationell hårdvarusida som helst. Den gamla sweclockers-snubben kände man igen och var väldigt unik. Bu på detta.

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

Tummen petar ju i "taket"!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gillar att ni har nya uppfräschade loggor och de nya utmärkelserna kan säkert bli bra med god motivation.
Dock måste jag ifrågasätta hur ni tänkte med era ledord! "Ledorden är enkelhet och tydlighet". Jag skulle alla dagar i veckan påstå att "Prisvärd, Rekommenderas och Bäst i test" är betydligt enklare och tydligare än de nya utmärkelserna! Då de gamla talade för sig själva behöver de nya definieras för att betyda något.
Sedan kommer jag precis som många andra sakna "Prisvärd" utmärkelsen då den många gånger var den mest intressanta även om jag förstår att att priser är mycket föränderliga.

Hoppas på svar xD

Visa signatur

i5 3570K ~ Fatal1ty Z77 Pro-M ~ G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws ~ Corsair AX 850W ~ Arc mini ~ HD6950 @ 6970

Permalänk
Medlem

Mycket fräscha vilket gillas, men tappar lite av personligheten (saknar gubben lite ) imo.
Antar att det är något av en vanesak dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Rätt fula tycker jag, väldigt slätstrukna och opersonliga och kan lika gärna komma från vilken internationell hårdvarusida som helst. Den gamla sweclockers-snubben kände man igen och var väldigt unik. Bu på detta.

Håller faktiskt med lite, det blir lite opersonliga. Dock gillar jag att det är lite förnyelse men de hade gärna fått ha kvar lite anknytning till sidan på något vis.

Visa signatur

i5 3570K ~ Fatal1ty Z77 Pro-M ~ G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws ~ Corsair AX 850W ~ Arc mini ~ HD6950 @ 6970

Permalänk
Medlem

Tycker detta blir jättebra. Framförallt då tidigare "Prisvärt" snabbt kan bli föråldrat på en produkt

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Låter väl lite konservativ nu,
MEN DE GAMLA VAR SNYGGARE

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sven slaggare:

Varför finns det inte "Dålig produkt", med bilden;
http://pici.se/pictures/gbtoCZVki.jpg

Just fan, den hade jag glömt Visst är det från videon ang. Ace-aggen?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Ser mycket bra ut! Antar att "Bra produkt" mer eller mindre ersätter Prisvärd som många verkar sakna?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x