Hur sparas filerna ner på SD:n? (Samsung GSII)

Permalänk
Medlem

Hur sparas filerna ner på SD:n? (Samsung GSII)

Har snart börjat fylla upp mina 11,5GB (16gb) med musik så jag funderar starkt på att skaffa ytterligare 32GB. Men hur sparas det ner? Jag menar, måste jag själv på något sätt markera att filerna måste sparas på SD:n? Tex om jag bara har 2gb kvar på telefonens interna minne men jag har 5gb som ska sparas (markerar alla 5gb och för över), laddas det ned automatisk på SD:n som en "förlängd" arm på interna hd:n? Eller kommer telefonen säga till att det fattas minne och därmed avsluta överföringen?
Kommer filerna som sedan sparas på SD:n automatisk synas i musikfillistan?
Hoppas ni förstår vad jag menar

tack i förhand

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Medlem

Har ingen likadan mobil, men vet att man måste använda sig utav apps så som, "App2SD". Så man måste(tror jag) installera först på inbyggda minnet, sen flyttar man över det till SD kortet med en speciell App.

Permalänk
Medlem

för över all musik till minneskortet bara så behöver du ju inte tänka på det ett tag

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!