Permalänk
Medlem
Skrivet av SpaarkX:

Jo det var det jag menade !

Jag skrev att det är INGET man lär sig i nybörjarguider

Sorry, missade juh det då

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Skrivet av devhdc:

Bra initiativ grabbar!

Dock tycker jag designen behöver lite arbete, loggan är ganska kladdig, ärligt talat :S
Föreslår att ni använder ett ramverk i CSS, jag arbeta med en ny sajt nu med massa jquery, och väldigt lite grafiska element för att få till en ren sida, och för att hålla saker o ting enkelt så använder jag en 16-kolumners layout via http://960.gs/, det är ganska komplicerat att använda, men det är det enda grid jag känner till som har stöd för push/pull och prefix m.m

Annars vill jag rekommendera lite hjälpsamma sajter för er så ni har koll på design o layout:
http://chopapp.com/ Detta är ungefär som pastebin.com, men VÄLDIGT fluff-fri, och extremt simpel att använda.

http://lorempixel.com/ Lorempixel generar random logos baserad på url, så säg t.ex att du arbetar med en grafik att ha nånstans på sidorna o vet de dimensioner du ska ha, i vissa fall kan det då vara bra att han en PLACEHOLDER image som det heter, säg då att den ska vara 600x200 px, då blir url'n enkelt nog: http://lorempixel.com/600/200/ och kan därmed användas praktiskt såhär:

i koden.

http://lipsum.com/ Lorem ipsum generator.

http://snipplr.com/ Kodsnippets i alla tänkbara programmeringsspråk om man vill ha en snabblösning så är risken att det finns en där.

http://copypastecharacter.com/ bra sajt, den har alla karaktärer som kan skrivas på ett tangentbord via t.ex alt koder (t.ex ALT+15= ☼) och ger möjlighet att kopiera flera åt gången, och dessutom finns det olika kategorier, de olika tecknen genereras i 2 former, antingen renderas som man ser den eller av HTML koder, t.ex: & # 9893 ; (minus space emellan..) som då blir:

och man kan välja vilket man ska i på toppen av sidan.

http://www.zurb.com/playground/css-grid-builder Här kan man bygga ett eget grid som det passar en själv, dock använder jag 960.gs personligen pga av att det erbjuder betydligt fler funktioner.

http://border-radius.com/ Här kan du generera kod för radius på element i CSS, och inte bara 1 hörn, men alla 4 kan få olika radius, generera dessutom kod för att allt ska hanteras rätt i samtliga browsers.

http://css3.mikeplate.com/ Om man kan göra det i CSS3 så är CSS3 playground stället att göra det på, jag tänker inte gå in på allt man kan göra här, men den är otroligt bra o ha bokmärkt.

http://css3please.com/Vet inte exakt hur jag ska beskriva denna, men det är väl en mer kodbenägen version av ovanstående där du redigerar direkt i dokumentet och ser resultatet i boxen längst upp till höger.. generar giltig kod för alla browsers likaså.

I övrigt, om Jonathan vill bli webbdesigner så föreslår jag starkt att du lär dig rätt redan från början, och använder dom sajter jag länkat, och därtill blir bekant .. INTIMT bekant med buzzwords som: jquery, ajax, html5, php, .NET, och SQL.

Och tänk på 1 sak .. Var inte rädd att använda IDE's, ingen gillar någon som skriver all sin kod rätt upp o ner i notepad eller emacs/vim etc i en professionell miljö, det är numera tabu att vara såpass hardcore.

Skrivet av Medzii:

Förlåt men hemsidans utseende är en total flopp. Ni säger att det bara är under utveckling,test och prövning i era försvar. Men som det nämnts innan så handlar allt om att satsa 110% in i ett project om man ska lyckas, även under "test perioden" är det extremt viktigt att första uttrycket av sidan är bra. Titta på Inet, Dustin, komplett. dom har små headers med logotyper, information och länkar integrerade vilket gör att dom sparar plats på sidan till det huvudsakliga. Även kan jag tycka att mötas av en informations text på hem skärmen av sidan är väldigt tråkigt. Går jag in på "byggdindator.com" då vet jag vad jag är ute efter och ser ingen anledning att ha en wall of text.

Fram med, Erbjudanden, liten nyhets ruta med mera, kundvagns knapp kanske vore att tänka på?

I övrigt namnet Byggdindator.com låter tyvärr i mina ögon som ett extremt försök från någon svensson som har en hobby verksamhet och tror att han kan sluta jobba på det. Namnet är väldigt viktigt, skulle tyvärr aldrig handla från Byggdindator.com även om jag sparade 2 timmar på att inte leta runt efter komponenter.

Mitt tips är att sätta sig ner med papper och penna på old fashion way, skriva ner massa namnförslag utan några .com/.se osv. För att sedan ta en kväll med alla om är involverade i projektet. Kanske även skissa upp sin hemsida på ett vitt papper innan man sätter sig med det på datorn. En ritning är alltid bra att ha.

Håller med dessa snubbar totalt! Och devhdc verkar kunna sina grejer. Gör som han säger och gå in på alla sidorna. Det kommer ta en jävla lång tid. Men vill du verkligen lära dig koda så är det VERKLIGEN värt det? Eller du kanske är en sån som tror att man kan ALLT på några gånger?

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av tripletutorial:

Håller med dessa snubbar totalt! Och devhdc verkar kunna sina grejer. Gör som han säger och gå in på alla sidorna. Det kommer ta en jävla lång tid. Men vill du verkligen lära dig koda så är det VERKLIGEN värt det? Eller du kanske är en sån som tror att man kan ALLT på några gånger?

Tackar

vet nu inte om detta var ett meddelande till mig eller te Jonatan men jag ska garanterat kolla igenom länkarna

Om inte annat så för att refresha minnet lite

Permalänk
Medlem

Ensamrätt?

Kul idé

Vad hindrar mig som kund att bara utnyttja eran tjänst, för att sen gå till en annan webbutik och handla likadana, antagligen mycket
billigare varor?

Ingen negativ kritik utan förhoppningsvis konstruktiv

Visa signatur

Jag dricker öl med sugrör, och litar inte på betong

Permalänk
Skrivet av Arpo:

Tackar

vet nu inte om detta var ett meddelande till mig eller te Jonatan men jag ska garanterat kolla igenom länkarna

Om inte annat så för att refresha minnet lite

Till er båda såklart!

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk

Tack för all kritik men ni måste förstå att jag är 15 år och har bara gjort detta på skoj innan. Ska försöka lära mig och kolla runt lite, det kommer ju ta tid. Ska lägga helgen på detta projektet så borde ha blivit något mer på söndag kväll. Säg vad jag kan göra för att förbättra istället för att säga vad som är fult. Hjälper mig mer, tack

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Jag tror det är svårt för folk att säga exakt vad du ska göra för att få designen att fungera. Det du måste göra är att ta inspiration från andra lyckade sidor. Eftersom det är en webshop inriktad mot datorkomponenter så borde du t.ex. ta inspiration från lyckade sådana sidor. Lyckade sidor inom denna branch är t.ex webhallen, komplett, inet för att nämna några. Frågor som du sedan kan ställa dig är t.ex: Vad har de gjort med sin design? Vad har dessa sidor gemensamt? Vad kan jag tillämpa på min sida? Som du säkert kommer upptäcka så är de flesta sidor som har en webshop ofta uppbyggda på samma sätt och har även en liknande design (även om inte färgsättningen är densamma).

Så eftersom du inte har någon direkt erfarenhet av webdesign så borde du börja med att helt enkelt få inspiration från andra sidor och på så sätt bygga upp en erfarenhet.

Permalänk
Skrivet av knuspaflex:

Jag tror det är svårt för folk att säga exakt vad du ska göra för att få designen att fungera. Det du måste göra är att ta inspiration från andra lyckade sidor. Eftersom det är en webshop inriktad mot datorkomponenter så borde du t.ex. ta inspiration från lyckade sådana sidor. Lyckade sidor inom denna branch är t.ex webhallen, komplett, inet för att nämna några. Frågor som du sedan kan ställa dig är t.ex: Vad har de gjort med sin design? Vad har dessa sidor gemensamt? Vad kan jag tillämpa på min sida? Som du säkert kommer upptäcka så är de flesta sidor som har en webshop ofta uppbyggda på samma sätt och har även en liknande design (även om inte färgsättningen är densamma).

Så eftersom du inte har någon direkt erfarenhet av webdesign så borde du börja med att helt enkelt få inspiration från andra sidor och på så sätt bygga upp en erfarenhet.

Tack för det svaret. Var bra skrivet. Och ska försöka hämta inspiration

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Vad gäller designen så bör du som många andra redan skrivit scouta marknaden, kolla de stora sidorna, och begrunda det i regel väldigt enkla och okomplexa utseendet. Nu är du som jag förstår 15 år och har kanske inte reflekterat över att designen måste sälja, det är A och O. Har du en icke tilltalande sida kommer eventuella kunder lämna sidan direkt, oavsett om du har något helt grymt bara ett knapptryck bort. Du kan inte göra en sida som du själv tycker är snygg, den måste tilltala kunderna. Med tilltala i detta fall menas antingen en design som är iögonfallande utan att gröta till det. Eller en design där jag som kund inte reflekterar särskilt mycket över hur sidan ser ut eftersom den är så smart/enkelt uppbyggd.

Permalänk
Medlem

Tjena gubbs! händer det något här eller?

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

få se lite framgång nu

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk

Tyvärr så har Arpo mått skit sista veckorna så han har inte lyckats göra något så jag har också legat på latsidan. Men nu är det snart lov för mig så dags att dra igång det igen!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Tyvärr så har Arpo mått skit sista veckorna så han har inte lyckats göra något så jag har också legat på latsidan. Men nu är det snart lov för mig så dags att dra igång det igen!

får hoppas på det!

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Avstängd

Ni får mer än gärna använda vilken av mina bilder ni vill.. bara skicka ett PM för org. bilderna från galleriet!

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjjb:

Ja, jag kan inte välja CF som jag "kom på" sist och då måste jag byta moderkort men det kan jag inte göra för att processorvalet har högre prioritet. Då måste jag ju antingen gå hela vägen tillbaka eller börja om från början.

Om man redan från början har tänkt på allt man ska ha och vet hur det påverkar kompatibiliteten så går det ju bra att använda ett sånt här formulär men då är det ingen mening med det.

Kanske det enklaste är att ha så att man brevid listan kan välja vilken prioritet den komponenttypen ska ha?

En person kanske absolut vill ha mITX-kort och då kan han sätta prioriteten högre på det än cf/sli medans en annan absolut vill ha cf/sli och sätter högst prioritet på det. Den första kan då inte välja cf/slioch den andra kan inte välja mITX.

Kom på en idé, om du nu skulle vilja byta en komponent, som inte går pga en annan komponent, ska man ändå kunna byta, och siten visar ett varnings meddelade om vad som kommer behöva ändras

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Tyvärr så har Arpo mått skit sista veckorna så han har inte lyckats göra något så jag har också legat på latsidan. Men nu är det snart lov för mig så dags att dra igång det igen!

Hur går det nu då hörni? Går det bättre nu under lovet eller är det för mycket lek med julklappar?;)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk

Jag vet inte var ni har tagit vägen. Men det är en toppen ide. jag vill inte låta som en riktigt negativ person men ni behöver tänka på en del saker innan ni satsar fullt ut på detta.

1. Hemsidan. Ursäkta men den suger. Den ser b ut. Gör något rent kolla på elgiganten, netonnet o.s.v. Som ni kan se så har de bara en vit bakgrund trots att det är ett elektronik företag.

2. Om ni ska försöka locka med låga priser. Varför ska ni lyckas tjäna pengar på detta när inte elgiganten, Siba, "OnOff", Media Markt eller någon förutom NetonNet har lyckats tjäna pengar på detta. De försöker med allt. Så inom detta segmentet är ni tyvärr dödsdömda enligt mig.

3. Det ni skulle kunna göra är att göra en liten "apple". Satsa inte på låga priser. Satsa på att göra extremt coola datorer. Så att ni sticker ut. Så ni kan ta högre priser för samma produkter.

4. Rikta in er i en målgrupp. Det har ni nog gjort redan gjort. Eftersom det är inte alla som vet vad en processor gör eller vad ram minne är. Så ni har nog en speciell målgrupp. Det ni kan göra för att öka målgruppen är att då göra exempel på en bra surf dator, en bra gaming dator, en bra film dator, en bra redigerings dator. Som redan är ihopsatta.

5. Vissa av era tänkta funktioner är toppen men. Det är svårt att göra/programmera. Men det är ännu svårare för kunden att köpa. Ha bara det absolut nödvändigaste och inget mer. Så kan fler förstå sig på det här.

6. Hör ihop lite med någon annan punkt. Men satsa på att ha riktigt coola chassin. Då lockar ni många i alla fall.

7. Erbjud kunderna att köpa enskilda produkter såsom bara en i7 processor.

Jag hoppas verkligen att detta hjälper er och hoppas att ni lyckas med det här. Men ändra först designen. Bakgrunden ska enligt mig vara vit med någon snöflinga nej men kolla runt kolla på detaljerna.

Uppdatera så ofta ni kan.

Permalänk
Skrivet av Oscar-Sand:

Jag vet inte var ni har tagit vägen. Men det är en toppen ide. jag vill inte låta som en riktigt negativ person men ni behöver tänka på en del saker innan ni satsar fullt ut på detta.

1. Hemsidan. Ursäkta men den suger. Den ser b ut. Gör något rent kolla på elgiganten, netonnet o.s.v. Som ni kan se så har de bara en vit bakgrund trots att det är ett elektronik företag.

2. Om ni ska försöka locka med låga priser. Varför ska ni lyckas tjäna pengar på detta när inte elgiganten, Siba, "OnOff", Media Markt eller någon förutom NetonNet har lyckats tjäna pengar på detta. De försöker med allt. Så inom detta segmentet är ni tyvärr dödsdömda enligt mig.

3. Det ni skulle kunna göra är att göra en liten "apple". Satsa inte på låga priser. Satsa på att göra extremt coola datorer. Så att ni sticker ut. Så ni kan ta högre priser för samma produkter.

4. Rikta in er i en målgrupp. Det har ni nog gjort redan gjort. Eftersom det är inte alla som vet vad en processor gör eller vad ram minne är. Så ni har nog en speciell målgrupp. Det ni kan göra för att öka målgruppen är att då göra exempel på en bra surf dator, en bra gaming dator, en bra film dator, en bra redigerings dator. Som redan är ihopsatta.

5. Vissa av era tänkta funktioner är toppen men. Det är svårt att göra/programmera. Men det är ännu svårare för kunden att köpa. Ha bara det absolut nödvändigaste och inget mer. Så kan fler förstå sig på det här.

6. Hör ihop lite med någon annan punkt. Men satsa på att ha riktigt coola chassin. Då lockar ni många i alla fall.

7. Erbjud kunderna att köpa enskilda produkter såsom bara en i7 processor.

Jag hoppas verkligen att detta hjälper er och hoppas att ni lyckas med det här. Men ändra först designen. Bakgrunden ska enligt mig vara vit med någon snöflinga nej men kolla runt kolla på detaljerna.

Uppdatera så ofta ni kan.

1. Hemsidans bakgrund är vit så vet inte vad du kollat på? Och ska fixa hemsidan, vet om det.

2. Vi vet inte om det bara ska vara en tjänst eller butik än. Vet inte hur långt vi kommer gå med detta.

3. Tanken är att det ska vara till alla. Att det ska hjälpa vanliga folk att köpa stationär.

4. Det har vi också tänkt på faktiskt att göra tips och sånt.

5. Japp, inte lätt det vet vi men vi ska försöka.

6. Det kan man ju göra. Ska inte ha skirprodukter om man säger så.

7. Kanske skulle man kunna göra det. man skulle också kunna ha uppgraderingspaket som passar just för sin dator.

Just nu ligger det på is för Arpo har mycket att göra men han ska ta tag i det.

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

1. Hemsidans bakgrund är vit så vet inte vad du kollat på? Och ska fixa hemsidan, vet om det.

2. Vi vet inte om det bara ska vara en tjänst eller butik än. Vet inte hur långt vi kommer gå med detta.

3. Tanken är att det ska vara till alla. Att det ska hjälpa vanliga folk att köpa stationär.

4. Det har vi också tänkt på faktiskt att göra tips och sånt.

5. Japp, inte lätt det vet vi men vi ska försöka.

6. Det kan man ju göra. Ska inte ha skirprodukter om man säger så.

7. Kanske skulle man kunna göra det. man skulle också kunna ha uppgraderingspaket som passar just för sin dator.

Just nu ligger det på is för Arpo har mycket att göra men han ska ta tag i det.

Tack för alla tipsen alla kommer med!

Som sagt ligger detta lite på is då jag har en hel jävla del o ta han dom just nu som t.ex. flytt mm..

Men kommer börja koda så snart som möjligt igen!

Som sagt tack för all hjälp!

Permalänk

Hej allihopa!
Nu är det så att vi söker en till programmerare då Arpo har alldeles för mycket att göra. Så någon som är duktig i MySQL, PHP och HTML. Som kan då göra denna svåra funktion. Arpo kan nog förklara hur han tänkt sig då han gjort en liiiten början

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Tja! Jag måste tyvärr meddela att jag inte komemr kunna fortsätta koda på denna underbara ide p.g.a. dels lite personliga skäl dels att jag har MASSOR att göra med 2 barn + jobb + skola :/

Skolan tar betydligt mer tid utav vardagen än vad jag hade förväntat mig att den skulle göra.

Så jag skulle bli mycket glad om någon glad filur skulle vilja ta över där jag nu måste sluta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Hej allihopa!
Nu är det så att vi söker en till programmerare då Arpo har alldeles för mycket att göra. Så någon som är duktig i MySQL, PHP och HTML. Som kan då göra denna svåra funktion. Arpo kan nog förklara hur han tänkt sig då han gjort en liiiten början

Skrivet av Arpo:

Tja! Jag måste tyvärr meddela att jag inte komemr kunna fortsätta koda på denna underbara ide p.g.a. dels lite personliga skäl dels att jag har MASSOR att göra med 2 barn + jobb + skola :/

Skolan tar betydligt mer tid utav vardagen än vad jag hade förväntat mig att den skulle göra.

Så jag skulle bli mycket glad om någon glad filur skulle vilja ta över där jag nu måste sluta.

Jag skulle eventuellt kunna koda lite basic saker, är inte jätteduktig men lite smått och gått klarar jag av

Förresten, jag älskar idén PMa mig så kan vi bolla lite idér, det är väl mest det som är min starka sida

Permalänk

Skulle behöva någon som är riktigt bra i koden då det inte är helt enkelt detta som ska fixas :/ Så om fler är intresserade att hjälpa oss så skicka PM

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk

Projektet har tyvärr legat nere ett bra tag men skulle vilöja ta tag i det. Har däremot gjort en ny design på hemsidan. Undrar då vad folk tycker?
www.orienteraren.se/nyhemsida

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Projektet har tyvärr legat nere ett bra tag men skulle vilöja ta tag i det. Har däremot gjort en ny design på hemsidan. Undrar då vad folk tycker?
www.orienteraren.se/nyhemsida

För plottrigt imho. Ser lite B/Fake ut:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Skrivet av Curemylife:

För plottrigt imho. Ser lite B/Fake ut:)

Okej? Varför då? Tyckte jag fick till ett vanligt utseende

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Okej? Varför då? Tyckte jag fick till ett vanligt utseende

Gillade hur botten såg ut dock^^ Fel typsnitt för en hemsida, Långt ifrån färdigt(?) och kanske lite för otydliga linjer till flikarna:) Tycke också att loggan kunde varit mycket snyggare:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Skrivet av Curemylife:

Gillade hur botten såg ut dock^^ Fel typsnitt för en hemsida, Långt ifrån färdigt(?) och kanske lite för otydliga linjer till flikarna:)

Okej, och ja bara själva layoten som är klar liksom Och ska kolla på typsnitt men tack för kritiken

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Headern ser gräslig ut.
Samt namnet var inget att hurra över heller tyvärr.

Sen som någon sa,typsnittet ser fel ut.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Headern ser gräslig ut.
Samt namnet var inget att hurra över heller tyvärr.

Sen som någon sa,typsnittet ser fel ut.

Okej, typsnittet ska jag kolla på. Namnet dka jag tänka på. satte dit headern där för att ha något att arbeta med. Jag blev skälv ganska nöjd med namnet och jeadern men ska fundera.

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W