Tera: The Exiled Realm of Arborea

Permalänk
Skrivet av Xaio:

Testa och relogga.

Har testat, ser ingen skillnad :´(

Permalänk
Medlem
Skrivet av gretasnusk:

Har testat, ser ingen skillnad :´(

:/

Kolla på deras forum, kanske är fler som fått samma fel.

Verkar va en del strul om man säger så, jag la till min Sneak code innan jag la till Tera CE vilket gjorde att dem mergade till 1, så min sneak försvann ifrån kontot...

https://forum.tera-europe.com/forumdisplay.php?f=2&langid=4

Permalänk
Medlem

TERA Europe
Hello everybody! Are you ready for some action this week-end? If you didn't receive your access key already, check out Thirteen1! ~Anna

TERA “Sneak Peek” beta key Giveaway! | Thirteen1
www.thirteen1.com

http://www.thirteen1.com/2012/02/02/tera-online-beta-key-give...

Visa signatur

| Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | CORSAIR 8GB DDR3 1866MHZ | NVIDIA GeForce GTX 560 Ti | CORSAIR HX 650W |KÜHLER H₂O 620 | Gigabyte Chassis 3D Aurora |

Permalänk
Medlem

Så där nu har man aktiverat betan och inväntar den 17/2
http://community.tera-europe.com/home/news/article/overview-a...

ser ju förfärligt bra ut det här spelet!

edit ang aktivering av Here’s the code you need to take advantage of pre-order benefits. code: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fick jag med fel att det är något som gått fel, testade bara F5 några ggr, då fanns "betan" aktiverad på mitt konto

Skulle vara helt awsome ifall man försöker styra ihop vilka servrar som gäller när betan och retail går online.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Bah missat att få nyckel! Sitter och hoppas att twittern på Thirteen1 kommer uppdatera sig snart igen med 10 nya nycklar! Fan att man gick ut på fylla igår -_-

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Medlem

http://www.mmogames.com/giveaways/tera-online-sneak-peek-acce... hade keys 5min sedan och kanske fortfarande för de som är intresserade.

Permalänk
Medlem

YAY!! Fick key där! TACK!

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Skrivet av TGO:

http://www.mmogames.com/giveaways/tera-online-sneak-peek-acce... hade keys 5min sedan och kanske fortfarande för de som är intresserade.

Tog nyckel härifrån och det gick som smort. Håller på att tanka det nu.

Men hur vet man om nyckeln är till i helgen eller den 17/2?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megagurra:

Tog nyckel härifrån och det gick som smort. Håller på att tanka det nu.

Men hur vet man om nyckeln är till i helgen eller den 17/2?

Den är till helgen. Den 17e måste du förboka spelet för att få. Läs mer på hemsidan.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Fick key! Tack ni som postar!

Köpte också beta access för 45 kronor (vilket också dras av om man vill köpa hela spelet).

Låter bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Fick key! Tack ni som postar!

Köpte också beta access för 45 kronor (vilket också dras av om man vill köpa hela spelet).

Låter bra?

Veerryyy guuuuud!

Visa signatur

| Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | CORSAIR 8GB DDR3 1866MHZ | NVIDIA GeForce GTX 560 Ti | CORSAIR HX 650W |KÜHLER H₂O 620 | Gigabyte Chassis 3D Aurora |

Permalänk

Jag har också fått nyckel men jag fattar inte var jag skriver in den någonstans?

EDIT: Hittade nu :=)

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Medlem

Vi verkar ju bli ett gäng, kul :).

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Fasiken, har man missat det alla keys.

Ingen som "råkat" få två som vill ge bort till mig?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Samma här, har någon en nyckel till övers eller vet var man kan få tag på en får ni gärna PMa (:

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Samma här, har någon en nyckel till övers eller vet var man kan få tag på en får ni gärna PMa (:

JTHE4K6ARHNWP9GF7CWWHRJ334P7KXXD
JRHCCN965F7TDAJXHMXWWLNMDXLN7W4D
JT6JFGLMDLG7DW45TALAYMGFH7EXNAFE
JNTCJCKCMXLDAWR9TL3X3RRDGER6GA5L
JMERNCKP4YL3K95PA5J6J6KNT9RGMMLM

Kolla om någon av dessa fungerar.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

TERA Europe
Hungry for more keys? Check out Incgamers! If you already have your key, don't hesitate to "share" with your friends ~Anna

TERA Sneak Peek Beta Weekend Key Giveaway | IncGamers
www.incgamers.com
TERA Sneak Peek Beta Weekend Key Giveaway, Videogame news, reviews, previews, videos, forums and more.

Visa signatur

| Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | CORSAIR 8GB DDR3 1866MHZ | NVIDIA GeForce GTX 560 Ti | CORSAIR HX 650W |KÜHLER H₂O 620 | Gigabyte Chassis 3D Aurora |

Permalänk
Medlem

Någon annan som försöker sätta in pre-order nyckeln men får invalid code?

Edit: Skall tera verkligen ta 40gb?!?!? min SSD e ju full snart....

Edit2: Gick från 45gb till 20 nu...tack gode gud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hed_pe:

TERA Europe
Hungry for more keys? Check out Incgamers! If you already have your key, don't hesitate to "share" with your friends ~Anna

TERA Sneak Peek Beta Weekend Key Giveaway | IncGamers
www.incgamers.com
TERA Sneak Peek Beta Weekend Key Giveaway, Videogame news, reviews, previews, videos, forums and more.

Redan slut

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

pallar inte jaga sneak nyklar kors å tvärs över internet. jag väntar till den 17:e

Permalänk
Medlem

Sneak Peek - check
Pre Order - check

Play game - ETA 22h 18min

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TGO:

http://www.mmogames.com/giveaways/tera-online-sneak-peek-acce... hade keys 5min sedan och kanske fortfarande för de som är intresserade.

Funkade för 3 min sedan

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuuza:

Funkade för 3 min sedan

Där fick jag en!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Yey! fick en kod från mmogames.com!
Tidigare idag så sa dem att de var slut

Permalänk
Medlem

Alla som förbokat spelet får även tillgång till helgens beta

https://twitter.com/teraeurope

Permalänk

Kostar spelet i månaden?

Permalänk
Medlem

Ingen som vet några fler sidor med keys? Fan missat detta helt

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit mer än knipa en nyckel, så har inte läst, men får man tillgång till alla beta events med denna nyckel, eller bara nu i helgen?

Permalänk

Kul, fick key ifrån mmogames.com
... men den funkade inte :/

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Har inte hunnit mer än knipa en nyckel, så har inte läst, men får man tillgång till alla beta events med denna nyckel, eller bara nu i helgen?

Bara i helgen.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.