Permalänk
Avstängd

Du kan ju alltid köpa 5870 rev 2 eller 5850 kort..

Permalänk
Medlem

Väldigt fint på alla sätt! Men varför inte slot-in DVD?

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

Riktigt fint chassi, Layouten är mycket bra. Men tycker det är lite jobbigt med 3 fläktar insug med bara 1 Utsug. Men jag röstar full pott, det är chassit väl värt ^^

Visa signatur

Corsair TX750W | Asus P6T Deluxe V2 | Intel i7 930 @ 3.895 HT on. 1,25 VCore | Corsair Hydro H50 | Corsair Dominator GT 1866 6GB | Sapphire HD5870 1GB Vapor-X @ 900/1300| MSI NX8800GT HD OC PhysX | LG Flatron Wide T226W 22'' & BenQ 2420 LED 24'' | Logitech G15 | Logitech MX Revolution | Windows 7 64bit

Permalänk
Medlem

Det lär ge uppmärksamhet på lanpartyt for sure!

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

Äckligt välgjord!!!!

Visa signatur

CPU: Intel i7 4770K || KYLARE: Corsair H100i || MOBO: Asus Z87-PRO || GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X || RAM: Kingston HyperX 32GB 2400MHZ Savage XMP || PSU: Corsair 850W

Permalänk

Riktigt snyggt, synd bara att du målade fläktgallret svart... Men alla har ju olika smak Bra jobbat!! ++

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

Keep on going! Älskar folk som kan sitt snide.

Permalänk
Medlem

jävligt nice, alltid kul med trä, ger lite härligare lukt än plast å metall

Visa signatur

I think there is a world market for maybe five computers.

Permalänk
Medlem

jävlar vad najs den blev = O

Permalänk
Medlem

Väldigt bra och snyggt jobb du har där

Visa signatur

I7 980x @4.5 | Asus Rampage III Extreme | Corsair Dominator 12gb (3x4) Cl 9 | Corsair AX1200 | EVGA 680 FTW x2 | Corsair 800D WC | SSD Corsair Force 120gb x2 | Western Digital Caviar Black 2TB x 2 | Logitech G19 | Mad Cats Rat 9 | Logitech G35 | Logitech Pro C910 HD | W7 Ultimate x64 | Dell U2311H x 3 | Nvidia Surround |

Permalänk
Medlem

Gediget arbete, snyggt!

Permalänk
Medlem

snyggt!!!!!!! bra jobbat

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk

Förbannat proffsigt träarbete. Dock förmodar jag att verktygen har mycket att göra i det slutliga resultatet. Mycket snyggt

Permalänk
Skrivet av Woods:

Det lär ge uppmärksamhet på lanpartyt for sure!

Tror inte riktigt du har tänkt hur mycket ett chassi i så pass solid trä väger

Permalänk
Medlem

super snyggt...

Permalänk

hahhaha, jag tror att jag har ett likadant chassi som på bil nr 1 stående hemma

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.8 GHz | Asus P8Z68-V Pro | Corsair Vengeance 1600mhz 24gb | 512gb SSD | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X

Permalänk
Permalänk

Fyfan va snyggt! riktigt bra jobbat 5/5!

Visa signatur

MSI RTX 2070 Gaming z, Ryzen 5 2600x @4.2ghz 16gb LPX 3400mhz. osv | Plex, ubuntu, Transmission, pfsense, Nas-server virtualiserat på en G3220 m,m. Under Proxmox. https://www.skattbergdesign.se/

Permalänk
Medlem

Sinnessjukt vad snyggt!

Permalänk
Medlem

Gillar folk som kommer med egna idéer, då blir bygget så originellt och unikt. Därmed mycket snyggt. 5/5

Permalänk
Medlem

Bygg plats?

Har du möjligen byggt den på tullängsskolan iÖrebro? tyckte jag kände igen lite ställen men är inte helt 100%

Visa signatur

Lev livet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av weelox:

Har du möjligen byggt den på tullängsskolan iÖrebro? tyckte jag kände igen lite ställen men är inte helt 100%

Byggt i hemlig lokal i Göteborg

Permalänk

Först och främst jättefint bygge, genomförande och slutresultat.
Men jag har en fråga, håller på med ett projekt där jag ska ordna ljud ut i en träpanel på liknande sätt och det har visat sig sig vara mycket pill som sagt.
Kommer du ihåg hur du genomförde det/använde för komponenter?

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Snyggt det dära!

Overkill som hade satt pricken över i:et vore om du laminerade och positionerade ut backplaten med trä istället för att köra helsvart inåtbucklat.

Som sagt overkill på ett redan snyggt projekt

Permalänk

grymt bra jobbat!!

Permalänk
Medlem

Otroligt läckert bygge!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Klockrent.
En solklar 5'a

Permalänk
Medlem

Sjukt bra jobbat! Klar 5:a =D

Permalänk

Vackert hantverk! både intressant och inspirerande att läsa

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz