Permalänk
Medlem
Skrivet av tsoet:

Som jag uppfattade det rörde det sig ju om Paul, "the drunken driver", som körde på Esther. Ön tror jag är fiktiv, och i och med att allt är i hans huvud, skulle kemibindningarna [bland annat etanol] vara logiska. Samt alla kemiböcker som ligger lite överallt. Det är i alla fall hur jag tolkade spelet, dock finns det säkerligen andra sätt att se på det.

Dold text

Hur som haver; otroligt fint spel, dock vet jag inte om det förtjänar de otroliga betyg det fått hittills.

Precis, jag är lite på samma teori, det är bara jacobson samt bibliotek/ bok detaljerna som jag försöker klura ut ^^ Har en känsla att allt vävs samman på något smart sätt. Han även tillägga att det finns länkar i chemikalierna som kallas "ester links" lite kul easter egg för kemi nördar som mig xD

Visa signatur

i7- 2600k | 60GB SSD | Corsair Hydro H80 | Corsair HX 750W/80+ | Corsair 600t | 6970 kyld med Accelero Xtreme Plus II | 4st Gentle Typhoon 1850rpm | Antec Big Boy 200mm
Utrustning: Qpad MK- 80 | Asus Xonar- STX | Beyerdynamics DT770 Pro 80 | Qpad 5K
Snälla citera om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av morxy49:

då måste jag faktiskt tyvärr säga att detta spel är det sämsta skit jag nånsin spelat, men det är ju vad jag tycker

Du är väl den typen som måste skjuta pang pang hela tiden?

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Du är väl den typen som måste skjuta pang pang hela tiden?

nej, det är jag verkligen inte, såna spel tröttnar jag rätt så fort på, just nu kör jag minecraft, och det har jag kört sen release utan att tröttna på det en enda gång

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Du är väl den typen som måste skjuta pang pang hela tiden?

Nej men, kan tänka mig att många hatar Dear Esther för att det är så annorlunda.