Klarade du körningen/teorin på första försöket? (B-körkort)

Permalänk
Medlem

Klarade både teoriprovet och uppkörningen på första försöket. När jag skulle parkera i slutet på uppkörningen körde jag dock för långt och åkte ner med framhjulen i ett dike, men det verkade inte bekymra herren som satt bredvid mig i bilen.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk

Uppkörningen på första och teori på andra. (B-körkort.)

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Tror jag redan har skrivit, men skriver igen. BECEDE, allihop på första försöket. Nu är det bara A kvar

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Första och första. Var väl tre poäng över gränsen iof xD

Permalänk
Medlem

Edit2: Min förra edit funkade inte?

Jag var bäst på körningen och sämst på teorin på körskolorna (kört på 2 skolor), ändå klarar jag teorin galant och kuggat 2 gånger på körningen nu. Fått samma bittra kärring 2 gånger irad som verkar tycka det är livsfarligt när folk ska köra ut från parkeringar från sidan och man inte väjer för dom.

Hoppas innerligt att man får en trevlig filur som inte kastar en aura av idioti/översittande över en.

Edit3: Körde upp för 3e gången igår I ETT ANNAT LÄN! Fick en riktigt trevlig förarprövare och nu har man ett körkort!

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Klarade mc-teorin på första försöket och fick 60 poäng, klarade sedan uppkörningen på första försöket. Har nu 2 beteckningar på mitt körkort!:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Fyfan ska ha uppkörning imorrn kl 9.00 Får väll se hur det går....

EDIT: Jag klarade uppkörningen idag utan anmärkning

Permalänk
Medlem

Fixade både teori och uppkörning på första försöket, höll dock på att skita ner mig under uppkörningen då hon som skulle bedömma mig hade sin chef som bedömde henne i baksätet så det blev en extra press tyckte jag!

Sedan efter så gjorde man det obligatoriska och sa åt farsan att man inte klarat det men man får försöka igen, hörde nästan lite tårar från han då han trott en tid att han skulle slippa skjutsa runt mig!

Men nu ett par år senare så rullar bilen på i hög fart och jag håller på med MC kortet, får se om det går liak smidigt.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Fixade både teori och uppkörning på första försöket, höll dock på att skita ner mig under uppkörningen då hon som skulle bedömma mig hade sin chef som bedömde henne i baksätet så det blev en extra press tyckte jag!

Jag hade en kontrollant som höll på att utbilda sig som kollade mig i bilen. I baksätet satt två personer som höll koll på honom men det gick galant ändå

Permalänk

Klarade båda på första. Det var skönt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Teorin på andra försöket.
Uppkörningen på första försöket!

SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!!!! (b-kort)

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Teorin på andra, uppkörning på första.
Gick 5 körlektioner för att finslipa.

Permalänk
Medlem

Full pott på teorin och inga synpunkter på uppkörningen, 10 lektioner över 2 veckor och några månader övningskörning med morsan.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Klarade båda på första. Tog iofs ett par lektioner, men jag hade rejäl körvana även innan lektionerna. Spenderade 90% av lektionerna med att lär mig köra deras handikappade v50. Du kan inte köra en bil utan koppling, spelar ingen roll hur mycker körvana du än har...

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

3 teoriprov och klarade körningen på första

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Klarade båda på första.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Klarade också båda på första.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Klarade både teorin och körningen på första försöken för BE och CE.
Alltid lika grym känsla när man gjorde det!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

För B-kortet så tog det 3 försök, för A-kortet så tog det bara ett..

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Klarade Teorin på första med 53p av 65 (52 är godkänt) så en poäng till godo
Uppkörningen fick jag testa två gånger innan det satt

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

Klarade Teorin på första med 53p av 65 (52 är godkänt) så en poäng till godo
Uppkörningen fick jag testa två gånger innan det satt

Vi var allt bra jämna, fick 54 på teorin första gången och klarade körningen på andra (drog till Enköping dock då det inte fanns några jävla tiden i Storstan).

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nu var det väldigt länge sedan, 1989, men jag klarade både teori och uppkörning på första försöket. Jag var dock så nervös när jag skulle fickparkera att hela benet hoppade.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p