MSI öppnar i SweClockers forum

Permalänk
Melding Plague

MSI öppnar i SweClockers forum

Dator- och komponenttillverkaren MSI ser ett ypperligt tillfälle att kommunicera med användarna och dyker in i SweClockers forum.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Inget direkt intressant eftersom jag inte är big fan av msi produkter.
Men himla trevlig för dom som är de i alla fall!

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

Härligt välkomna!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Boothbabes i MSI forumdelen också?

Permalänk
Hedersmedlem

Ju fler talespersoner från företagen här på Sweclockers, ju bättre. Så välkommen.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BaZZe:

Inget direkt intressant eftersom jag inte är big fan av msi produkter.
Men himla trevlig för dom som är de i alla fall!

Vem vet du kanske kan bli

Permalänk
Föredetting
Skrivet av SayZk:

Boothbabes i MSI forumdelen också?

Funderar på att dra på mig en bikini själv vid x antal kommentarer om boothbabes. Inte helt säker på om det avskräcker eller uppmuntrar dock, så jag låter nog bli att föreslå bikinibilder.

Tack för välkomnandet såhär långt, allesamman.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Välkommen till MSI.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

Kan ni ragga in Asrock och Sapphire in hit också? Två företag som får mycket frågor utan ett bra ställe att ge svar på.

Sen skönt att få en svensk representant från MSI, deras egna forum styrs av folk som inte kan ge bra hjälp.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

välkommen, ju fler på forumet ju bättre för sweclockers

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Inaktiv

Inte haft någon MSI produkt sedan mitt Geforce 2 MX för lite drygt tio år sedan men MSI Afterburner används dagligen. Förr eller senare lär det bli ett nytt kort igen, TwinFrozr-modellerna har ju varit riktigt trevliga.

Välkommen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BaZZe:

Inget direkt intressant eftersom jag inte är big fan av msi produkter.
Men himla trevlig för dom som är de i alla fall!

Vad bra. Då vet alla det!

Permalänk

Tycker det är sjukt bra att företagen går med i forum som Sweclockers, då det kan dra stor lärdom av vad konsumenterna behöver och vill (allt från nybörjare till extrem användare). Finns många fördelar att de läger resurser på att vara öppna och kommunikativa.

Välkommen till forumet!

Permalänk
Medlem

Välkommen

Permalänk

Stackars Jonas hehe, han kommer ju få stå emot alla som kommer att whina nu....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Välkommen till forumet!

Permalänk

Välkommen!

Visa signatur

Intel.

Permalänk
Medlem

Härligt

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Välkomna in i värmen här på Sweclockers!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APLUS Case CS-Twin # XFX 750W 80+ Bronze # ASUS P6X58D Premium # i7-920 # Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB # Corsair SSD Performance 64GB # WD caviar black 640GB # WD caviar black 500GB # 2st XFX HD5870 1GB Crossfire # Samsung 22X DL # win7 Home

Permalänk
Medlem
Skrivet av BaZZe:

Inget direkt intressant eftersom jag inte är big fan av msi produkter.
Men himla trevlig för dom som är de i alla fall!

Oerhört intressant. Nu har jag lärt mig något jag kan ha med mig hela livet...
Medan jag ändå ligger på den nivån så grattis till första inlägg...
</sarkasm>

Välkommna till SweC!!
Alltid lika roligt att se olika företag intressera sig för forum och sina kunder på denna nivån.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Avstängd

Och just när jag sitter och funderar på att inhandla ett moderkort från MSI så dyker MSI upp på sweclockers.. Dags att sätta på sig foliehatten..

Men seriöst välkommen till Sweclockers!

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Proffsmoddare

Lycka till Jonas!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Välkommen!

Permalänk
Medlem

Välkommen!
Alltid kul när man vet att representanter från dom stora aktörerna finns i användarnas forum

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk

Välkommen!

Visa signatur

http://ninite.com/
Riktigt nice sida efter man installerat om datorn tex.
Finns de flesta program man behöver för att komma igång :)

Permalänk

Willkommen som man skulle säga i Tyskland!

Permalänk
Medlem

Trevligt Billig fördel på en i övrigt tuff marknad!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Trevligt att höra, då kan man nog våga köpa deras produkter med gott samvete framöver

Permalänk
Medlem

Desto fler tillverkare på swec desto bättre, välkommna MSI :]