Monster turbine pro gold frågor.

Permalänk

Monster turbine pro gold frågor.

Hej! tänkte fråga er som nyligen köpt ett par av dessa lurar om hur lådan såg ut ? är lite skeptisk då jag inte sett något liknande på några andra videos eller bilder.

1. Står det Gold Edition på den översta ''lådan'' ?

2. Har eran låda Klister märket med Warrenty osv som alla andra har på sina

3. Är den 2a lådan täckt i något strävt päls liknande material ?

4. Är eran Förvarings plånbok med magnet eller knapp ?

Dem är köpta på NetonNet och dem ska vara Återförsäljare av just monster. det är bara paketeringen som jag tvivlar på ifall det är för EU regionen dem gjort ny paketering eller om den kanske är Fake. Har lyssnat på lurarna men som sagt svårt att avgöra för vissa fake kan låta väldigt bra.

+ Att Bilden i manualen på hur öron kanalen osv ser ut är Fruktansvärt pixlig och oläsbar.

tackar för eran hjälp i förväg

Permalänk

Kommer att lämna in dessa till net on net på tisdag hade varit underbart om jag fått bekräftelse på mina frågor bilder hade också varit super

Permalänk

Har ganska svårt att tro att netonnet skulle sälja kopior

Permalänk
Skrivet av Universalia:

Har ganska svårt att tro att netonnet skulle sälja kopior

Man Blir lite fundersam när så mycket inte stämmer vare sig dem säljer kopior eller inte.

Permalänk

'hur har de gått? Var de fake? Fick hem mina nu, också från netonnet. O är lite skeptisk jag me, pälsen och öronkanal bilden.

Permalänk

Är det grymt bra ljud i dem för övrigt eller är det nån skillnad jämt emot shure 215 and ajays four, med tanke på priset .

Permalänk
Medlem

Har mycket svårt att att tro att man INTE skulle kunna skilja de från kopior bara genom att lyssna, speciellt i den prisklassen. Visst finns det välgjorda kopior till ytan, men jag har aldrig hört talas om kopior som låter bra.
På prisjakt har en användare lagt upp bild på lådan: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=514778

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Saken är att de låter både bra och dåligt. Overkligt bra bas men resten, diskanten o "midsen" låter riktig illa. O helheten låter så mycket "burkigare" än mina vanliga Turbine, (som kostade 1 labans mindre) som jag tappade bort. De lät så bra så jag tänkte uppgradera, men vettefan om jag e nöjd. (Om jag nu inte fått fake lurar då)

Hittills har de varit kopplade till laptopen, tappade bort mp3-spelaren me, och jag har inte "spelat in" de heller. Men kan de göra så stor skillnad? För som sagt jag är verkligen inte nöjd med ljudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VivaLeFrance:

Man Blir lite fundersam när så mycket inte stämmer vare sig dem säljer kopior eller inte.

Har precis beställt ett par Monster turbine pro gold från netonnet men blev lite misstänksam när jag hittade din tråd

Var det en kopia du köpte eller vad var det frågan om?