Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Skrivet av Orio:

Står bara server is busy, fortsätta försöka antar jag?
Har EU klient

Samma för mig

Visa signatur
Permalänk
Medlem

sadasd

Skrivet av DanLinQ:

KAN MAN KÖRA COOP? MED KoMPiSAR I DENNA TEST BETA?
SVAR SNABBT plz <3

2

Permalänk
Medlem

Ni som kommit in, kör ni EU eller US klient?

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrSnaggles:

Samma för mig

Jo lär nog vara såhär ett bra tag, som tidigare nämnt har antalet spelare limiterats vilket förmodligen
förhindrar er att logga in just nu.

Visa signatur

Fractal Design Arc | Asus P7P55D | Intel core i5 @ 4.0 ghz | Corsair h50, Corsair 650W | Gigabyte 6950 Windforce | Corsair DDR3 4GB @ 1600 mhz 9-9-9-24 XMS3 | Corsair Force 3 Series 60GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av malm1987:

Är det någon mer som har problem med lagg när man väl lyckas komma in?

Jag kommer inte längre än att jag blir inloggad, får inte "Start Game" att fungera..

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte ens lyckas installera diablo? Efter att jag har tankat hem filen och första laddnings screenen kommer upp så händer inget mer.. Och när jag väljer att starta som Administratör klagar spelet över att hårddisken är full vilket den verkligen inte är. Kan det ha och göra med ssdn tro?

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 7970 - xonar d1 - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ QPAD 5k - QPAD MK50
Citera!

Permalänk
Medlem

Mina stackars tangenter och fingrar börjar bli utslitna nu

Visa signatur

All those moments will be lost in time..... like tears in the rain.

Permalänk

vägrar ge upp hoppet! Mot kaffekokaren! Ska in om jag så ska sitta uppe hela natten !!

Visa signatur

Jaaa men just precis.

Permalänk
Medlem

Kan man göra co.op i denna testing beta? tex med kompisar eller måste man köra ensam? . . .

Permalänk

Kanske dum fråga... men jag ger de ett försök..
Jag o min kompis hade båda turen att komma in jävligt snabbt.. men nu kan vi inte adda varandra i friend listen.. så min frågaä r har någon annan lyckats med detta?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanLinQ:

Kan man göra co.op i denna testing beta? tex med kompisar eller måste man köra ensam? . . .

Sluta spamma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mauel:

Kommer du så långt att du kan springa runt och slå på saker?

Jepp...

Permalänk

Kommer fortf inte in. error 37...

trevligt för alla att ni kommit in men har inte kommit förbi login screen själv

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

g

Skrivet av Yorgo_:

Sluta spamma.

Vill gärna ha svar fort :/

Permalänk
Medlem

Tänkte posta här då jag snart bli vansinnig.

Hur f*n gör man för att göra en normal attack utan massa blingbling? Dvs utan att använda en spell? Hur jag än gör så använder jag en spell tills jag får slut på mana och först då attackerar men tex svärd eller en vanlig pil.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*Trådar sammanslagna*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag kan inte logga in, själva loginknappen funkar inte, verkar gråmarkerad av nån anledning Har såklart skrivit in username och pass, men går ändå inte.

Nån som vet hur man fixar?

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Inne. Tog några försök, men jag kom in snabbare än vad jag hade förväntat mig. Kom in till character creation skärmen, men när jag klickade på play game så stod det att jag hade blivit disconnected. Det var bara o klicka igen så kom jag in!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

*Trådar sammanslagna*

Nice one

OnT: Kommer inte in vare sig på US eller EU eller Asia... Damn!
Verkar som Blizzard GROVT underskattade hur många som skulle vara intresserade av detta...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelo:

Jag kan inte logga in, själva loginknappen funkar inte, verkar gråmarkerad av nån anledning Har såklart skrivit in username och pass, men går ändå inte.

Nån som vet hur man fixar?

Du loggar in med din email som du angav när du skapade kontot för detta spelet.

Tröttnar på detta snart, har fasiken lust att avregrea mig på bf3 eller dead island eller nåt nu. Dåligt förberedda de var på denna stresstest tydligen, men men... man får väl prova igen lite senare.

Visa signatur

All those moments will be lost in time..... like tears in the rain.

Permalänk
Medlem

Lyckats logga in, dock så visas inte min Hero. ser ut såhär:

Level 0
Unknown

SWITCH HERO

Ser det ut så för er alla?

Permalänk
Skrivet av DanLinQ:

Vill gärna ha svar fort :/

Ja, det går att köra coop med fyra spelare

Permalänk
Medlem

Kan man köra tillsammans med någon kompis i denna beta?
Co-op? Är inne och spelar nu, vill jätte gärna ha svar så fort som möjligt av någon som vet.

Permalänk
Medlem

Försökte leta rätt på ett svar i tråden men hittade inget utav värde så frågar istället!

Är det någon som har haft problem med att ens installera skiten? Jag har laddat hem både EU och US klient men direkt jag kör igång så dyker den lilla laddningsrutan upp för installation men försvinner lika snabbt. Efter det händer absolut ingenting då jag försöker mig på att starta installationen igen.

Tips?

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av warmonger:

Ja, det går att köra coop med fyra spelare

I Denna test beta weakend? ?

Permalänk
Avstängd

Har kommit in i betan men får Error 316921 och kan inte starta nånting. Bara gjort en karaktär och fastnat här nu

Permalänk
Skrivet av DanLinQ:

I Denna test beta weakend? ?

Ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanLinQ:

I Denna test beta weakend? ?

Stämmer

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III | Intel Core i7 950 + Thermalright Ultima-90I | GTX 580 | 6GB DDR3 Corsair XMS3 | OCZ Vertex II SSD 120GB x 2 @RAID0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Försökte leta rätt på ett svar i tråden men hittade inget utav värde så frågar istället!

Är det någon som har haft problem med att ens installera skiten? Jag har laddat hem både EU och US klient men direkt jag kör igång så dyker den lilla laddningsrutan upp för installation men försvinner lika snabbt. Efter det händer absolut ingenting då jag försöker mig på att starta installationen igen.

Tips?

Min bror har tydligen problem med det.

Testa att ladda ner install-filen och gör om från början. kanske, kanske, kanske kan hjälpa

Permalänk
Medlem

Är det ens värt att försöka logga in om man har en authenticator aktiv? Jag kom vidare från lösenordet till authenticatorskyddet, sen fastnat i över 5min på samma skärm. Någon som kommit in som använder authenticator?
Edit: Whoa. började om inloggningen och behövde inte ens skriva in koden. Aja. off to gaming!

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic