Permalänk
Medlem

MW3 Free Weekend

Tipsar bara lite snabbt här om att MW3 är gratis över helgen med start från ikväll 19.00.

Permalänk

Kan väl tillägga att det här endast verkar gälla PC och inte t.ex. Xbox...

Permalänk
Medlem
Skrivet av sean.wiklund:

Kan väl tillägga att det här endast verkar gälla PC och inte t.ex. Xbox...

Absolut, det är PC som detta gäller på och endast via Steam då.

Permalänk
Medlem

Tack för att du visar, men nog är detta ett av de sämsta spelen som någonsin släppts i denna värld.

Purbe Place är av högre kvalité

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Tack för att du visar, men nog är detta ett av de sämsta spelen som någonsin släppts i denna värld.

Purbe Place är av högre kvalité

Bra kommentar, tillför typ lika mycket som min...

Permalänk
Medlem

Gäller det bara MP eller SP också?

Permalänk
Medlem

bara mp

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Skrivet av elklazor:

Tack för att du visar, men nog är detta ett av de sämsta spelen som någonsin släppts i denna värld.

Purbe Place är av högre kvalité

Ok...jag gillar spelet...alltså MW3...tack för att du idiotförklarar mig och alla om gillar spelet:(

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Tja, varför inte testa. Jag är inte den som är fördomsfull
Älskade COD-serien fram till MW2, efter 100+ timmar spelat lämnade jag serien helt. Har testat BO och det var lika tråkigt. men men. Kanske MW3 är bättre? får se.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

tyvärr kommer spela guild wars 2 hela helgen, tack för tipset dock!

Permalänk

E de typ bara en "test week" elr får man det permanent?

Permalänk
Skrivet av petter9401:

E de typ bara en "test week" elr får man det permanent?

Test week, tvekar starkt man skulle få det permanent.
Men men, vad vet jag.

Visa signatur

CITERA för svar!

CPU: Athlon X4 630 GPU: Asus 560 Ti DirectCU II Nätagg: Corsair 650 TX Hårddisk: Western Digital Caviar SE 500GB RAM: Corsair Vengeance 8 GB Moderkort: Asus M5A78L LE

Permalänk
Medlem

test

Permalänk
Medlem
Skrivet av petter9401:

E de typ bara en "test week" elr får man det permanent?

Det är free weekend spela till söndag 19:00 elller nåt

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem

Så testat detta "spel" nu, och ja vad ska man säga, gick väl helt ok, fick in ett bar helt ok rundor utan detta ständiga "hålla i handen killstreaks som folk älskar att använda i codspelen". Kom väl till fjärde rundan så började folk röja loss. Spawn, bombad, spawnar igen springer in i en korridor, vad ligger där mitt på marken 3 meter längre fram jo en fin liten claymore liknande sak som flyger upp i luften och dödar mig. Mycket trevligt. spawnar om igen lever i tre sec sen så kommer det en stealth bomber o spränger skiten ur halva banan.
Spawnar om tänker nu är det sista försöket. Får visserligen in ett gäng kills utan att dö för att sedan få en missil i huvudet.

Nä tackar vet jag Battlefield. Inte direkt buggfritt, nån enstaka fuskare ibland men inga fåniga "tryck på denna knapp för att döda alla på banan så du känner dig duktig" killstreaks.

I BF får man jobba från rundans start till slut för att få fina stats.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk

Om du tycker om Tdm på battlefield 3 så vet du ungefär vad du ger dig in på när det gäller mw3

Visa signatur

Fractal design r3, Asus cu 2 7970 3gb , i5 2500 4ghz , antec kuhler h20 620, 2tb hdd,16 gb corsair 1333mhz ram, 750w nätagg, corsair ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillee:

Så testat detta "spel" nu, och ja vad ska man säga, gick väl helt ok, fick in ett bar helt ok rundor utan detta ständiga "hålla i handen killstreaks som folk älskar att använda i codspelen". Kom väl till fjärde rundan så började folk röja loss. Spawn, bombad, spawnar igen springer in i en korridor, vad ligger där mitt på marken 3 meter längre fram jo en fin liten claymore liknande sak som flyger upp i luften och dödar mig. Mycket trevligt. spawnar om igen lever i tre sec sen så kommer det en stealth bomber o spränger skiten ur halva banan.
Spawnar om tänker nu är det sista försöket. Får visserligen in ett gäng kills utan att dö för att sedan få en missil i huvudet.

Nä tackar vet jag Battlefield. Inte direkt buggfritt, nån enstaka fuskare ibland men inga fåniga "tryck på denna knapp för att döda alla på banan så du känner dig duktig" killstreaks.

I BF får man jobba från rundans start till slut för att få fina stats.

Vad spela du? Läser man ditt inlägg rakt av, får du MW3 att framstå som ett svårt multiplayer...

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Vad spela du? Läser man ditt inlägg rakt av, får du MW3 att framstå som ett svårt multiplayer...

Svårt, Hah! Det är det knappast, det är snarare så att jag beskrev min irritation över att den större delen av gångerna jag dog var av stealthbombers osv.
Och att jag fann det väldigt lame, i jämförelse med Battlefield där du faktiskt måste sikta för att få en kill, istället för att klicka på en knapp där du får en bomb som dödar alla på kartan.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillee:

Svårt, Hah! Det är det knappast, det är snarare så att jag beskrev min irritation över att den större delen av gångerna jag dog var av stealthbombers osv.
Och att jag fann det väldigt lame, i jämförelse med Battlefield där du faktiskt måste sikta för att få en kill, istället för att klicka på en knapp där du får en bomb som dödar alla på kartan.

Hur svårt är de att unvika bli dödad av en stelath bomber då? Den bombar endast en liten del, i en rak linje. BF uhm, javisst ja där kan man ju blända folk för en kill, eller sitta en en stridsvagn, eller ett plan för den delen... enkelt så de förslår.

De är du som är kass - suck it up!

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Entusiast
Skrivet av snozan:

Hur svårt är de att unvika bli dödad av en stelath bomber då? Den bombar endast en liten del, i en rak linje. BF uhm, javisst ja där kan man ju blända folk för en kill, eller sitta en en stridsvagn, eller ett plan för den delen... enkelt så de förslår.

De är du som är kass - suck it up!

Jisses, det är knappast så att bara för att man får tag på en tank i BF3 så äger man ut alla och slaktar halva fiendelaget omedelbart.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Hur svårt är de att unvika bli dödad av en stelath bomber då? Den bombar endast en liten del, i en rak linje. BF uhm, javisst ja där kan man ju blända folk för en kill, eller sitta en en stridsvagn, eller ett plan för den delen... enkelt så de förslår.

De är du som är kass - suck it up!

Det är ganska så omöjligt att undvika en bombning när man spawnar just på den platsen som blir bombad.

Skrivet av MrAdde:

Jisses, det är knappast så att bara för att man får tag på en tank i BF3 så äger man ut alla och slaktar halva fiendelaget omedelbart.

En uppenbar cod fanboy han snozan.. haha

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk

Förlåt. men ni båda är fanboys..

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk

Bf3 är bra på sitt sätt och Mw3 är bra på nått annat sätt. inte svårare än så.

Visa signatur

Adam Mcintosh

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Hur svårt är de att unvika bli dödad av en stelath bomber då? Den bombar endast en liten del, i en rak linje. BF uhm, javisst ja där kan man ju blända folk för en kill, eller sitta en en stridsvagn, eller ett plan för den delen... enkelt så de förslår.

De är du som är kass - suck it up!

Jämför inte mw3 med bf3 snälla, de är inte i samma klass..

Permalänk
Medlem

synd att gw2 har beta weekend då

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Jämför inte mw3 med bf3 snälla, de är inte i samma klass..

De är bara oki att jämföra BF3 å MW3 om man lirar BF3 själv? De va inte jag som börja jämföra. För övrigt skiter ja fullständigt i vilken framsida spelet jag har lirar så länge de tillför mej underhållning. Jag har provat BF3 de föll mej inte i smaken. Men de kanske är så att man måste lira de bara för att de just är BF3?

Skrivet av Adammcintosh:

Förlåt. men ni båda är fanboys..

Så är den generella regeln på sweclockers, så fort du köper något är du en fanboy (var sej du vill eller inte). De är mer som ett "Jaha?" 2012.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillee:

Så testat detta "spel" nu, och ja vad ska man säga, gick väl helt ok, fick in ett bar helt ok rundor utan detta ständiga "hålla i handen killstreaks som folk älskar att använda i codspelen". Kom väl till fjärde rundan så började folk röja loss. Spawn, bombad, spawnar igen springer in i en korridor, vad ligger där mitt på marken 3 meter längre fram jo en fin liten claymore liknande sak som flyger upp i luften och dödar mig. Mycket trevligt. spawnar om igen lever i tre sec sen så kommer det en stealth bomber o spränger skiten ur halva banan.
Spawnar om tänker nu är det sista försöket. Får visserligen in ett gäng kills utan att dö för att sedan få en missil i huvudet.

Nä tackar vet jag Battlefield. Inte direkt buggfritt, nån enstaka fuskare ibland men inga fåniga "tryck på denna knapp för att döda alla på banan så du känner dig duktig" killstreaks.

I BF får man jobba från rundans start till slut för att få fina stats.

Du får döda dom innan de får sånna killstreaks, ni måste blivit ägda rejält om du fick så mycket skit på dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Så är den generella regeln på sweclockers, så fort du köper något är du en fanboy (var sej du vill eller inte). De är mer som ett "Jaha?" 2012.

Obviously BF3 hater.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko97:

Obviously BF3 hater.

Hat? Uhm, är du 12 år?

Du måste ha de väldigt jobbigt i ditt personliga liv "han tog blå mjölk???????" "obviously a red milk hater" Listan kan göras lång... stackare.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Du får döda dom innan de får sånna killstreaks, ni måste blivit ägda rejält om du fick så mycket skit på dig.

Vete fan men är inte stealth bomber bara att få typ 10 kills under en runda :S

CoD är ett arcady shooter spel medan BF3 är något som liknar en dålig sim