COD Black Ops 2 Trailer

Permalänk
Medlem

lol

undrar om dem lärt sig att fixa till hitboxen på denna då ettan's black ops var absurt

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Är själv inget faan av futuristiska fps men vi får c kanske blir bra.
IW är det nya EA kvantitet över kvalitet...
Jämför inte med bf3 som är så överreklamerat så det finns inte.
BO är fortfarande det senaste fps spelet som är skillbaserat och långtidsunderhållande enligt min mening.
Bf3 är enl mig ett spel man slö spelar och inte går in för...
Men i cod som har lite fart lite tempo så växer hornen o då jä.... ska jag vinna.
Senario: 3 fiender du tar 1 med primary 1 med secondary och sista med kniven... När man lyckas med en sån grej är man ju så sjukt nöjd grymt roligt spel.
Nej jag e heller ingen p12 utan 30bast och älskar cod4 och BO men kopplarav med lite långsamt bf3 då o då. ;D
Men jag håller med mw2/3 (ja d e ju samma spel) är bland det sämsta som släppts.

Slutsats: Det mesta som kommer från IW stinker...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z390 CPU: i7 9700K H2O Kylning: Custom H2O Minne: Corsair Vengeance 3000Mhz 16Gb Grafik: EVGA GTX1080 FTW Diskar: Kingston A2000 M.2 NVMe 500Gb, Samsung 860 EVO 1Tb PSU: Cooler Master Silent Pro M2 1000w Chassie: NZXT 610 Phantom white Skärm: Acer Predator XB241YU 1440P

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

wtf är det för grafik den har :s? mw2 hare bättre ...

Ser konsolanpassat ut, tyvärr:/

Permalänk
Medlem

Det är patetiskt att det är så många som hatar på det här spelet när dem sett EN trailer...
Ni vet att IW inte är skaparna till detta?
Ni vet att Treyarch faktiskt lyssnar på communityn?
Trailern var på konsol, PC kommer att få DirectX 11.
Läs på lite innan ni dömer det, bara för att det är Cod så betyder det inte att det kommer floppa, köp inte spelet om du bara ska gnälla.

Tänker inte delta i det här forumet något mer.. går inte att övertala folk för att de fått en uppfattning som är fel.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av norowner:

wtf är det för grafik den har :s? mw2 hare bättre ...

Skrivet av iizhuuez:

Ser konsolanpassat ut, tyvärr:/

De sa i en intervju att PC kommer få DX11.

Ni kanske inte såg att trailern var på konsol?

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Försöker dom återskapa Battlefield 2142?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Såg rätt bedrövligt ut, det ända som förvånade mig att ett nytt Cod kommer så snart.

Antar att de satsar stenhårt på att bli nya Fifa-serien.

Vad de än gör så kommer miljoner av ungar köpa spelet sålänge det heter "Call of Duty:*något*". Cash floooow

Visa signatur

Case: Custom made: Chieftec Dragon Midtower
Motherboard: ASRock P67 Extreme 6 B3 CPU: Intel Core i5 2500k
GPU: 2x Sapphire Radeon HD5770 1GB CrossFire RAM: 8GB ( 2x4GB ) Corsair Vengeance DDR3 @1600 MHz
PSU:
Corsair TXV2 650W

Permalänk
Medlem

Är detta på riktigt? hahahahahah

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Sluta med "kidsen" grejen...va fan jag är snart 43 år...och jag har alla Cod och jag gillar dem alla!!!

Men denna verkade ha Terminatorstuk och det gillar jag inte...:(

Kanske skippar jag detta Codspel...

det är inte nån direkt nyhet att genomsnitts åldern på dom som spelar de nyare COD spelen är låg.

Skrivet av DannER:

IW är det nya EA kvantitet över kvalitet...

jag hoppas du skojar... ända sen Call of Duty 4 så har alla COD spel vart kvanitet före kvalitet.

Skrivet av ÖverKlockaN:

Tänker inte delta i det här forumet något mer.. går inte att övertala folk för att de fått en uppfattning som är fel.

och ändå posta du igen 1 minut senare

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

hittade samma buss och brandbil från cod 4 på några screenshots från spelet. gj

Permalänk
Medlem

Kan alla sluta prata om Cod 4, blir sjukt sugen på lite deagle havoc :(!

Permalänk
Medlem

Å herrejävlar vilken dålig trailer, inte allt för oväntat dock.

Permalänk
Skrivet av Pennybridgarn:

det kommer ha nåt extra i grafiken så som alla cods har fått så att de helt plötsligt kräver mycket mer
ps: sitter på en ganska dålig dator så ja märker av det "nya" i min fps då ja alltid måste sänka nånting nytt för o höja fpsen

eller så är det bara för att det är en konsoll port och har fått sämre tid för optimering varje år?

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk

Gillade Call of Duty när det kom ut. Även 2an. Black ops var ganska meh.

Hoppas detta blir bättre.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Njaa detta såg ganska lamt ut, gillar inte heller att det utspelar sig i framtiden heller! Jag gillade dock Black Ops 1

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Gillade Call of Duty när det kom ut. Även 2an. Black ops var ganska meh.

Hoppas detta blir bättre.

Jämför du Call of Duty 1 och 2 med Black Ops? xD
Eller menar du Modern Warefare 1 och 2?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Samma skrot ännu en gång. *YAWN*

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Ojojoj redan nu ser man hur många avundsjuka bf 3 spelare börjar snacka skit om black ops 2 hahaha joo grabbar det var ett år sen black ops kom ut o fotforande är det fler spelare som lirar black ops både på konsol o pc än vad det är som lirar bf 3 ....rätt kul faktiskt då bf3 tröttnade man på efter nån vecka men black ops lirar man än. Många klagar på grafiken i black ops men grafiken är inte allt det är känslan o den känslan lär bf3 aldrig ha eller jo kanske om nåt år ni får gärna gnälla på grafiken...men tempot o spelkänslan vinner i längden framför massa buggar o strul tråkigt för hur många av er kunde spela bf3 utan problem den första månaden..?? Läs i forumet så lär du hitta en hel del får inte igång bf3 , massa buggar o massa annat. Så hellre ge pengar för ett spel som är kul problemfritt o helt okej action än o stödja ett företag som dike som ger ut ett ofärdigt spel.....snacka om lura folk på pengar o jag vill lämna eller ge bort bf3, men vet ni vad?? Det går inte eftersom dike vill mjölka folk på pengar genom att lura var o en att man blir tvungen o köpa ett nytt spel/kod sen upptäcker man vilket bajs det är o där sitter man med skiten som man inte vill ha öööö mjölk mjölk nån???? O joo jag kör med ett gtx580 3gig i7 2600k 8 gig ram o så datorn dög till men synd att spelet va så dåligt gjort med massa buggar, ett ofärdigt spel helt enkelt....sooooo pllllzzzz shut upp
En Anna fråga som jag brukar fråga mig själv är om dice skulle vara amerikanskt företag o det andra svensk skulle folk gnälla lika mycke??? Naja det tror jag inte eftersom ett svenskt företag misslyckades så grovt o alla som har köpt o rustat upp datorerna för massa pengar inför bf3, självklart sitter ni där utan nån schas o varken ge bort eller byta sälja spelet så tror jag avundsjukan smyger sig på o då skitsnacket kommer fram psstt mw3 suger men ändå ROLIGARE än bf3 på många sätt o viss men bf3 är självklart snyggare det fattar vem som helst. Ni får gärna sitta där med ångest o försvara erat bf3 men jag vägrar säga att ett ofärdigt spel är okej att lura på barn o ungdomar o dom flesta runt 12

Visa signatur

I7-3930K/ 16 g 1600 mhz/ ASUS RAMPAGE IV BLACK ED/2x 780 ti SLI/ XFX Proseries Black Edition 1250W PSU/ SAMSUNG SSD 840 EVO 1TB/
Jag spelar på en Panasonic vt65 :-)
Konsol / xboz1 ( forza5,ryse,Cod )
Ps4 ( Bf 4,Fifa 14, Ac Black flag, Killzone)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ivek:

Ojojoj redan nu ser man hur många avundsjuka bf 3 spelare börjar snacka skit om black ops 2 hahaha joo grabbar det var ett år sen black ops kom ut o fotforande är det fler spelare som lirar black ops både på konsol o pc än vad det är som lirar bf 3 ....rätt kul faktiskt då bf3 tröttnade man på efter nån vecka men black ops lirar man än. Många klagar på grafiken i black ops men grafiken är inte allt det är känslan o den känslan lär bf3 aldrig ha eller jo kanske om nåt år ni får gärna gnälla på grafiken...men tempot o spelkänslan vinner i längden framför massa buggar o strul tråkigt för hur många av er kunde spela bf3 utan problem den första månaden..?? Läs i forumet så lär du hitta en hel del får inte igång bf3 , massa buggar o massa annat. Så hellre ge pengar för ett spel som är kul problemfritt o helt okej action än o stödja ett företag som dike som ger ut ett ofärdigt spel.....snacka om lura folk på pengar o jag vill lämna eller ge bort bf3, men vet ni vad?? Det går inte eftersom dike vill mjölka folk på pengar genom att lura var o en att man blir tvungen o köpa ett nytt spel/kod sen upptäcker man vilket bajs det är o där sitter man med skiten som man inte vill ha öööö mjölk mjölk nån???? O joo jag kör med ett gtx580 3gig i7 2600k 8 gig ram o så datorn dög till men synd att spelet va så dåligt gjort med massa buggar, ett ofärdigt spel helt enkelt....sooooo pllllzzzz shut upp
En Anna fråga som jag brukar fråga mig själv är om dice skulle vara amerikanskt företag o det andra svensk skulle folk gnälla lika mycke??? Naja det tror jag inte eftersom ett svenskt företag misslyckades så grovt o alla som har köpt o rustat upp datorerna för massa pengar inför bf3, självklart sitter ni där utan nån schas o varken ge bort eller byta sälja spelet så tror jag avundsjukan smyger sig på o då skitsnacket kommer fram psstt mw3 suger men ändå ROLIGARE än bf3 på många sätt o viss men bf3 är självklart snyggare det fattar vem som helst. Ni får gärna sitta där med ångest o försvara erat bf3 men jag vägrar säga att ett ofärdigt spel är okej att lura på barn o ungdomar o dom flesta runt 12

Styckeindelning är det som får vårt samhälle att gå runt, förstör inte detta nu.

Permalänk
Medlem

I hur kommer det sig att när jag o kompisarna lirar bf3 att man alltid är så överlägsen mot alla andra??? Men när bf spelare lirar black ops o mw så hör man alltid gnäll , oj det går för fort, oj jag dör hela tiden, oj vad hände där, oj jag han inte reagera öööö undrar varför hmmmmm

Sorry stavfel är på jobbet o ipad är skit skriva på speciellt om man tappat den o glaset är sönder men dice förblir alltid DIKE om ni inte förstår så skyll er själva helhet ha det nice peace!!!

Visa signatur

I7-3930K/ 16 g 1600 mhz/ ASUS RAMPAGE IV BLACK ED/2x 780 ti SLI/ XFX Proseries Black Edition 1250W PSU/ SAMSUNG SSD 840 EVO 1TB/
Jag spelar på en Panasonic vt65 :-)
Konsol / xboz1 ( forza5,ryse,Cod )
Ps4 ( Bf 4,Fifa 14, Ac Black flag, Killzone)

Permalänk
Medlem

Shop

Skrivet av Jyyhan:

Styckeindelning är det som får vårt samhälle att gå runt, förstör inte detta nu.

En av dom!! Noterat!!

Visa signatur

I7-3930K/ 16 g 1600 mhz/ ASUS RAMPAGE IV BLACK ED/2x 780 ti SLI/ XFX Proseries Black Edition 1250W PSU/ SAMSUNG SSD 840 EVO 1TB/
Jag spelar på en Panasonic vt65 :-)
Konsol / xboz1 ( forza5,ryse,Cod )
Ps4 ( Bf 4,Fifa 14, Ac Black flag, Killzone)

Permalänk

Black ops 2142?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av ÖverKlockaN:

Det är patetiskt att det är så många som hatar på det här spelet när dem sett EN trailer...
Ni vet att IW inte är skaparna till detta?
Ni vet att Treyarch faktiskt lyssnar på communityn?
Trailern var på konsol, PC kommer att få DirectX 11.
Läs på lite innan ni dömer det, bara för att det är Cod så betyder det inte att det kommer floppa, köp inte spelet om du bara ska gnälla.

Tänker inte delta i det här forumet något mer.. går inte att övertala folk för att de fått en uppfattning som är fel.

Like a sir!

Permalänk
Medlem

Vad många som gnäller här inne, ni kan ju inte döma spelet på EN trailer där dom inte ens visa riktigt gameplay.

Tror dom har resurser till att göra ett bra spel, stora spelföretag lanserar inte spel utan att tänka igenom. Vänta tills det kommer istället!

Permalänk
Medlem

Ser ut som en mix av bf2142 och homefront, men tillskillnad från mw3 så kommer jag nog testa spelet iaf om det är lika dåligt som bops1,mw2 och det jag har sätt av mw3 så skiter jag totalt på cod serien.

Vart tog gamla goda cod vägen?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ÖverKlockaN:

Ni får ursäkta mitt språk, men fy helvete vad alla här är meta och gnäller över grafiken på ett cod spel...

Som alla kanske vet så går inte Call of Duty efter utseende och istället för gameplay.

Om man jämför Infinity Ward mot Treyarch så kanske alla vet att Infinity Ward endast går efter att få ut ett spel och tjäna pengar, de anpassar sig för konsol och skiter fullständigt i communityn.
När man tittar på Treyarch så ser man då att med det första Black Ops så var det någorlunda anpassat för PC, de hade FOV inställning, vilket IW inte använder förutom på Cod4.
Treyarch lyssnar faktiskt på communityn och nu prövar de en ny grej, ett spel i nära framtid. Det är skapligt mycket bättre än att stanna kvar i samma tidsperiod som IW gjort med tre spel nu.

Och hur kan ni endast gnälla på grafiken.
Vänta på en gameplay trailer innan ni dömer spelet.

Herregud...

/Cod-fan sedan ettan.

minns du lanseringen av black ops? spelet var ospelbart i vadå, 2 veckor innan de rullade ut en patch?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Känns som den här tråden redan spåra ur på sida ett... får kontakta någon till att rensa upp lite.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Ge mig EN anledning till att köpa detta ens till grannens hund....

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Känns som den här tråden redan spåra ur på sida ett... får kontakta någon till att rensa upp lite.

Rensa upp folks åsikter? har inte Sverige yttrande frihet?

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Skrivet av ivek:

Ojojoj redan nu ser man hur många avundsjuka bf 3 spelare börjar snacka skit om black ops 2 hahaha joo grabbar det var ett år sen black ops kom ut o fotforande är det fler spelare som lirar black ops både på konsol o pc än vad det är som lirar bf 3 ....rätt kul faktiskt då bf3 tröttnade man på efter nån vecka men black ops lirar man än. Många klagar på grafiken i black ops men grafiken är inte allt det är känslan o den känslan lär bf3 aldrig ha eller jo kanske om nåt år ni får gärna gnälla på grafiken...men tempot o spelkänslan vinner i längden framför massa buggar o strul tråkigt för hur många av er kunde spela bf3 utan problem den första månaden..?? Läs i forumet så lär du hitta en hel del får inte igång bf3 , massa buggar o massa annat. Så hellre ge pengar för ett spel som är kul problemfritt o helt okej action än o stödja ett företag som dike som ger ut ett ofärdigt spel.....snacka om lura folk på pengar o jag vill lämna eller ge bort bf3, men vet ni vad?? Det går inte eftersom dike vill mjölka folk på pengar genom att lura var o en att man blir tvungen o köpa ett nytt spel/kod sen upptäcker man vilket bajs det är o där sitter man med skiten som man inte vill ha öööö mjölk mjölk nån???? O joo jag kör med ett gtx580 3gig i7 2600k 8 gig ram o så datorn dög till men synd att spelet va så dåligt gjort med massa buggar, ett ofärdigt spel helt enkelt....sooooo pllllzzzz shut upp
En Anna fråga som jag brukar fråga mig själv är om dice skulle vara amerikanskt företag o det andra svensk skulle folk gnälla lika mycke??? Naja det tror jag inte eftersom ett svenskt företag misslyckades så grovt o alla som har köpt o rustat upp datorerna för massa pengar inför bf3, självklart sitter ni där utan nån schas o varken ge bort eller byta sälja spelet så tror jag avundsjukan smyger sig på o då skitsnacket kommer fram psstt mw3 suger men ändå ROLIGARE än bf3 på många sätt o viss men bf3 är självklart snyggare det fattar vem som helst. Ni får gärna sitta där med ångest o försvara erat bf3 men jag vägrar säga att ett ofärdigt spel är okej att lura på barn o ungdomar o dom flesta runt 12

Nu skummade jag genom ditt inlägg då det var lite knepigt att läsa, styckeindelning är att föredra.

Men du säger att Dice släppte ett ofärdigt spel som var ospelbart första månaden? Det var ju exakt samma sak med CoD BLOPS. De med tvåkärniga CPU:er kunde ju inte spela spelet alls och det tog ju typ en månad för Treyarch att fixa det. Så att kalla BF3 ofärdigt och samtidigt prisa CoD skriker ju fanboy.

Jag har lagt ner mer än 100h i varje CoD spel (förutom CoD 1 då jag bara spelade SP och MW3 för att det saknade tillräckligt med updates för att vara värt att spela istället för Cod4, blops eller mw2 som förövrigt var det sämsta av de senaste för PC) och ska säga att till PC så har alla spel efter COD 4 varit väldigt buggiga. MW2 slutade de släppa uppdateringar helt efter att större delen av folket lämnade IW så ajöss med dedikerade servrar och framtida patcher och släng in en massa map packs istället! BLOPS hade ju som sagt att det var ospelbart för många. MW3 orkar jag inte gå in på men vad jag har hört och det lilla jag testat så är det inte värt att ha om man har tidigare CoD spel.

Och sen tar du upp om spelkänsla, att CoD har mycket bättre spelkänsla än BF3. Det är fullkomligt personligt. Samma sak som att jag föredrog Quake över CS, dock är bägge rikigt bra men jag gillade mer spelkänslan i Quake och diverse mods som Urban Terror. Snabbare action med mer rörelse. Nu kan man ju tro att jag skulle då gilla CoD mer än BF3 om man kollar på Quake/CS jämförelsen men så är inte fallet! Jag föredrar BF3 mycket mer då jag personligen tycker att spelkänslan är mycket bättre. I BF3 är det mindre bullshit och inte så mycket den som ser den andra först vinner. Bättre lagspel och vapnena känns mycket mer "verkliga" och inte en massa sniper rilfes som används i close quarters och quickscopar (har gjort det själv, blir ju lite som ett måste när alla andra använder det).

Vill även tilläga att jag har spelat ganska jämnt mycket BF och CoD. Mycket mer förbättringar mellan varje BF spel jämfört med CoD. Bägge har sina fördelar. CoD är bra arkadshooter. BF3 är bättre för de som vill ha lite mer lagspel och "realism". Har inte så mycket mer att säga.

Peace out!

EDIT: On topic: Trailern såg helt ok ut. Gillar Treyarch då de bryr sig mer om communityn än nuvarande IW. Black Ops fick ju dedikerade servrar och de släppte ju uppdateringar (tog lite lång tid men ändå). Framtid är ju ett nytt steg i CoD-serien! De tar steget från "generic fps-shooter", lite som IW gjorde med CoD 4 och lämnade WWII stilen. Grafiken är ju inte på topp, de använder väl fortfarande id Tech 3 motorn (tweakad) men det är väl för att kunna köra det på konsol. Jag ser faktiskt någorlunda fram emot Black Ops 2 och hoppas att det blir bra och mycket nyheter.

Visa signatur

Speldator: MSI Z170 Krait Gaming | Intel i7 6700K | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3070 VISION OC | 1TB NVMe | Corsair TX 750W | NZXT Switch 810 White | Tangentbord: KBD67 Lite R4 Box Jade | Ducky Premier DK9008P MX Green | Pok3r White Nordic MX Clear