Diablo 3 Release date!

Permalänk
Medlem

Så dom har inte tänkt släppa med PvP arena och liknande, men någon som hört när dom kommer lägga till detta?

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

När det är testat och klart. Räkna med ett par månader efter release.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

När det är testat och klart. Räkna med ett par månader efter release.

Det sög ju =( ingen ide att köpa förrän efter sommaren då =( får hoppas på GW2 beta istället

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Medlem

gillar vissa som diskuterar om ah i d3, att det kommer svämma över med saker som kommer vara billiga för det blir så mkt av dom.ja igentligen ska det bli så på riktigt iaf..men i spelet vill alla tjäna så mkt pengar så det blir väl som i wow..lvl1 prylar för flera hundra tusen guld typ..elr vad tror ni?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Hur blev de med xbox release nu igen? Finns de något datum för det?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

gillar vissa som diskuterar om ah i d3, att det kommer svämma över med saker som kommer vara billiga för det blir så mkt av dom.ja igentligen ska det bli så på riktigt iaf..men i spelet vill alla tjäna så mkt pengar så det blir väl som i wow..lvl1 prylar för flera hundra tusen guld typ..elr vad tror ni?

Fast å andra sidan är det troligtvis bara riktigt bra items som kommer sälja bra (iaf om man kollar RMAH) och vad gäller att AH floodas av dyra level 1 items så är det ju bara att när man söker på items så lägger man in vilken level de items man söker efter skall ha

Skrivet av TroNi:

Hur blev de med xbox release nu igen? Finns de något datum för det?

Det är inte ens bekräftat av Blizzard att det över huvudtaget ska komma så nej det finns inget datum.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Blir det natt mellan måndag tisfdag eller tisdag-onsdag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av TiasE:

Fast å andra sidan är det troligtvis bara riktigt bra items som kommer sälja bra (iaf om man kollar RMAH) och vad gäller att AH floodas av dyra level 1 items så är det ju bara att när man söker på items så lägger man in vilken level de items man söker efter skall ha

Det är inte ens bekräftat av Blizzard att det över huvudtaget ska komma så nej det finns inget datum.

Blizzard har väll sagt att dom ska släppa diablo 3 som tv-spel? dom hade väll köpt ett team bara för att programera spelet så det skulle funka som tv-spel

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Blizzard har väll sagt att dom ska släppa diablo 3 som tv-spel? dom hade väll köpt ett team bara för att programera spelet så det skulle funka som tv-spel

De har sagt att de vill släppa det till konsoll men de har inte bekräftat att det kommer, men det lär göra det eftersom det gjorts så konsollvänligt samt att de som du säger tagit in folk just för konsoller.
Dock ska man ju inte vara säker på att det kommer förens de faktiskt går ut med det officiellt, det mest officiella som finns om saken just nu är en av deras community managers som sagt att ja det kommer vilket sedan dementerats av Blizzard med följande ord:

Skrivet av Blizzard:

"Bashiok's response on Twitter was intended as a confirmation that we're actively exploring the possibility of developing a console version of Diablo 3, as we've mentioned in the past," reads Blizzard's statement on the matter. "This is not a confirmation that Diablo 3 is coming to any console platform."

"Our focus right now is on finishing the PC/Mac version of Diablo 3 and making sure it's a worthwhile successor to the Diablo series."

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cookie_monster:

Blir det natt mellan måndag tisfdag eller tisdag-onsdag

Skickades från m.sweclockers.com

Om du menar vilken natt de butiker(webhallen & gamestop) har nattöppet har öppet för att sälja spelet, så är det natten mellan mnåad-tisdag.

Permalänk
Skrivet av Krass:

Om du menar vilken natt de butiker(webhallen & gamestop) har nattöppet har öppet för att sälja spelet, så är det natten mellan mnåad-tisdag.

ok, funderar på att lägga in lite semester

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av cookie_monster:

ok, funderar på att lägga in lite semester http://i48.tinypic.com/k9fl8n.gif

Några dagars semester kan man allt unna sig för D3

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Ska ta ledig den veckan Eller ja ons och fre. Torsdagen är en helgdag.

Permalänk
Medlem

Nu kommer Diablo 3 äntligen:D

Tja alla kära forumkamrater:D

Den 15/5-2012 kommer Diablo 3: http://eu.battle.net/en/int?r=d3
Hmm... som säkert alla andra har sett redan:D

Hur ser intresset ut på detta forum till att börja spela Diablo 3?
Roligt å se hur många som kommer spela det, ifall man skall lägga tid på det på en gång.
Någon som spelat betan? Skulle gärna vilja veta vad ni tyckte om spelet:D

MVH Wolper

Permalänk

Vaaa?, är inte det här en månad gamla nyheter, minst?

Permalänk
Medlem

Tråden är gammal om du inte sett det

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av wolper:

Tja alla kära forumkamrater:D

Den 15/5-2012 kommer Diablo 3: http://eu.battle.net/en/int?r=d3
Hmm... som säkert alla andra har sett redan:D

Hur ser intresset ut på detta forum till att börja spela Diablo 3?
Roligt å se hur många som kommer spela det, ifall man skall lägga tid på det på en gång.
Någon som spelat betan? Skulle gärna vilja veta vad ni tyckte om spelet:D

MVH Wolper

hahahaha godmorgon:) trevligt att du ropar ut det men troligen så vet dom flesta redan om det sen en bra tid tillbaka då den här tråden startades om just release datumet i första posten o det gått 3sidor:) så prova att alltid kolla igenom i början på trådar så du hänger med innan du skriver nått

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

hahahaha godmorgon:) trevligt att du ropar ut det men troligen så vet dom flesta redan om det sen en bra tid tillbaka då den här tråden startades om just release datumet i första posten o det gått 3sidor:) så prova att alltid kolla igenom i början på trådar så du hänger med innan du skriver nått

Fast jag tycker de är helt OK ändå, den här nyheten får man ropa ut i extas hur mång gånger man vill. Jag hoppas stå om 10 år och ropa "För tio år sedan den 15 maj släpptes det ÄNTLIGEN!!" och tagga tagga tagga!

För många forumtroll här som vill att det inte skrivs något alls i forumet längre. Vad är de för forum om man inte längre får skriva i det
Och även om han nu var lite sen med att få nyheten, vad vet ni om anledningen till det? Han kanske vart utomlands och faktiskt just fått sin första möjlighet att faktiskt få veta. Who knows. Ja inte ni i alla fall.

Sluta påpeka allt som andra stackars användare gör fel, det finns det moderatorer för. Anmäl inlägget om ni tycker de är så gräsligt att ni måste kommentera det istället

Sist men inte minst, va också JÄVLIGT glada att fan den 15 maj släpps diablo3!!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Skrivet av TroNi:

Fast jag tycker de är helt OK ändå, den här nyheten får man ropa ut i extas hur mång gånger man vill. Jag hoppas stå om 10 år och ropa "För tio år sedan den 15 maj släpptes det ÄNTLIGEN!!" och tagga tagga tagga!

För många forumtroll här som vill att det inte skrivs något alls i forumet längre. Vad är de för forum om man inte längre får skriva i det
Och även om han nu var lite sen med att få nyheten, vad vet ni om anledningen till det? Han kanske vart utomlands och faktiskt just fått sin första möjlighet att faktiskt få veta. Who knows. Ja inte ni i alla fall.

Sluta påpeka allt som andra stackars användare gör fel, det finns det moderatorer för. Anmäl inlägget om ni tycker de är så gräsligt att ni måste kommentera det istället

Sist men inte minst, va också JÄVLIGT glada att fan den 15 maj släpps diablo3!!

Faat nu råkar ju topic han svarade i heta just "diablo 3 release date" och OP handla om exakt att release date är 15 maj. Någon stans måste man ju dra gränsen... lol

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej allesammans!

Är ny på forumet men jag läser här rätt ofta! Är som många andra supertaggad inför diablo 3!

Har dock en fundering som oroar mig... Jag har förbeställt ett "hardcopy" av spelet men tänkte att det kunde vara skoj att ladda ner det i förtid via någon av de länkar som finns ute på nätet. Dessvärre går ej detta då jag får upp meddelandet att "tracker not responding", och vad jag förstår beror det troligtvis på att portarna i routern inte är öppna. Har försökt lösa detta men har insett att detta inte kommer gå eftersom uppkopplingen jag tänkt spela på är jobbets Har tidigare haft problem att ladda ner torrents och misstänker att det är samma anledning. Min fråga är om dessa portar måste vara öppna för att "spela" diablo 3 om jag installerar det från skivan jag kommer att få med posten? Och att eventuella patchar och liknande får jag ladda ner på andra uppkopplingar och föra över med usb...?

Tacksam vid svar!

Erik

Permalänk
Visa signatur

i5 3570k | Asus P8Z77-V PRO | Asus Radeon HD 7850 2GB | Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Antec P280 | Antec Kuhler H2O 620 CPU-Kylare | Antec EA-500 500W | CORSAIR FORCE SERIES 3 2.5" 60GB SSD

Permalänk
Medlem

wow, hur lyckades du med det? (kan vara med lite sarkasm..)

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Någon som vet exakt när dom släpper in folk i spelet? Är det 00:01 natten till onsdagen eller?

För övrigt har man unnat sig 6 dagar ledigt från jobbet för att slira, i'm so hyped I think I'm gonna die!

Permalänk
Medlem
Skrivet av guldarn:

Någon som vet exakt när dom släpper in folk i spelet? Är det 00:01 natten till onsdagen eller?

För övrigt har man unnat sig 6 dagar ledigt från jobbet för att slira, i'm so hyped I think I'm gonna die!

Jösses driver du? Ägna hälften av tiden det tog att skapa denna post till att söka på google så hittar du svar på din fråga-.- Helt omöjligt att missa

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Exampa:

Jösses driver du? Ägna hälften av tiden det tog att skapa denna post till att söka på google så hittar du svar på din fråga-.- Helt omöjligt att missa

Jösses driver du? Ägna hälften av tiden det tog att skapa denna post till att svara på frågan istället -.- Helt möjligt att göra!

kl 00.01 så kommer du kunna logga in på spelet!
Diablo 3 Europe region unlock full screen countdown

Källa

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Jösses driver du? Ägna hälften av tiden det tog att skapa denna post till att svara på frågan istället -.- Helt möjligt att göra!

kl 00.01 så kommer du kunna logga in på spelet!
Diablo 3 Europe region unlock full screen countdown

Källa

Visste att någon skulle dra samma grej. Men visst, fortsätt hjälp folk med frågor som kommit upp 1000000 ggr tidigare så kommer dom nog till slut lära sig att tänka själva, bra jobbat!

Vilket datum släpps spelet btw? hjäälp

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Exampa:

Visste att någon skulle dra samma grej. Men visst, fortsätt hjälp folk med frågor som kommit upp 1000000 ggr tidigare så kommer dom nog till slut lära sig att tänka själva, bra jobbat!

Vilket datum släpps spelet btw? hjäälp

jag förstår dig till 100% men vissa orkar inte använda google(fråga mig inte varför, går tusen gånger snabbare att söka på google än att skriva frågan på ett forum) och dom kommer alltid finnas, antingen ignorerar man frågan eller bara svarar blir en trevligare atmosfär då!
jag kanske lät lite dryg i min kommentar och det ber jag om ursäkt för, det var ett omoget drag av mig. men vill bara att sweclockers ska vara en trevlig sida! hoppas du förstår!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

För att förtydliga så är det natten till tisdag kl 00.01 CEST (Centrals European summer time, dvs 00.01 svensk tid) EU-servrarna öppnar. Eu-regionen får alltså spela tidigare än Syd och Nordamerika

Permalänk
Medlem

Ganska hundra på att jag kommer få mitt Diablo 3 på Måndag från webhallen

Onsdag - Extremt många som beställt
Röd dag på Torsdagen
Fredag - Fortfarande många som beställt
övertid på lördag

Jag har aldrig fått WoW på release dagar.. alltid fått vänta 1-2 dagar =<.. men men, hoppas jag får en bra torsdag

Permalänk
Medlem

Jag har inte följt detta alls.
Ni som förbeställt och andra som har koll på stora relaser: Finns det någon chans att man kan hitta spelet att köpa i någon butik eller så veckan eller veckorna efter release? Eller kommer spelet ta slut direkt pga. alla förbeställningar? Hur länge måste man vanligtvis vänta då?

Tack på förhand,