Permalänk

WAVE - Söker infanterist.

Team.WAVE söker infanterist(er) efter diverse omständigheter och problematik. Namnet på laget är fortfarande okänt men det är ändå innehållet som räknas.

Målet med laget är att lägga sig på en hög nivå, åka iväg på diverse LAN turneringar med In Waves i ryggen, och inte bara sitta hemma och lira online cupper. För det krävs tid och spelare med potential och viljan att lägga ner den på spelandet. Så som vi lirat har varit Söndag->Torsdag , 19.15(30) -> X. Tanken är att fortsätta så framöver.

Planen lyder då såhär.
Jag kommer endast vara med i uppstarten, det finns ingen tanke att gå in och spela lika mycket som jag gjorde förr då diverse saker har förändrats som då gör att jag måste prioritera annat framför det. När vi har 4 spelare som är stadiga med varandra och vi utvecklas för var dag som går så kör jag som en manager 100%, jag gör basic stuff som laget kräver. Eftersom jag har den blivande organisationen att tänka på samtidigt så måste jag lägga tripp-trapp-trull, men vill ändå på ett eller annat sätt vara delaktig i laget.

Vi kommer inte ta in spelare som har lite av något, antingen ska det sitta eller så sitter det inte. Jag kommer inte tvinga någon att prata under match, det ska vara en självklarhet och ska sitta i som standard. På samma gång ska du kunna spela för egen del, ta egna initiativ som stärker laget och på samma gång anpassa dig efter andra. Analysera spelet helt enkelt. Aim är en självklarhet och något du tränat upp själv på egen hand.

--------------

Känner du dig träffad? Hör av dig snarast möjligt.

www.inwaves.se

Mail: Tastyandy@inwaves.se
Pluton: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241251665...

Prio #1 mode: 5x5, CQ.

Ses på fältet, hörs på Ts!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Hmmm

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul o köra lite, har jag vad som krävs?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Atylios/stats/32...

Visa signatur

|i5 2500k @ 4.6 Ghz|GeForce 560Ti|Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE||Creative SB X-Fi EXTREME GAMER| SteelSeries 7H|

Permalänk
Medlem

Men bf3 är väll inte esport ännu?

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prynne:

Men bf3 är väll inte esport ännu?

Finns väl några tävlingar?

Permalänk
Medlem

Det finns rätt många klaner som spelar faktiskt. Avsaknaden av spectator mode gör dock att detta i nuläget inte intresserar den vanliga spelaren utan klanscenen blir rätt "instängd" och är för sig själv. Finns en del onlinetuneringar och stegar som man kan spela. Frankrike som exempelt har många stora LAN med mycket prispengar. Därav har dom också många och bra lag. Det beror helt och hållet på vad som satsas på. Med ett spectator mode och en lyckad dreamhacktunering så tror jag spelet ändå kan nå en liten längre bit i esportvärlden.

Lite offtopic men kände att jag hade lite att fylla i. Lycka till med sökandet, har pangat med er på public och ni skjuter bra!