FoS för att man fick closed beta invite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Ditt exempel har samma problem som det som gjordes ovan (om drops). Det som betatestarna får är symboliskt och har inget värde för spelet. Drops har ett enormt värde för spelet (det är kärnan i vad som får Diablo att hålla i längden) och pengar är det allra mest centrala med varför de flesta arbetar.

Ditt exempel skulle vara mer relevant om poängen var att chefen satte upp ett litet klistermärke på de deltagande personernas kontorsdörrar. Och inte ens då är det helt passande för den som sade att det inte skulle vara några in-game rewards var inte samma person som hade hand om det hela och det rörde sig om ett fel i kommunikationen.

Att överdriva exempel är ett bra sätt att få ens argument att få mindre genomslagskraft.

Point is.
De sade en sak och gjorde något annat. Därav är folk arga.
Kan man inte förstå det. Ja. Då kanske man ska ta och fundera vad man själv tycker om man satt i sitsen att det var något man tyckte var viktigt.

Att ni inte tycker det är viktigt, gör inte saken bättre för de som bryr sig.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Point is.
De sade en sak och gjorde något annat. Därav är folk arga.
Kan man inte förstå det. Ja. Då kanske man ska ta och fundera vad man själv tycker om man satt i sitsen att det var något man tyckte var viktigt.

Att ni inte tycker det är viktigt, gör inte saken bättre för de som bryr sig.

Jag sade inte att det inte kan vara viktigt för någon men jag kan aldrig tänka mig att någon någonsin kommer tycka det är lika viktigt som drops eller rena pengar (som uppgår till tusentals kronor per år), vilket är min poäng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Jag sade inte att det inte kan vara viktigt för någon men jag kan aldrig tänka mig att någon någonsin kommer tycka det är lika viktigt som drops eller rena pengar (som uppgår till tusentals kronor per år), vilket är min poäng.

Ok.
Antog helt enkelt att du var ännu en av "the haters haters" ^^

Men ja, det håller jag helt med om. Men jag förstår helt klart varför folk är förbannade på Blizzard över detta.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Att spel kan väcka så mycke känslor.. helt sjukt.
Läste igenom tråden i länken ett tag men shit va folk är griniga...

Folk är så sjukt själviska! Beta-testarna fick en liten avskedsgåva och folk blir upprörda.

Barnsligt beteend!
FoS har aldrig varit tänkt som archivments.. dom är där för att visa vad man har varit med om med tiden, Att de som beta-testade fick ett litet eblem där de står att dom betatestade kan ju inte vara så farligt. med eller utan tar FoS inte bort de faktum att de har beta testat.

Inte häller ger de dem någon fördel i spelet. precis som blizzard sa innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emahex:

Att spel kan väcka så mycke känslor.. helt sjukt.
Läste igenom tråden i länken ett tag men shit va folk är griniga...

Folk är så sjukt själviska! Beta-testarna fick en liten avskedsgåva och folk blir upprörda.

Barnsligt beteend!
FoS har aldrig varit tänkt som archivments.. dom är där för att visa vad man har varit med om med tiden, Att de som beta-testade fick ett litet eblem där de står att dom betatestade kan ju inte vara så farligt. med eller utan tar FoS inte bort de faktum att de har beta testat.

Inte häller ger de dem någon fördel i spelet. precis som blizzard sa innan.

Återigen. Så har du helt missat varför folk är arga.

De får specifika in-game stuff. Som de inte skulle få.
Det vill säga. De "ljög".
Sedan så fick de ett sigil.

Därav folks rage.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Återigen. Så har du helt missat varför folk är arga.

De får specifika in-game stuff. Som de inte skulle få.
Det vill säga. De "ljög".
Sedan så fick de ett sigil.

Därav folks rage.

Oh bu hu, sluta vara en sån drama queen! De ljög? Aa, de är ju troligt att de från början tänkte att de skulle ge bort dessa helt meningslösa gåvorna till de som testade betan men DE LJÖG för att jävlas med fansen endast i syfte att göra dem besvikna! Eller så kan det vara så att de hade annat att tänka på från början, tex att fixa klart spelet, och de på senare tid ändrar sig och vill göra något snällt för alla de som ställde upp för dem med bla servertester och dylikt. There's just no pleasing you

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

Oh bu hu, sluta vara en sån drama queen! De ljög? Aa, de är ju troligt att de från början tänkte att de skulle ge bort dessa helt meningslösa gåvorna till de som testade betan men DE LJÖG för att jävlas med fansen endast i syfte att göra dem besvikna! Eller så kan det vara så att de hade annat att tänka på från början, tex att fixa klart spelet, och de på senare tid ändrar sig och vill göra något snällt för alla de som ställde upp för dem med bla servertester och dylikt. There's just no pleasing you

Snälla du.
Det enda jag har sagt är att de sade en sak och de gjorde en annan.
Jag bryr mig inte mer än att jag kan se varför folk är arga.
Men jag antar att du var i CB, och saknar empati som vilken annan normal människa?

Och om de ska ge saker till de som hjälpte till med "servertester" så borde OB folket också få. Fail in logic?

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Återigen. Så har du helt missat varför folk är arga.

De får specifika in-game stuff. Som de inte skulle få.
Det vill säga. De "ljög".
Sedan så fick de ett sigil.

Därav folks rage.

Gör väl iofs ingen skillnad, var man inte med om betan så hade man inte fått något även om de sagt att man skulle fått det från början.

Bojkotta Diablo om det är så illa. Finns större problem i världen än en FoS som ni ändå inte hade fått om de nu sagt den hade varit med från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Snälla du.
Det enda jag har sagt är att de sade en sak och de gjorde en annan.
Jag bryr mig inte mer än att jag kan se varför folk är arga.
Men jag antar att du var i CB, och saknar empati som vilken annan normal människa?

Och om de ska ge saker till de som hjälpte till med "servertester" så borde OB folket också få. Fail in logic?

För att citera dig: Fail in logic?

Stängda betor är till för tester medans öppna betor är mer en PR-grej, att locka osäkra köpare osv.
Klart jag är en CB! Jag är alltid CB;) Men gör det mig till en empatilös människa? Återigen för att citera dig: Fail in logic? Jag har empati för många; folk som har skadat sig, folk som har förlorat nära o kära eller som bara svälter... de människorna har jag empati för. Folk som inte får FoS och ett sigil i ett datorspel... Neeee, de har jag ingen empati för och jag tycker inte att jag behöver skämmas över det!

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att ingen moderator låst denna tråd än?
Den spårade ju redan på första sidan.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

För att citera dig: Fail in logic?

Stängda betor är till för tester medans öppna betor är mer en PR-grej, att locka osäkra köpare osv.
Klart jag är en CB! Jag är alltid CB;) Men gör det mig till en empatilös människa? Återigen för att citera dig: Fail in logic? Jag har empati för många; folk som har skadat sig, folk som har förlorat nära o kära eller som bara svälter... de människorna har jag empati för. Folk som inte får FoS och ett sigil i ett datorspel... Neeee, de har jag ingen empati för och jag tycker inte att jag behöver skämmas över det!

Syftade mer på hur du skrev. Var väldigt aggressivt och minst sagt obetänksamt.

Med det sagt. Så bryr jag mig inte direkt om det. Även om jag får ännu lite mindre tillit till Blizzard efter ännu ett "sista minuten fail".

Skrivet av Tyrken:

Gör väl iofs ingen skillnad, var man inte med om betan så hade man inte fått något även om de sagt att man skulle fått det från början.

Bojkotta Diablo om det är så illa. Finns större problem i världen än en FoS som ni ändå inte hade fått om de nu sagt den hade varit med från början.

Jag har aldrig sagt att jag tänker bojkotta D3.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

För att citera dig: Fail in logic?

Stängda betor är till för tester medans öppna betor är mer en PR-grej, att locka osäkra köpare osv.
Klart jag är en CB! Jag är alltid CB;) Men gör det mig till en empatilös människa? Återigen för att citera dig: Fail in logic? Jag har empati för många; folk som har skadat sig, folk som har förlorat nära o kära eller som bara svälter... de människorna har jag empati för. Folk som inte får FoS och ett sigil i ett datorspel... Neeee, de har jag ingen empati för och jag tycker inte att jag behöver skämmas över det!

Kan bara hålla med, även fast du är Örebroare. ;P
Var iofs också i CB så grattis mig.

Kan bara jämföra detta min min son på 2 år, han får blir jättearg och ledsen om han inte får med sin Cars-keps eller fotboll när vi ska gå ut, detta för att han bestämt tycker han ska ha det. Skillnaden är väl att han kommer över det efter någon minut när han får göra något annat roligt. Förhoppningsvis kommer ni över detta också, annars finns det alltid psykologer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrken:

Kan bara hålla med, även fast du är Örebroare. ;P
Var iofs också i CB så grattis mig.

Kan bara jämföra detta min min son på 2 år, han får blir jättearg och ledsen om han inte får med sin Cars-keps eller fotboll när vi ska gå ut, detta för att han bestämt tycker han ska ha det. Skillnaden är väl att han kommer över det efter någon minut när han får göra något annat roligt. Förhoppningsvis kommer ni över detta också, annars finns det alltid psykologer.

Är igentligen inte Örebroare, pluggade bara där nått år och har glömt ändra bostadsort... lite off topic
Men håller med dig om att många blir griniga över patetiska saker. Achievementet visar bara att vi har spelat CB och sigilet kommer säkerligen inte vara snyggt nog att användas ^^

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Återigen. Så har du helt missat varför folk är arga.

De får specifika in-game stuff. Som de inte skulle få.
Det vill säga. De "ljög".
Sedan så fick de ett sigil.

Därav folks rage.

Tycker det är en tolkningsfråga, jag har inte sätt blizzard post där de säger att däbetatestare inte ska få något. Men jag antar att det dom menade att betatestarna inte skulle få någon fördel över de som inte betateatade.

Men åter igen tycker jag det har ringa betydelse, tror inte fler hade velat betatestat bara för att man fick en fos. Så vad gör de för skillnad, man behöver inte göra ett aktivt val att känna sig lurad av blizzard. Var glad för dem som fick en fos istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av emahex:

Tycker det är en tolkningsfråga, jag har inte sätt blizzard post där de säger att däbetatestare inte ska få något. Men jag antar att det dom menade att betatestarna inte skulle få någon fördel över de som inte betateatade.

Men åter igen tycker jag det har ringa betydelse, tror inte fler hade velat betatestat bara för att man fick en fos. Så vad gör de för skillnad, man behöver inte göra ett aktivt val att känna sig lurad av blizzard. Var glad för dem som fick en fos istället

Problemet var ju dock att de sade i klar text att beta testarna inte skulle få med NÅGOT alls till retail.
Därav folks rage.

Sen att folk som är flaggade till betan får en FoS och Sigil UTAN att ens behövt ladda ner och testat spelet ens gör det inte bättre.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Tack alla för underbart rolig lördagsmorgon-läsning, nu har jag nånting att tänka tillbaks på varje gång jag ser min FoS !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Problemet var ju dock att de sade i klar text att beta testarna inte skulle få med NÅGOT alls till retail.
Därav folks rage.

Sen att folk som är flaggade till betan får en FoS och Sigil UTAN att ens behövt ladda ner och testat spelet ens gör det inte bättre.

Hörru, nu har jag försökt att googla efter det du säger och jag hittar inte det inte någonstans så jag vill gärna att du backar upp dina uttalanden med en källa från Blizzard själva! Det närmsta jag hittade var detta och det kan hända att du likt många andra har misstolkat allt ihop.
"Will the progress I make during the beta test carry over when the game launches?
No, the purpose of the beta test is to ensure that the game and hardware infrastructure are ready to go as soon as possible. The main benefit of participating is being able to be among the first to play the game extensively prior to release. However, everyone will start on equal footing once the game is launched.
"
http://us.blizzard.com/en-us/company/events/diablo3-announcem...

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

Hörru, nu har jag försökt att googla efter det du säger och jag hittar inte det inte någonstans så jag vill gärna att du backar upp dina uttalanden med en källa från Blizzard själva! Det närmsta jag hittade var detta och det kan hända att du likt många andra har misstolkat allt ihop.
"Will the progress I make during the beta test carry over when the game launches?
No, the purpose of the beta test is to ensure that the game and hardware infrastructure are ready to go as soon as possible. The main benefit of participating is being able to be among the first to play the game extensively prior to release. However, everyone will start on equal footing once the game is launched.
"
http://us.blizzard.com/en-us/company/events/diablo3-announcem...

Precis. Equal footing, The main benefit.
Sen även denna där det står att folk som inte ens testat spelet eller hjälpt till för fem öre får den utan att förtjäna den i de flestas ögon.
Därav folks rage.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3980868668#1

Vad är det att misstolka där? Det står inget om att de ska få något för att testa betan. Eller ens att de inte behöver testa för att få något.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Det är en FoS, man startar på "equal footing", du har inga fördelar. Inte ens fler achievementpoints då FoS saknar detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tyrken:

Det är en FoS, man startar på "equal footing", du har inga fördelar. Inte ens fler achievementpoints då FoS saknar detta.

Jag vet.
Du har dock ett sigil som du kanske inte har gjort något för alls. Tex. inte ens testat betan.

Hur många gånger måste jag förklara att folk är arga över detta?

De sade en sak. Gör en annan. Folk är arga.

Jag har sagt att jag själv inte direkt bryr mig om detta. Men jag förstår att folk är arga.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk

Man kan ju ha vunnit sin Beta-key också.
(Tack SweC för det!)

Men kan hålla med att det är väldigt skumt att Blizzard införde detta nu. Men oavsett så hade jag inte brytt mig även om jag inte haft betan.
(Även fast jag gillade samla FoS i WoW) Så känns det inte lika med achis i WoW <-> D3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holydwarf:

Man kan ju ha vunnit sin Beta-key också.
(Tack SweC för det!)

Men kan hålla med att det är väldigt skumt att Blizzard införde detta nu. Men oavsett så hade jag inte brytt mig även om jag inte haft betan.
(Även fast jag gillade samla FoS i WoW) Så känns det inte lika med achis i WoW <-> D3.

Jo. Precis.
Så länge man använt sin key till att faktiskt bidra till spelet så är det ju bra.
Men just att de ger bort FoS och Sigil till ALLA som vart flaggade. Även om de sket i att installera in spelet och testa det, så är det väldigt skumt, tycker jag och ett gäng andra.

Men ja, achievements och FoS är verkligen inte allt.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Jag vet.
Du har dock ett sigil som du kanske inte har gjort något för alls. Tex. inte ens testat betan.

Hur många gånger måste jag förklara att folk är arga över detta?

De sade en sak. Gör en annan. Folk är arga.

Jag har sagt att jag själv inte direkt bryr mig om detta. Men jag förstår att folk är arga.

Egentligen är det ju en struntsak. Men börjar man tänka på principer kan plötsligt struntsaker bli stora och viktiga. T.ex om någon ljuger eller lovar något som det visar sig att de inte kan hålla. Vissa blir då arga på grund av principen och det spelar ingen roll hur oviktigt eller obetydligt det är i praktiken.

Permalänk
Medlem

awwwww yeah kommer få den , men vad spelar det för roll igentligen? inget jag bryr mig över direkt

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

wow, det finns verkligen folk till allting...
@ Azoicer
"However, everyone will start on equal footing once the game is launched" dementerar ditt påstående om att Blizzard skulle ha ljugit. De har inte sagt att folk skulle få något, de har heller inte sagt att testarna inte skulle få något. Läser du bara innantill så borde du fatta att de som testar inte kommer ha något fördel mot de andra spelarna när spelet släpps! Ett achievement som ger 0 poäng är ingen fördel, inte heller ett sigil PUNKT!!!! Så det finns ingen som helst anledning till att förstå varför folk är arga! Kan ingen moderator låsa den här tråden nån gång, den var onödig från början...

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

Detta är ju fan skit så de som fick komma med i betan fick inte bara spela Diablo 3 flera månader utan de får dessutom ett FOS så att de som inte hade vidrigt med tur aldrig kan få och därför aldrig få helt 100% complete. De flesta som fick beta keys har ju dessutom lagt under 20 timmmar på att få den.
Vill bara säga att jag tror jag lagt säkert 40 timmar letande efter en beta key i månaden utan att få en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shelldor:

Detta är ju fan skit så de som fick komma med i betan fick inte bara spela Diablo 3 flera månade utan de får dessutom ett FOS så att de som inte hade vidrigt med tur kan få och därför aldrig få helt 100% complete
Vill bara säga att jag tror jag lagt säkert 40 timmar letande efter en beta key i månaden utan att få en.

Man får 100% complete ändå, FOS räknas inte med, har aldrig räknats med. I WoW finns det mongo FOS, som att man varit på blizzcon osv. Whinade ni om att det var FOS för sånt också?

Permalänk
Medlem

Med blizzcon visste alla att de skulle få FOS och ifall man verkligen ville så gick det ju samma går ju tyvärr inte att såga om detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

wow, det finns verkligen folk till allting...
@ Azoicer
"However, everyone will start on equal footing once the game is launched" dementerar ditt påstående om att Blizzard skulle ha ljugit. De har inte sagt att folk skulle få något, de har heller inte sagt att testarna inte skulle få något. Läser du bara innantill så borde du fatta att de som testar inte kommer ha något fördel mot de andra spelarna när spelet släpps! Ett achievement som ger 0 poäng är ingen fördel, inte heller ett sigil PUNKT!!!! Så det finns ingen som helst anledning till att förstå varför folk är arga! Kan ingen moderator låsa den här tråden nån gång, den var onödig från början...

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4662356834?page=1

Där har du! Bashiok säger att de som spelade closed beta inte kommer ha några extra achivs vid release.

Fö. så spelar det inte någon roll för mig. Men kan förstå att somliga är arga. ("its a game you virgins!" herp)

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B

Permalänk
Medlem

Att få feat för att man varit med i betan tycker jag är helt rätt och önskar att jag fått det för tidigare spel också, fick dock inte d3 beta själv.
MEN att ge det till alla som fått en closed beta nyckel utan att ens installerat spelet och inte till de som spenderat timmar på att hammra login skärmen under open stress test är verkligen att spotta på sina fans.
Bryr mig inte det minsta om achievements och skulle inte bry mig tillräckligt om det här för att ens posta om tex bara closed beta testare som iaf spelat igenom betan en gång fick det.
Kommer verkligen njuta av D3 men om blizz fortsätter i den här stilen så kommer dom garanterat att tappa mig som framtida kund.